කොවිඩ් 19 හමුවේ රටෙහි අවදානම් මට්ටම් හා ඒ මත පදනම්ව ක්රියාකාරකම් කළ යුතු ආකාරය පිළිබඳ විශේෂ නිවේදනයක් සෞඛ්ය අමාත්යාංශය විසින් නිකුත් කර තිබෙනවා එම නිවේදනය පහතින්
මිතුරේ රාඅද රා ද ? කසිප්පු ද ?![]()
Kiyawana ekata depressed wela ayeth wenawa... hariyata rate constitution eka wage. Oluwa karakanna liyana gov service athi ratak.කොවිඩ් 19 හමුවේ රටෙහි අවදානම් මට්ටම් හා ඒ මත පදනම්ව ක්රියාකාරකම් කළ යුතු ආකාරය පිළිබඳ විශේෂ නිවේදනයක් සෞඛ්ය අමාත්යාංශය විසින් නිකුත් කර තිබෙනවා එම නිවේදනය පහතින්
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mona alert da? Monday open karala basil parliament yanawa echcharai.macho dan declared alert level eka mokadda?