හදිසි හෘදයාබාධයකදී ඔබේ ජීවිතය ඔබ විසින්ම බේරාගන්නේ කෙසේද?

LINDA_ADERSON_22

Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,173
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    අපේ තාත්තගේ ඊසීජී රිපෝට් එක දැක්කම දොස්තරලා ඇස් ලොකු කරලා නලල රැලිගන්වලා කල්පණා කරනව කොහොමද මේ මනුස්සයා ජීවත්වෙන්නේ කියල හිතල.

    තාත්තට අවුරුදු හතලිහ වෙද්දී හාට් ඇටෑක් දෙකක් හැදිල. කොයිවෙලෙත් හිනා වෙවි කිව්වේ කිව්වේ තුන්වෙනි එකෙන් යන්න වෙනව කියල.හැබැයි තුන්වෙනි එකක් ආවේ නෑ.
    තාත්තා මරණය එක්ක ඔට්ටුවුන මනුස්සයෙක්, මරණය පෙනි පෙනි ගැලවුන අවස්තා ගොඩක් තියෙනවා. කරවැලෙකුත් කෑවා එදා නං දොස්තරල කිව්වේ මහත්තයා අකාළේ නම් මැරෙන්නේ නෑ කියලා.
    😑
     
    Last edited:

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    mn heart eke left side lines 100% and left side lines 75% blocked welath 3 weeks nikan hitya ganan ganne nathuwa. dawask nida innaddi inna bari widiyata konda piripass cramp ekak wage allanna gaththa, a welawe hithuwa heart attack wenna athi kiyala, ita passe gihi ECG karala baluwa, ECG abnormal nisa wena hospital ekakata transfer karala check karahama thamai danne ara widiyata block welai kiyala, ewelema admit karala dawas 3k thiyan idala open heart surgery eka kara( 2021 kare)
     
    • Sad
    Reactions: SiEHRA