හම්බ අලුගොසුවන්ට ඇයි වැඩිපුර දෙන්නේ

S.L.F.B.I

Well-known member
  • Dec 2, 2011
    940
    328
    63
    බුදුන්ගේ දේශය
    සිංහල එවුන් දැනගත්තොත් හොඳයි හලාල් කරපු දේවල් කියන්නෙ හම්බයින්ට කප්පම් ගෙවපු දේවල් කියන එක.

    උඹලා උඹලගේ රටේ ඉඳගෙන කල්ලතෝනි හම්බයන්ට කප්පම් ගෙවන්නෙ මොන මගුලටද යකෝ?


    :yes::yes:
    තාම ඇහැරිලා නැ බන්
     

    san777

    Active member
  • Nov 13, 2006
    674
    49
    28
    45
    Nugegoda
    th_bump.gif
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    ithama honda adahasak machan... mama hithanne na keeyatawath oya marana harak godak awurudu 12ta wadi athi kiyala...

    neethiye margen katayuthu kaloth ekathuwela gihin oya kiwwa wage, loku wenasak karanna puluwan.

    bohoma sthuthiy thread eka dammata

    rep +7
     

    Cj live22

    Well-known member
  • Dec 9, 2011
    1,432
    434
    83
    ඉතින් ඔය ගොල්ලොත් ගවයින් නිදහස් කරන්න ගව ඝාතකගාරයකට යනවනම් ප්‍රදේශයේ පොලිස් ස්ථානය දැනුවත් කරලා නීතීඥයෙක් සහ පොලිස් නිලදාරීන් කීප දෙනෙක් එක්ක මතක ඇතුව අදාල සත්ව ආඥා පනත් ඇති ගැසට් නිවේදනවල පිටපත් අරගෙන යන්න. තව ඔයාලත එක්ක හාමුදුරු නමකුයි පිල්ලිගත් පශු වෙද මහත්මයකුයි ගියොත් ඔයාලට වැදගත් වෙයි

    මේ කාරණය ගැන තව ටිකක් විස්තර කරනවද මචං? මේ අවුරුද්දේ මගේ bonus එකෙන් මම මරණයට කැප වෙච්ච ගවයෙක්ව නිදහස් කරන්න තීරණය කරලා ඉන්නේ. :) දැන් පොඩ්ඩක් confuse වුනා. :)
    ubala wage un thama bn ratakata one.jayawewa!!!!