ලබ්බද හෝදන්නේ...Saban yoda miniyhthu 20 k pamana sodanaa.

අන්ලිමිටඩ් සැපක් ඕන නම් මෙවගෙන් එකක් ඕන ..1st ekanam case kollo hoyaganna amarui, eth addict unoth badu banis,
2nd eke 1st eka case.
guli seen eka nam lesei wage eth hoya ganne kohenda
1st ekanam case kollo hoyaganna amarui, eth addict unoth badu banis,
2nd eke 1st eka case.
guli seen eka nam lesei wage eth hoya ganne kohenda
ha ha.. ගුලි කාල බඩුවට ගහන එක කෙසේ වෙතත් එකිත් එක්ක හිනා වේවි ඉදිguli kala hina wei wei idi ita passe
ha ha.. ගුලි කාල බඩුවට ගහන එක කෙසේ වෙතත් එකිත් එක්ක හිනා වේවි ඉදි
සිරාවට බන්.මූට පුලුවන්ද බන් මේකිට සැප දෙන්න
සිරාවට බන්.මූට පුලුවන්ද බන් මේකිට සැප දෙන්න
hodata experiance eka aran kavindaya tath kelida danne naa muu...ඇයි බැරි ඇන්ටිලා දන්නවා වෙලාව අරන් කරන හැටි අරුට හොද එඩුකේශන් එක . අනික උන් කෝම හුකවගත්තත් අපිට මොකෝ . ඔය හැමෝම හුකන හැටියට තමා උන් දෙන්නත් සුකනවා ඇත්තේ
අන්ලිමිටඩ් සැපක් ඕන නම් මෙවගෙන් එකක් ඕන ..
yako owa hoyaganna ona taram than thiyenne ban...Hoya ganna kohenda
ගොඩක් අය ඉවර වුන ගමන් හොදනව, එහෙම හොන්ද නෑ.
අඩුගනෙ විනඩි 30ක් විතර ඉන්න ඔන.
දොස්තරල කියන්නෙ
ගොඩක් කොල්ලොන්ට මෙක බලපානව.