ලංකාවේ ගන්න තියෙන්නෙ International version එක නෙවෙයිනෙ. Japan වලට හදන used/refurbished ඒවා තමයි මෙහේ shop වල විකුණන්න තියෙන්නෙ. පහුගිය දවස්වල රු 60,000 - 65,000 අතර තමයි තිබුණේ
ඕකේ docomo, au කියලා carrier දෙකක models එනවා (ලංකාවේ Dialog වගේ). Japanese apps එනවා, camera shutter sound එක settings වලින් disable කරන්න බෑ, signal හොඳට එන්නෙ නැතිවෙන්න පුලුවන්. VoLTE, 5G වගේ ඒවා වැඩකරන එකක් නෑ
au version එක ගත්තොත් ඒකට global rom එකක් flash කරලා අර shutter sound disable කරගෙන, VoLTE, 5G වගේ ඒවා හදාගන්න පුලුවන් (5G හරියටම වැඩකරයිද දන්නෙ නෑ)
docomo ගත්තොත් global rom flash කරන්න වගේ වැඩ බැරි හින්දා au එකක්ම ගන්න එක හොඳයි.
ගන්න කලින් battery health test එක බලලා ගන්න. සමහර තැන්වල 2000 mAh ගණන්වල ඒවා විකුණනවා, ඒවා ගන්න එපා. පුලුවන් තරම් 3500 mAh වගේ එකක් ගන්න බලන්න. ඔය phone එකේ display එක හින්දා ඉක්මනට battery බහිනවා. Original එන්නෙත් 4000 mAh හින්දා ඒකත් බාගෙකට විතර අඩුවුණ එකක් අරගෙන පාවිච්චි කරන්න අමාරු වෙයි.
ගන්න shop එකක් recommend කරන්න බෑ මොකද brand new device නෙවෙයිනෙ. අවුලක් වුණොත් 1 to 1 replace කරන, 1 month වගේ warranty එකක් දෙන shop එකකින් ගන්න.
reviews වලින් හොඳයි Xperia Technologies
වෙන තැනකින් ගන්නවා නම් ගිහින් phone එක හොඳට check කරලා ගන්න. වැඩි විස්තර fb group වල තියෙනවා, ඒවත් බලන්න ගන්න කලින්
facebook.com/groups/sonymobilelk
