සොෆ්ට්වෙයාර් ඉන්ජලා එන්න - රට පයිමු!!!!!

kj1

Well-known member
  • Nov 10, 2015
    1,809
    2,338
    113
    Pissuda oi oke original site ekata giyahama oita wada marks thiyenawa mata. Uba meke daala thiyena widihata government campus giya ekekta kohomatawath yanna bane.
    Oya uparima marks neh

    Meke 70k withara thiyena one tharam unwa man dannawa Ausi gihin inna
    If you are specialized in some field minimum score will be more than enough
    E issra boss 2019n passe 90 tibilath select un ne
     

    SupiriKollek

    Well-known member
  • Aug 30, 2021
    3,360
    5,967
    113
    E issra boss 2019n passe 90 tibilath select un ne
    Office eken sponsor karaganna puluwan nam score eka awlak nane
    Man owa gana wadiya danne na bn. Yaluwo kiyana ewa thama. Man Ausi wala neme inne
     
    Last edited:

    kalhara96

    Well-known member
  • Aug 7, 2010
    4,911
    2,976
    113
    අහවල් තැන
    Interview OK level eken tiyeda mchn? US wala wage process ekak da tiyenne?
    US ewa nm ahala thiyena widihata hard.
    Mama US ekakata face krala nathi nisa compare karanna amarui.
    Aussie ewa lankawe mama face karapu ewata wada nam lesi habai
    Lankawata wada nam interview wala wenasa thibbe tech interview eke algorithm questions wenuwata distributed system design ekak karanna thibbe with a walkthrough and reasoning.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,714
    87,102
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    mama nikan mage ewa tika dala baluwama danathath points 90k enawane :baffled:

    Ubata 90 k enne kohomada ban? Ppints breakdown eka dapan balanna.

    Office eken sponsor karaganna puluwan nam score eka awlak nane
    Man owa gana wadiya danne na bn. Yaluwo kiyana ewa thama. Man Ausi wala neme inne

    ඔව් එතකොට පොයින්ට්ස් වැඩක් නෑ. හැබැයි ලංකාවෙ ඉඳන් එහෙම ජොබ් සෙට් කරගන්න බෑ ගොඩක් අයට.
    ------ Post added on May 25, 2022 at 2:21 AM
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    Ubata 90 k enne kohomada ban? Ppints breakdown eka dapan balanna.



    ඔව් එතකොට පොයින්ට්ස් වැඩක් නෑ. හැබැයි ලංකාවෙ ඉඳන් එහෙම ජොබ් සෙට් කරගන්න බෑ ගොඩක් අයට.
    ------ Post added on May 25, 2022 at 2:21 AM
    ow ban eke thiyana ewagen 90 k ganne komada kiyapan?
    mata nam penne AUssie walin job ekak set karagaththa nam yanna puluwan wage
     

    chanzKolla

    Well-known member
  • Nov 5, 2015
    1,218
    1,052
    113
    US ewa nm ahala thiyena widihata hard.
    Mama US ekakata face krala nathi nisa compare karanna amarui.
    Aussie ewa lankawe mama face karapu ewata wada nam lesi habai
    Lankawata wada nam interview wala wenasa thibbe tech interview eke algorithm questions wenuwata distributed system design ekak karanna thibbe with a walkthrough and reasoning.
    Thank you mchn, ara dapu sites uth watinawa, danan hitiye na 🙌
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,959
    113
    උඹ මුහුදට පැනපන් ගලක් බැඳගෙන....

    යාලුවෝ යනවලු, උන් කියන්නේ නැද්ද , යන විදිහ.....හරි නම් උඹයි ඒවා උන්ගෙන් අහගෙන මේකේ දාන්න ඕනේ.