හනික වරෙන් කොල්ලනේ නට නටා වරෙව්! 🍆💦
pramodh87 Well-known member Oct 11, 2007 3,928 10,292 113 Oct 9, 2025 #1 Reactions: DiksonAlex, Naughtykolla48, Nidarshana_k and 7 others
U Udee KJ Well-known member Feb 10, 2023 5,035 4,483 113 Oct 9, 2025 #2 එච්චර වෙන්නෙ නෑ ඕයි. සමහර මාසවල 2-3යි.(එච්චරත් නෑ වගේ.) මන් මැරෙයිද Reactions: KSPathirana, wpril5 and War Fighter
kukkubaba98 Well-known member Feb 16, 2021 2,881 4,007 113 Oct 9, 2025 #3 What happens to priests? Reactions: War Fighter and psenarath
5tech Well-known member Dec 19, 2008 16,785 2,780 113 ඇයි එන්නද ? අනේ හු" Oct 9, 2025 #4 pennene. puluwan kenek hadanna budu saranai
P Praveen1989 Well-known member Sep 29, 2025 446 347 63 Oct 9, 2025 #5 Daily 30-40 times a month Reactions: Udee KJ, KSPathirana, buddikagayan and 1 other person
T Tonto Well-known member Apr 23, 2023 4,924 4,871 113 Oct 9, 2025 #7 Government eke tawath Ejaculation promotion ekak da
Monkey D Dragon Well-known member Sep 22, 2024 6,284 6,799 113 East Blue (Goa Kingdom) Oct 9, 2025 #8
Candid-B Well-known member Apr 25, 2019 35,427 1 62,090 113 Mother Earth Oct 9, 2025 #9 ඒ ගැන නම් බය වෙන්න එපා.
War Fighter Well-known member Mar 22, 2017 9,152 1 28,763 113 Oct 9, 2025 #10 Reactions: Udee KJ, Chimpanzee Putha, nokia4n and 1 other person
Naughty_kiththa Well-known member Jul 28, 2024 2,567 3,169 113 Oct 9, 2025 #11 kukkubaba98 said: What happens to priests? Click to expand... Priest ලගේ prostate cancer වැඩියි කියලා papers වල තියෙන්නේ But over mastrubation is also bad for the pelvic floor. ------ Post added on Oct 9, 2025 at 7:28 PM
kukkubaba98 said: What happens to priests? Click to expand... Priest ලගේ prostate cancer වැඩියි කියලා papers වල තියෙන්නේ But over mastrubation is also bad for the pelvic floor. ------ Post added on Oct 9, 2025 at 7:28 PM
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 116,005 2 116,156 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Oct 9, 2025 #14 Reactions: War Fighter, pramodh87, Chimpanzee Putha and 1 other person
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,894 1 51,879 113 ප*යාගල sorry.com Oct 9, 2025 #15 Praveen1989 said: Daily 30-40 times a month Click to expand... Hi asanka bro Reactions: Praveen1989
jhnnwp Well-known member Jan 6, 2012 44,478 32,215 113 Oct 9, 2025 #16 randikayage diyapatta daganna asa un ko?
kasun090354t Well-known member Aug 21, 2011 24,318 36,432 113 කෑගල්ල Oct 9, 2025 #17 බැනේ මේක කරන්න. එක හුත්තල ටිකක් කියන් එනවා මානසික රෝගියෝ අතේ ගහන්නේ කියලා. ඒ පාර මේ හුත්තලා කියනවා අතේ ගහන්න කියලා... Reactions: War Fighter, Udee KJ, pramodh87 and 1 other person
බැනේ මේක කරන්න. එක හුත්තල ටිකක් කියන් එනවා මානසික රෝගියෝ අතේ ගහන්නේ කියලා. ඒ පාර මේ හුත්තලා කියනවා අතේ ගහන්න කියලා...
U Udee KJ Well-known member Feb 10, 2023 5,035 4,483 113 Oct 10, 2025 #18 Praveen1989 said: Daily 30-40 times a month Click to expand... ඕකක් නෙවෙයි වෙන කැන්සර් ජාතියක්වත් එන්නෑ සත්තයි Reactions: Praveen1989
Praveen1989 said: Daily 30-40 times a month Click to expand... ඕකක් නෙවෙයි වෙන කැන්සර් ජාතියක්වත් එන්නෑ සත්තයි