හම්බන්තොට /අනුරාධපුර /පොළන්නරුව ඉන්න අයට
මචන් පොඩි business 1 ක් පටන් ගත්තා ,water bottle තාමා කරන්නේ මටත් help 1 දෙන ගමන් උබලටත් ගානක් හොයාගන්න පුළුවන් .
මචන් උබලගේ aria 1 supermarket /hotels /office වලට water bottle supply කරන්න සෙට් කරලා දීපල්ලා /අනිවාර්යෙන්ම මාසෙට commission 1 දෙනවා business 1 හැටියට
ISO /SLS තියනවා බය වෙන්න එපා .
තාම ප්ලාන්ට් 1 හදන ගමන් next month ෆොටෝ ටිකක් දාන්නම් .
help විදිහට බුම්ප් 1 හරි දාන්න ,
මචන් පොඩි business 1 ක් පටන් ගත්තා ,water bottle තාමා කරන්නේ මටත් help 1 දෙන ගමන් උබලටත් ගානක් හොයාගන්න පුළුවන් .
මචන් උබලගේ aria 1 supermarket /hotels /office වලට water bottle supply කරන්න සෙට් කරලා දීපල්ලා /අනිවාර්යෙන්ම මාසෙට commission 1 දෙනවා business 1 හැටියට
ISO /SLS තියනවා බය වෙන්න එපා .
තාම ප්ලාන්ට් 1 හදන ගමන් next month ෆොටෝ ටිකක් දාන්නම් .
help විදිහට බුම්ප් 1 හරි දාන්න ,
Last edited:


