සොෆ්ට්වෙයාර් ඉන්ජලා එන්න - රට පයිමු!!!!!

SupiriKollek

Well-known member
  • Aug 30, 2021
    3,360
    5,967
    113
    sure da bn, mata nomination nethuwa 75k enawa
    Ehenam Case ekak Na bn. 80 kiyanne Minimum gaana neme. Normally 80k withra thiyenna one kiyana eka.
    Ubage Skills hodai nam Set karaganna puluwan
    Lakunu godak adu unath Company ekakin visa hdaganna puluwan
    Ubata wada karayek nam ehe gihin PR eka hadaganna puluwan
     
    • Like
    Reactions: ecombuddy

    SupiriKollek

    Well-known member
  • Aug 30, 2021
    3,360
    5,967
    113
    70n giye koi kaale da?

    Mokadda field eka 65n invites dena?
    PR hadagenama giya Ayya kenek meke widihata uta thiyenne 70, 7 years wage work experience
    Field Engineering dan awrudu 4k wage athi machan

    Ape thawa ekek giya uta ehema loku qualificatiosn naha. Utanam score eka 60k athi. Company eken sponsor karala giye. Filed IT
     

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,687
    21,363
    113
    PR hadagenama giya Ayya kenek meke widihata uta thiyenne 70, 7 years wage work experience
    Field Engineering dan awrudu 4k wage athi machan

    Ape thawa ekek giya uta ehema loku qualificatiosn naha. Utanam score eka 60k athi. Company eken sponsor karala giye. Filed IT
    Dan machan 70n ganna ba IT, Engineering Accounting unta 189 Visa eka....
    Thaama invitaion denneth na unta hariyata Covid walin passe..dunnath 100+ aniwa oni wei quaota eka wadi kale nattan...

    Regional 491 Visa ekata chance ekak thiyei State eken 15 ena nisa..ethakota 70+15

    Company sponsored nam ehema points oni na....
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Pissuda oi oke original site ekata giyahama oita wada marks thiyenawa mata. Uba meke daala thiyena widihata government campus giya ekekta kohomatawath yanna bane.
    Oya uparima marks neh

    Meke 70k withara thiyena one tharam unwa man dannawa Ausi gihin inna
    If you are specialized in some field minimum score will be more than enough

    70 ට කෙලින්ම PR වලට නං දැන් යන්න බෑ බහුතරයට. නර්ස් ලට වගේ නං තාමත් පුලුවන් වගේ. වෙන ගොඩක් අයට බෑ. 70 ට ගිය කාලෙ ඉවර උනා 2019 න්. මොරිසන් කාරයා උකවලාම දැම්මා.
     

    SupiriKollek

    Well-known member
  • Aug 30, 2021
    3,360
    5,967
    113
    70 ට කෙලින්ම PR වලට නං දැන් යන්න බෑ බහුතරයට. නර්ස් ලට වගේ නං තාමත් පුලුවන් වගේ. වෙන ගොඩක් අයට බෑ. 70 ට ගිය කාලෙ ඉවර උනා 2019 න්. මොරිසන් කාරයා උකවලාම දැම්මා.
    100k wage thiyenawanam Australia wala PR eka set karaganna puluwanda bn ?
    Oheta enna Visa thiyenawanam Awilla PR ganna puluwanda ?
     
    • Like
    Reactions: shenat

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,687
    21,363
    113
    100k wage thiyenawanam Australia wala PR eka set karaganna puluwanda bn ?
    Oheta enna Visa thiyenawanam Awilla PR ganna puluwanda ?
    Chance ekak thiyei....
    Dan Labour goverment eka apu nisa immigration walata honda wei... e arath dan minissu na godak fields walata...
    Kalin hitiya Liberal un immigration walata wadiya support un nemei....Kalin Gov eke immigration minister Peter Dutton karayath maha kar( we*ge puthek...

