හම්බන්තොට /අනුරාධපුර /පොළන්නරුව ඉන්න අයට 

AnurangaSS

Well-known member
  • Apr 6, 2008
    2,835
    828
    113
    මේ ඉර හද යට
    ඔන්න අපෙන් BUMP

    bump.good luck machn

    congrats machan :)

    මාතර ළමයා;17820582 said:

    Podi Silva - පොඩි සිල්වා;17820669 said:


    මාතර ළමයා;17820727 said:

    bump mchn


    Congratulation Macho !!!

    Wish Your Business Will Flourish !!
    thanks Machan
     

    Tarzon

    Active member
  • Oct 10, 2014
    338
    135
    43
    Congratulation Macho !!! Koheda ban plant eka daanne? Deep Well waterda? River ekakin ganna ewada?
     

    dinuwije

    Well-known member
  • Oct 18, 2006
    5,284
    648
    113
    43
    Moratuwa
    මචන් පොඩි business 1 ක් පටන් ගත්තා ,water bottle තාමා කරන්නේ මටත් help 1 දෙන ගමන් උබලටත් ගානක් හොයාගන්න පුළුවන් .

    මචන් උබලගේ aria 1 supermarket /hotels /office වලට water bottle supply කරන්න සෙට් කරලා දීපල්ලා /අනිවාර්යෙන්ම මාසෙට commission 1 දෙනවා business 1 හැටියට

    ISO /SLS තියනවා බය වෙන්න එපා .

    තාම ප්ලාන්ට් 1 හදන ගමන් next month ෆොටෝ ටිකක් දාන්නම් .


    help විදිහට බුම්ප් 1 හරි දාන්න ,



    machan magey tourist bungalow ekak thiyenewa....ekata bothal danna puluwan nam mama set karannam...habai thiyenne watawala....e kiyanne Hatton kittuwa....