සොෆ්ට්වෙයාර් ඉන්ජලා එන්න - රට පයිමු!!!!!

SupiriKollek

Well-known member
  • Aug 30, 2021
    3,360
    5,967
    113
    ඔසී යනව නම් ස්කිල් මයිග්‍රෙශන් වලින්, මෙතනට ගිහින් තමන්ට තියන පොයින්ට්ස් චෙක් කරගන්න. දැන් ඩිමාන්ඩ් එක වැඩි හින්ද ටෝටල් පොයින්ට්ස් 80+ තියෙන්න ඔනෙ කොහෙට යන්නත්.
    තමන්ගෙ පොයින්ට්ස් ටික තමන්ටම හදල බලාගන්න පුලුවන් මෙතනින් - https://immi.homeaffairs.gov.au/help-support/tools/points-calculator

    මේ විදිහට තමයි පොයින්ට්ස් වෙනස් වෙන්නෙ. ඊට අමතරව පාර්ට්නර් පොයින්ට්ස්, ස්පොන්සර්ශිප් පොයින්ට්ස් එහේම පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ දාගෙන >= 80 ගන්න.

    Age -
    * 18 - 25 yrs = 25 points
    * 25 - 33 = 30 points
    * 33 - 40 = 25 points
    * 40+ = 15 points

    Experience -
    * 3 - 5 yrs = 5 points
    * 5 - 8 yrs = 10 points
    * 8+ yrs = 15 points

    * You will get more points if you have work in Australia before.
    * එක්ස්පීරියන්ස් වෙරිෆයි කරගන්න තමන්ගෙ සර්විස් ලෙටර්ස් ඔක්කොම යවන්න ඕනෙ Australian Computer Society (ACS) එකට. මෙකෙදි කරපු ප්‍රොජෙක්ට්ස්, යූස් කරපු ටෙක්නොලොගීස්, තමන්ගෙ රෝල් එක සහ රෙස්පොන්සිබිලිටීස් ඔක්කොම දාන්න ඕනෙ සර්විස් ලෙටර් එකට. එයාල ඒව බලල තමයි ඩිසයිඩ් කරන්නෙ ඔයාට SE ෆීල්ඩ් එකට හරියන එක්ස්පීරියන්ස් අවුරුදු කීයක් තියනවද කියල. ඉන්ටර්න් පීරියඩ් එක ගනන් ගන්නෙ නෑ. ACS තීරණය මත තමයි එක්ස්පීරියන්ස් පොයින්ට්ස් ටික තීරණය වෙන්නෙ.

    Qualifications -
    * PhD = 20 points
    * Bachelors = 15 points


    English Competency
    * IELTS 7 / PTE 65+ = 10 points
    * IELTS 8 / PTE 79+ = 20 points

    IELTS කරන්න කැමති අය ඒක කරන්න. නැත්තම් PTE කරන්න. පර්සනලි මට නම් PTE ලේසී ඔන්ලයින් එකක් හින්දා. පොඩි පොඩි ජිල්මාර්ට්ස්/ට්‍රික්ස් තියනව යූස් කරල ස්කොර් කරන්න පුලුවන්.

    --------------------------------

    * මුලුන්ම ACS validation එකට ඇප්ලයි කරන්න. ඒ ප්‍රොසෙස් එකට මාස 2ක් විතර යනවා.
    * ඒ අතරෙ IELTS/PTE කරන්න. PTE රිසාල්ට්ස් දවස් 2න් එනවා. IELTS රිසාල්ට්ස් 2 වීක්ස් වගෙ ඇතුලත එනව.
    * උඩ ඒවගෙ රෙසාල්ට්ස් ආවම අවශ්‍ය කරන පොයින්ට්ස් ටික තියනව නම්, ඊට පස්සෙ එකක් EOI (Expression of Interest) ලොග් කරන්න ඕනෙ. එකෙන් කියන්නෙ මන් මෙහෙ ඇවිත් වැඩකරන්න කැමතී වගෙ දෙයක් කියල ස්ටේට්ස් ස්පොන්සර්ශිප් එකක් ඉල්ලනව වගේ වැඩක්. ඒකට ස්පොන්සර්ශිප් එකක් ලැබුනොත් ඉතින් වැඩේ ඕල්මෝස්ට් හරි. මේකට නම් ටික කාලයක් යනව. ඉක්මනට ලැබිච්ච උනුත් ඉන්නව.
    * EOI ආවට පස්සේ ඉතින් තියෙන්නෙ වීසා ඇප්ලයි කරන්න.
    ** ඔච්චරයි
    Meken 80k ganne kohomada bn. Mata wath Na 80k 😂😂😂
    Thawa ewa thiyenawa ban lakunu add wena ewath ekka thama 80 balanne
    Ex: foreign country work experience
     

    Lucky_Boy

    Junior member
  • Feb 28, 2022
    52
    91
    18
    Meken 80k ganne kohomada bn. Mata wath Na 80k 😂😂😂
    Thawa ewa thiyenawa ban lakunu add wena ewath ekka thama 80 balanne
    Ex: foreign country work experience

    Age (< 33 yrs) - 30
    Experience (8+ yrs) - 15
    BSc - 15
    English (IELTS 8) - 20
    -------------------------
    Total = 80

    ඔයාට නැති එක අනිත් අයට තියනව වෙන්න පුලුවන්. තමන්ගෙ මිණුමෙන් හැමෝම මනින්න එපා.