    Awilla PR ganna nam ithin Student hari Sponsored visa tamai...tawa Graduate visa kiyala ekak have... @shenat dannwa eka...

    Regional PR visa nam PR convert wenawa after 3 years
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    අපි නම් උබලා වගේ රට දාලා යන්නේ නෑ:no:
    කෙලම වුණොත් යනවා, නැත්නම් යක්ඛ දේශය දාලා යන්න හිත නෑ

    ketiyen kiwwoth, yanna ba
     

    Lucky_Boy

    Junior member
  • Feb 28, 2022
    52
    91
    18
    Pissuda oi oke original site ekata giyahama oita wada marks thiyenawa mata. Uba meke daala thiyena widihata government campus giya ekekta kohomatawath yanna bane.
    Oya uparima marks neh

    Meke 70k withara thiyena one tharam unwa man dannawa Ausi gihin inna
    If you are specialized in some field minimum score will be more than enough

    Minimum points 65 unaata e gaanata yanna baa. Dan IT jobs walata ena applications wadi hinda cutoff score eka wadi. Points wadi kiyanne loku chance ekak thiyanawa. ekai 80+ ganna kiwwe. 70 giya un innawa, habai e danata awurudu 3-4ta kalin.

    IMO, if you don't have at least a total of 80 points (with state sponsorship + partner points + etc ) it is better not to apply. It will be a waste of your money. Because 80 will give you a better chance than a 70.
     

    ecombuddy

    Junior member
  • Jul 3, 2021
    41
    18
    8
    Ehenam Case ekak Na bn. 80 kiyanne Minimum gaana neme. Normally 80k withra thiyenna one kiyana eka.
    Ubage Skills hodai nam Set karaganna puluwan
    Lakunu godak adu unath Company ekakin visa hdaganna puluwan
    Ubata wada karayek nam ehe gihin PR eka hadaganna puluwa

    Ehenam Case ekak Na bn. 80 kiyanne Minimum gaana neme. Normally 80k withra thiyenna one kiyana eka.
    Ubage Skills hodai nam Set karaganna puluwan
    Lakunu godak adu unath Company ekakin visa hdaganna puluwan
    Ubata wada karayek nam ehe gihin PR eka hadaganna puluwan
    Ela Process eka hriyatama karana honda agent kenek dannawada? keyyak withara yay da cost eka?
    ------ Post added on May 24, 2022 at 8:40 AM
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    Minimum points 65 unaata e gaanata yanna baa. Dan IT jobs walata ena applications wadi hinda cutoff score eka wadi. Points wadi kiyanne loku chance ekak thiyanawa. ekai 80+ ganna kiwwe. 70 giya un innawa, habai e danata awurudu 3-4ta kalin.

    IMO, if you don't have at least a total of 80 points (with state sponsorship + partner points + etc ) it is better not to apply. It will be a waste of your money. Because 80 will give you a better chance than a 70.
    Bulletin ekak out karanawa e e awrudde.pr hambechcha eka eka fields wala unge awama marks table ekak. Nikan A/L cutoff marks wage. Eke civil wagenam kohomath 105 110 wage idan up
     

    Lucky_Boy

    Junior member
  • Feb 28, 2022
    52
    91
    18


    Ela Process eka hriyatama karana honda agent kenek dannawada? keyyak withara yay da cost eka?
    ------ Post added on May 24, 2022 at 8:40 AM

    ගොඩාක් ඒජන්ට්ල ඉන්නවා. හොයල බලල යන්න. ඒජන්ට්ලගෙ කොස්ට් එක ඒජන්ට්ගෙන් ඒජන්ට්ට වෙනස් වෙනව. කොහොමත් ෆැමිලි යනව නම් LKR 3 to 4 Mn යයි. ඒජන්ට් ගෙ ගානත් එක්ක (1Mn වගෙ). තනියම නම් ඊට වඩා අඩුවෙයි.
     

