හර්මයිනි අක්කා ලස්සන වෙලා

JesonRulez

Well-known member
  • Jul 17, 2013
    18,684
    1,936
    113
    ළිං පතුල
    Emma-Watson-Hot.jpg


    බ්‍රා ඕනේ නෑ කියල එකිටම තේරිලා තියෙන්නේ.
     

    markhaloce

    Member
    Mar 7, 2013
    10,298
    677
    0
    17
    The Real North
    අඩෝ හර්මයිනිට වඩා ලූනි ලව්... ලූන ලව්ගුඩ් ලස්සනයි යකෝ :D
    ලූනගෙ ෆොටෝ ටිහිකුත් දාපං..
    btw මේකෙ පොටර්හෙඩ්ස් ල අඩුයිද බං ? :/
    බලපං ශේ ගැන එහෙම දැම්ම නං මෙලහට පිටු තුන් හාරසීය ගිහිං..
    තාම මේකෙ තුනයි..
     

    markhaloce

    Member
    Mar 7, 2013
    10,298
    677
    0
    17
    The Real North

    අඩෝ හර්මයිනිට වඩා ලූනි ලව්... ලූන ලව්ගුඩ් ලස්සනයි යකෝ :D
    ලූනගෙ ෆොටෝ ටිහිකුත් දාපං..
    btw මේකෙ පොටර්හෙඩ්ස් ල අඩුයිද බං ? :/
    බලපං ශේ ගැන එහෙම දැම්ම නං මෙලහට පිටු තුන් හාරසීය ගිහිං..
    තාම මේකෙ තුනයි..
     

    randikaprabha

    Junior member
  • Dec 8, 2013
    90
    27
    18
    Ambalangoda
    ekige gedi deka pihitala thiyena widihata nam mama kamathi na

    ඇයි බං ඒ? :confused:

    Emma-Watson-Hot.jpg


    බ්‍රා ඕනේ නෑ කියල එකිටම තේරිලා තියෙන්නේ.

    :yes: ඒක නං ඇත්ත.. ;)

    silicone ona weyi wage,... :P

    :eek:


    අඩෝ හර්මයිනිට වඩා ලූනි ලව්... ලූන ලව්ගුඩ් ලස්සනයි යකෝ :D
    ලූනගෙ ෆොටෝ ටිහිකුත් දාපං..
    btw මේකෙ පොටර්හෙඩ්ස් ල අඩුයිද බං ? :/
    බලපං ශේ ගැන එහෙම දැම්ම නං මෙලහට පිටු තුන් හාරසීය ගිහිං..
    තාම මේකෙ තුනයි..

    :yes: ලූනක්කාගෙ ඒවත් දාන්නම්කො.. පොටර්හෙඩ්ල නම් නැතිතරම් මට පේන්නෙ.. ඩෑම් මගල්ස්... :baffled: :baffled:
     

    nipun.max

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    1,299
    236
    63
    Machan harry potter aluth short story ekak awa. aurudu ganakata passe set eka quidditch match ekakata set wenawa. potter fanla kiyawapalla :P
     

    markhaloce

    Member
    Mar 7, 2013
    10,298
    677
    0
    17
    The Real North
    Machan harry potter aluth short story ekak awa. aurudu ganakata passe set eka quidditch match ekakata set wenawa. potter fanla kiyawapalla


    ආව තමයි රෙද්ද..
    දැක්කද හැරී ඒකට කියල තිබ්බ එක..
    ඒ අපතය කතාව කියෝලවත් නෑ..
    ඒ යකා කියල තිබ්බ තවනං ෆිල්ම් හැදුවොත් ඌ එන්නෑ කියල..
    ආරංචියෙ හැටියට කෙවින්ට වෙච්චි දේම උටත් වෙලා :/ (හෝම් අලෝන් එකේ)
    ප්‍රොෆෙසර් ස්නේප් කිව්ව කතාව ඇත්ත..
    ප්‍රසිද්දිය ලැබුනාම හෙන වැඩ්ඩ කියල හිතාගෙන ඉන්නෙ..
    ඌ විහිං විනාස වෙනව..
    ඒ අතින් මැල්ෆෝයි වාසනාවන්..
    ලඟදි ජපානෙ ඕපන් කරපු විසාඩිං වර්ල්ඩ් එකටත් ගිහිං ලූනත් ෆොටෝ ගහල ටුවිටරේ දාල තිබ්බ...
    ලූන හර්මයිනි ඩ්‍රේකෝ
    මුන් තුන් දෙනා විතරයි හරි හමං සෙට් එහෙකට ඉන්නෙ..