    තම තමන්ට ගන්න පුලුවන් පොයින්ට්ස් ප්‍රමාණය බලාගන්න තමයි ලින්ක් එකකුත් දැම්මෙ. මෙතන හයිලයිට් කරේ ගොඩක් අයට බලපාන මේන් කැටගරීස් ටික, පොයින්ට්ස් ගන්න පුලුවන් අනිත් දෙවල් ලින්ක් එකේ තියනව විස්තර ඇතිව බලාගන්න.
     
    • Like
    Reactions: kolavari

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    මේ වෙලාවේ රට යන උන් නම් කුහක දේනුවෝ. ඔකුන් තමා සර්ට උඩ පැන පැන කතිරේ ගැහුවේ
    aniwa 69 pakyo paninne man danna sure un inwa pakayo tika undial godak use karannet okun tamai
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    aniwa 69 pakyo paninne man danna sure un inwa pakayo tika undial godak use karannet okun tamai
    මම නම් බයියෙක් නෙමෙයි ඒත් ෆුල් උන්ඩියල් බිස්නස් එකේ ඉන්නේ බන් . කැරි CID උන් එක්ක බෑ .
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    ඔසී යනව නම් ස්කිල් මයිග්‍රෙශන් වලින්, මෙතනට ගිහින් තමන්ට තියන පොයින්ට්ස් චෙක් කරගන්න. දැන් ඩිමාන්ඩ් එක වැඩි හින්ද ටෝටල් පොයින්ට්ස් 80+ තියෙන්න ඔනෙ කොහෙට යන්නත්.
    තමන්ගෙ පොයින්ට්ස් ටික තමන්ටම හදල බලාගන්න පුලුවන් මෙතනින් - https://immi.homeaffairs.gov.au/help-support/tools/points-calculator

    මේ විදිහට තමයි පොයින්ට්ස් වෙනස් වෙන්නෙ. ඊට අමතරව පාර්ට්නර් පොයින්ට්ස්, ස්පොන්සර්ශිප් පොයින්ට්ස් එහේම පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ දාගෙන >= 80 ගන්න.

    Age -
    * 18 - 25 yrs = 25 points
    * 25 - 33 = 30 points
    * 33 - 40 = 25 points
    * 40+ = 15 points

    Experience -
    * 3 - 5 yrs = 5 points
    * 5 - 8 yrs = 10 points
    * 8+ yrs = 15 points

    * You will get more points if you have work in Australia before.
    * එක්ස්පීරියන්ස් වෙරිෆයි කරගන්න තමන්ගෙ සර්විස් ලෙටර්ස් ඔක්කොම යවන්න ඕනෙ Australian Computer Society (ACS) එකට. මෙකෙදි කරපු ප්‍රොජෙක්ට්ස්, යූස් කරපු ටෙක්නොලොගීස්, තමන්ගෙ රෝල් එක සහ රෙස්පොන්සිබිලිටීස් ඔක්කොම දාන්න ඕනෙ සර්විස් ලෙටර් එකට. එයාල ඒව බලල තමයි ඩිසයිඩ් කරන්නෙ ඔයාට SE ෆීල්ඩ් එකට හරියන එක්ස්පීරියන්ස් අවුරුදු කීයක් තියනවද කියල. ඉන්ටර්න් පීරියඩ් එක ගනන් ගන්නෙ නෑ. ACS තීරණය මත තමයි එක්ස්පීරියන්ස් පොයින්ට්ස් ටික තීරණය වෙන්නෙ.

    Qualifications -
    * PhD = 20 points
    * Bachelors = 15 points


    English Competency
    * IELTS 7 / PTE 65+ = 10 points
    * IELTS 8 / PTE 79+ = 20 points

    IELTS කරන්න කැමති අය ඒක කරන්න. නැත්තම් PTE කරන්න. පර්සනලි මට නම් PTE ලේසී ඔන්ලයින් එකක් හින්දා. පොඩි පොඩි ජිල්මාර්ට්ස්/ට්‍රික්ස් තියනව යූස් කරල ස්කොර් කරන්න පුලුවන්.