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    අපි නම් උබලා වගේ රට දාලා යන්නේ නෑ:no:
    කෙලම වුණොත් යනවා, නැත්නම් යක්ඛ දේශය දාලා යන්න හිත නෑ
    යන්න උබ ගන්නේ නෑ කියපම් මෙතන කෙබර අතාරින් නැතුව උබේ යාලුවා මම උබ අපි හොරෙන් පැන්නේ කලින්ම පනින්න තිබ්බා දැන් උබව ගන් නෑ
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    100k wage thiyenawanam Australia wala PR eka set karaganna puluwanda bn ?
    Oheta enna Visa thiyenawanam Awilla PR ganna puluwanda ?

    100k tiyenawa nm godak jobs walata puluwan 95% confident.

    Bulletin ekak out karanawa e e awrudde.pr hambechcha eka eka fields wala unge awama marks table ekak. Nikan A/L cutoff marks wage. Eke civil wagenam kohomath 105 110 wage idan up

    Pissuda ban echchara ona na 90 k tiyenawa nam sure 1 year athulatha enawa civil walata.
    ------ Post added on May 24, 2022 at 8:58 AM
     
    • Like
    Reactions: SupiriKollek

    SupiriKollek

    Well-known member
  • Aug 30, 2021
    3,360
    5,967
    113
    Minimum points 65 unaata e gaanata yanna baa. Dan IT jobs walata ena applications wadi hinda cutoff score eka wadi. Points wadi kiyanne loku chance ekak thiyanawa. ekai 80+ ganna kiwwe. 70 giya un innawa, habai e danata awurudu 3-4ta kalin.

    IMO, if you don't have at least a total of 80 points (with state sponsorship + partner points + etc ) it is better not to apply. It will be a waste of your money. Because 80 will give you a better chance than a 70.
    Ela Ela bro. Anyway I'hv already got the visa. With all other point I'hv 100.
    However only with Age + Qualifications + English Requirements + Experience I hv only 75. Its almost impossible to achieve all the things.
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,875
    23,561
    113
    ඔසී යනව නම් ස්කිල් මයිග්‍රෙශන් වලින්, මෙතනට ගිහින් තමන්ට තියන පොයින්ට්ස් චෙක් කරගන්න. දැන් ඩිමාන්ඩ් එක වැඩි හින්ද ටෝටල් පොයින්ට්ස් 80+ තියෙන්න ඔනෙ කොහෙට යන්නත්.
    තමන්ගෙ පොයින්ට්ස් ටික තමන්ටම හදල බලාගන්න පුලුවන් මෙතනින් - https://immi.homeaffairs.gov.au/help-support/tools/points-calculator

    මේ විදිහට තමයි පොයින්ට්ස් වෙනස් වෙන්නෙ. ඊට අමතරව පාර්ට්නර් පොයින්ට්ස්, ස්පොන්සර්ශිප් පොයින්ට්ස් එහේම පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ දාගෙන >= 80 ගන්න.

    Age -
    * 18 - 25 yrs = 25 points
    * 25 - 33 = 30 points
    * 33 - 40 = 25 points
    * 40+ = 15 points

    Experience -
    * 3 - 5 yrs = 5 points
    * 5 - 8 yrs = 10 points
    * 8+ yrs = 15 points

    * You will get more points if you have work in Australia before.
    * එක්ස්පීරියන්ස් වෙරිෆයි කරගන්න තමන්ගෙ සර්විස් ලෙටර්ස් ඔක්කොම යවන්න ඕනෙ Australian Computer Society (ACS) එකට. මෙකෙදි කරපු ප්‍රොජෙක්ට්ස්, යූස් කරපු ටෙක්නොලොගීස්, තමන්ගෙ රෝල් එක සහ රෙස්පොන්සිබිලිටීස් ඔක්කොම දාන්න ඕනෙ සර්විස් ලෙටර් එකට. එයාල ඒව බලල තමයි ඩිසයිඩ් කරන්නෙ ඔයාට SE ෆීල්ඩ් එකට හරියන එක්ස්පීරියන්ස් අවුරුදු කීයක් තියනවද කියල. ඉන්ටර්න් පීරියඩ් එක ගනන් ගන්නෙ නෑ. ACS තීරණය මත තමයි එක්ස්පීරියන්ස් පොයින්ට්ස් ටික තීරණය වෙන්නෙ.

    Qualifications -
    * PhD = 20 points
    * Bachelors = 15 points


    English Competency
    * IELTS 7 / PTE 65+ = 10 points
    * IELTS 8 / PTE 79+ = 20 points

    IELTS කරන්න කැමති අය ඒක කරන්න. නැත්තම් PTE කරන්න. පර්සනලි මට නම් PTE ලේසී ඔන්ලයින් එකක් හින්දා. පොඩි පොඩි ජිල්මාර්ට්ස්/ට්‍රික්ස් තියනව යූස් කරල ස්කොර් කරන්න පුලුවන්.

    --------------------------------

    * මුලුන්ම ACS validation එකට ඇප්ලයි කරන්න. ඒ ප්‍රොසෙස් එකට මාස 2ක් විතර යනවා.
    * ඒ අතරෙ IELTS/PTE කරන්න. PTE රිසාල්ට්ස් දවස් 2න් එනවා. IELTS රිසාල්ට්ස් 2 වීක්ස් වගෙ ඇතුලත එනව.
    * උඩ ඒවගෙ රෙසාල්ට්ස් ආවම අවශ්‍ය කරන පොයින්ට්ස් ටික තියනව නම්, ඊට පස්සෙ එකක් EOI (Expression of Interest) ලොග් කරන්න ඕනෙ. එකෙන් කියන්නෙ මන් මෙහෙ ඇවිත් වැඩකරන්න කැමතී වගෙ දෙයක් කියල ස්ටේට්ස් ස්පොන්සර්ශිප් එකක් ඉල්ලනව වගේ වැඩක්. ඒකට ස්පොන්සර්ශිප් එකක් ලැබුනොත් ඉතින් වැඩේ ඕල්මෝස්ට් හරි. මේකට නම් ටික කාලයක් යනව. ඉක්මනට ලැබිච්ච උනුත් ඉන්නව.
    * EOI ආවට පස්සේ ඉතින් තියෙන්නෙ වීසා ඇප්ලයි කරන්න.
    ** ඔච්චරයි
    PTE වැලිඩ් මොන රටවල් වලටද බන්? TOEFL ගැන අදහසක් නැද්ද?
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    කිරියේ ඉන්න එකී මෙකී නොකී සියළු සොෆ්ට් වෙයාර් ඉන්ජලා එන්න. අයි ටී පීල්ඩ් එකේ..රටේ ක්‍රයිසී එක දන්නවනේ සිංහළු.. දන්න දන්න ඔක්කොම රට පයිනවා.. සිංගා , ඩුබායි, ඔසී ,යූකේ, සිවීඩන්.. මගෙත් යාළුවෝ ගොඩක් ඉදිරිමාස වල යන්න ඉන්නේ. මචන්ලා.. එහෙම කොහිමද මයිග්‍රේට් වෙන්නේ කියලා කියපල්ලකෝ..

    කිරියේ දැනටත් රට ඉන්න කොල්ලෝ ටික සප් එකක් දියල්ලකෝ බන්.. ලොකු උදව්වක්..
    LinkedIn, Monster වලින් ඇප්ලයි කරලා සිංගා දාපන්. IELTS ඔනේ උනේ නම් නෑ. Degree certificate එකයි, covid vaccination certificate , passport copy, දැනට ලංකාවේ employment details (salary slips etc.) ඉල්ල ගත්තේ. ලංකාවේ ඉන්න ගමන් ඔන්ලයින් ඉන්ටෙර්වීව් ක්ලේ. මාසයක් ඇතුලත වීසා ඇපෲව් වෙලා ආවා.
     
    • Love
    Reactions: Anathai