    --------------------------------

    * මුලුන්ම ACS validation එකට ඇප්ලයි කරන්න. ඒ ප්‍රොසෙස් එකට මාස 2ක් විතර යනවා.
    * ඒ අතරෙ IELTS/PTE කරන්න. PTE රිසාල්ට්ස් දවස් 2න් එනවා. IELTS රිසාල්ට්ස් 2 වීක්ස් වගෙ ඇතුලත එනව.
    * උඩ ඒවගෙ රෙසාල්ට්ස් ආවම අවශ්‍ය කරන පොයින්ට්ස් ටික තියනව නම්, ඊට පස්සෙ එකක් EOI (Expression of Interest) ලොග් කරන්න ඕනෙ. එකෙන් කියන්නෙ මන් මෙහෙ ඇවිත් වැඩකරන්න කැමතී වගෙ දෙයක් කියල ස්ටේට්ස් ස්පොන්සර්ශිප් එකක් ඉල්ලනව වගේ වැඩක්. ඒකට ස්පොන්සර්ශිප් එකක් ලැබුනොත් ඉතින් වැඩේ ඕල්මෝස්ට් හරි. මේකට නම් ටික කාලයක් යනව. ඉක්මනට ලැබිච්ච උනුත් ඉන්නව.
    * EOI ආවට පස්සේ ඉතින් තියෙන්නෙ වීසා ඇප්ලයි කරන්න.
    ** ඔච්චරයි
    IELTS pass karaganna eka lesi na ban hamotama.

    mam thunparak kala thunparama 0.5k madi wenawa mokakata hari.
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    මම නම් බයියෙක් නෙමෙයි ඒත් ෆුල් උන්ඩියල් බිස්නස් එකේ ඉන්නේ බන් . කැරි CID උන් එක්ක බෑ .
    moko cid dan scene ekeda inne? dubai undial karana eka adu karala kiyala news ekak awa attada bn?
     

    Lokka Baba

    Well-known member
  • May 11, 2014
    3,366
    888
    113
    මගේ කාමරේ
    ඔසී යනව නම් ස්කිල් මයිග්‍රෙශන් වලින්, මෙතනට ගිහින් තමන්ට තියන පොයින්ට්ස් චෙක් කරගන්න. දැන් ඩිමාන්ඩ් එක වැඩි හින්ද ටෝටල් පොයින්ට්ස් 80+ තියෙන්න ඔනෙ කොහෙට යන්නත්.
    තමන්ගෙ පොයින්ට්ස් ටික තමන්ටම හදල බලාගන්න පුලුවන් මෙතනින් - https://immi.homeaffairs.gov.au/help-support/tools/points-calculator

    මේ විදිහට තමයි පොයින්ට්ස් වෙනස් වෙන්නෙ. ඊට අමතරව පාර්ට්නර් පොයින්ට්ස්, ස්පොන්සර්ශිප් පොයින්ට්ස් එහේම පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ දාගෙන >= 80 ගන්න.

    Age -
    * 18 - 25 yrs = 25 points
    * 25 - 33 = 30 points
    * 33 - 40 = 25 points
    * 40+ = 15 points

    Experience -
    * 3 - 5 yrs = 5 points
    * 5 - 8 yrs = 10 points
    * 8+ yrs = 15 points

    * You will get more points if you have work in Australia before.
    * එක්ස්පීරියන්ස් වෙරිෆයි කරගන්න තමන්ගෙ සර්විස් ලෙටර්ස් ඔක්කොම යවන්න ඕනෙ Australian Computer Society (ACS) එකට. මෙකෙදි කරපු ප්‍රොජෙක්ට්ස්, යූස් කරපු ටෙක්නොලොගීස්, තමන්ගෙ රෝල් එක සහ රෙස්පොන්සිබිලිටීස් ඔක්කොම දාන්න ඕනෙ සර්විස් ලෙටර් එකට. එයාල ඒව බලල තමයි ඩිසයිඩ් කරන්නෙ ඔයාට SE ෆීල්ඩ් එකට හරියන එක්ස්පීරියන්ස් අවුරුදු කීයක් තියනවද කියල. ඉන්ටර්න් පීරියඩ් එක ගනන් ගන්නෙ නෑ. ACS තීරණය මත තමයි එක්ස්පීරියන්ස් පොයින්ට්ස් ටික තීරණය වෙන්නෙ.

    Qualifications -
    * PhD = 20 points
    * Bachelors = 15 points


    English Competency
    * IELTS 7 / PTE 65+ = 10 points
    * IELTS 8 / PTE 79+ = 20 points

    IELTS කරන්න කැමති අය ඒක කරන්න. නැත්තම් PTE කරන්න. පර්සනලි මට නම් PTE ලේසී ඔන්ලයින් එකක් හින්දා. පොඩි පොඩි ජිල්මාර්ට්ස්/ට්‍රික්ස් තියනව යූස් කරල ස්කොර් කරන්න පුලුවන්.

    --------------------------------

    * මුලුන්ම ACS validation එකට ඇප්ලයි කරන්න. ඒ ප්‍රොසෙස් එකට මාස 2ක් විතර යනවා.
    * ඒ අතරෙ IELTS/PTE කරන්න. PTE රිසාල්ට්ස් දවස් 2න් එනවා. IELTS රිසාල්ට්ස් 2 වීක්ස් වගෙ ඇතුලත එනව.
    * උඩ ඒවගෙ රෙසාල්ට්ස් ආවම අවශ්‍ය කරන පොයින්ට්ස් ටික තියනව නම්, ඊට පස්සෙ එකක් EOI (Expression of Interest) ලොග් කරන්න ඕනෙ. එකෙන් කියන්නෙ මන් මෙහෙ ඇවිත් වැඩකරන්න කැමතී වගෙ දෙයක් කියල ස්ටේට්ස් ස්පොන්සර්ශිප් එකක් ඉල්ලනව වගේ වැඩක්. ඒකට ස්පොන්සර්ශිප් එකක් ලැබුනොත් ඉතින් වැඩේ ඕල්මෝස්ට් හරි. මේකට නම් ටික කාලයක් යනව. ඉක්මනට ලැබිච්ච උනුත් ඉන්නව.
    * EOI ආවට පස්සේ ඉතින් තියෙන්නෙ වීසා ඇප්ලයි කරන්න.
    ** ඔච්චරයි

    75 වගේ ගන්න පුලුවන්
    but මං නොයමි
    යන උන් dlr එවපන් free education වලින් ප්‍රයොජන්‍ය ගත්ත උන්
     

    $Gangster$

    Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    mama nam hithan inne tiyana idama hari wikunala rata yanawa kiyala tawa tika kalekin. wena wisadumak mata hithaganna ba
     

    Lucky_Boy

    Junior member
  • Feb 28, 2022
    52
    91
    18
    IELTS pass karaganna eka lesi na ban hamotama.

    mam thunparak kala thunparama 0.5k madi wenawa mokakata hari.

    Try PTE machan.

    Some of my friends had the same issue with IELTS and had gone to private tuition too. But couldn't get the desired 7 band for each. Then they tried PTE and got it in the first go.

    My take is PTE is easier than IELTS.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    pitarata un undial karana ekat saahenta aduwelalu neda central bank genapu rule eken :O kabba wage nemei Dr Nandalal ekka hora sellam baa wage
    නන්දලාල් කරපු මගුලක් නෑ රනිල් කාරයගේ ගේමක් මේ. ඌට බබා සෙට් වෙනවා වැඩි කාලයක් නෑ ඕම යමුකෝ .
     
    • Haha
    Reactions: kasunkaru

    SupiriKollek

    Well-known member
  • Aug 30, 2021
    3,360
    5,967
    113
    Age (< 33 yrs) - 30
    Experience (8+ yrs) - 15
    BSc - 15
    English (IELTS 8) - 20
    -------------------------
    Total = 80

    ඔයාට නැති එක අනිත් අයට තියනව වෙන්න පුලුවන්. තමන්ගෙ මිණුමෙන් හැමෝම මනින්න එපා.

    තම තමන්ට ගන්න පුලුවන් පොයින්ට්ස් ප්‍රමාණය බලාගන්න තමයි ලින්ක් එකකුත් දැම්මෙ. මෙතන හයිලයිට් කරේ ගොඩක් අයට බලපාන මේන් කැටගරීස් ටික, පොයින්ට්ස් ගන්න පුලුවන් අනිත් දෙවල් ලින්ක් එකේ තියනව විස්තර ඇතිව බලාගන්න.
    Pissuda oi oke original site ekata giyahama oita wada marks thiyenawa mata. Uba meke daala thiyena widihata government campus giya ekekta kohomatawath yanna bane.
    Oya uparima marks neh

    Meke 70k withara thiyena one tharam unwa man dannawa Ausi gihin inna
    If you are specialized in some field minimum score will be more than enough
     
    • Like
    Reactions: Tz4400

    ecombuddy

    Junior member
  • Jul 3, 2021
    41
    18
    8
    Pissuda oi oke original site ekata giyahama oita wada marks thiyenawa mata. Uba meke daala thiyena widihata government campus giya ekekta kohomatawath yanna bane.
    Oya uparima marks neh

    Meke 70k withara thiyena one tharam unwa man dannawa Ausi gihin inna
    If you are specialized in some field minimum score will be more than enough
    sure da bn, mata nomination nethuwa 75k enawa