    btw පොටර්හෙඩ්ස් ල සෙට් එකට එක්කහු වෙන්න වෙනම ත්‍රෙඩ් එකක් ඇරපංකො :D
     

    ආව තමයි රෙද්ද..
    දැක්කද හැරී ඒකට කියල තිබ්බ එක..
    ඒ අපතය කතාව කියෝලවත් නෑ..
    ඒ යකා කියල තිබ්බ තවනං ෆිල්ම් හැදුවොත් ඌ එන්නෑ කියල..
    ආරංචියෙ හැටියට කෙවින්ට වෙච්චි දේම උටත් වෙලා :/ (හෝම් අලෝන් එකේ)
    ප්‍රොෆෙසර් ස්නේප් කිව්ව කතාව ඇත්ත..
    ප්‍රසිද්දිය ලැබුනාම හෙන වැඩ්ඩ කියල හිතාගෙන ඉන්නෙ..
    ඌ විහිං විනාස වෙනව..
    ඒ අතින් මැල්ෆෝයි වාසනාවන්..
    ලඟදි ජපානෙ ඕපන් කරපු විසාඩිං වර්ල්ඩ් එකටත් ගිහිං ලූනත් ෆොටෝ ගහල ටුවිටරේ දාල තිබ්බ...
    ලූන හර්මයිනි ඩ්‍රේකෝ
    මුන් තුන් දෙනා විතරයි හරි හමං සෙට් එහෙකට ඉන්නෙ..


    btw පොටර්හෙඩ්ස් ල සෙට් එකට එක්කහු වෙන්න වෙනම ත්‍රෙඩ් එකක් ඇරපංකො :D

    mokakda uta una siddiya:confused::confused::confused:
     

    nipun.max

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    1,299
    236
    63

    ආව තමයි රෙද්ද..
    දැක්කද හැරී ඒකට කියල තිබ්බ එක..
    ඒ අපතය කතාව කියෝලවත් නෑ..
    ඒ යකා කියල තිබ්බ තවනං ෆිල්ම් හැදුවොත් ඌ එන්නෑ කියල..
    ආරංචියෙ හැටියට කෙවින්ට වෙච්චි දේම උටත් වෙලා :/ (හෝම් අලෝන් එකේ)
    ප්‍රොෆෙසර් ස්නේප් කිව්ව කතාව ඇත්ත..
    ප්‍රසිද්දිය ලැබුනාම හෙන වැඩ්ඩ කියල හිතාගෙන ඉන්නෙ..
    ඌ විහිං විනාස වෙනව..
    ඒ අතින් මැල්ෆෝයි වාසනාවන්..
    ලඟදි ජපානෙ ඕපන් කරපු විසාඩිං වර්ල්ඩ් එකටත් ගිහිං ලූනත් ෆොටෝ ගහල ටුවිටරේ දාල තිබ්බ...
    ලූන හර්මයිනි ඩ්‍රේකෝ
    මුන් තුන් දෙනා විතරයි හරි හමං සෙට් එහෙකට ඉන්නෙ..


    btw පොටර්හෙඩ්ස් ල සෙට් එකට එක්කහු වෙන්න වෙනම ත්‍රෙඩ් එකක් ඇරපංකො :D



    aththatama bn. film ekak neme. Short story ekak. potter watch eke balapanko


    harry potter aluth film enawa bn. eth eyalage story eka neme. ara
    Fantastic Beasts and Where to Find Them

    kiyana pothen .
     

    markhaloce

    Member
    Mar 7, 2013
    10,298
    677
    0
    17
    The Real North
    mokakda uta una siddiya

    හරියටම දන්නෑ බං.. ඌ මත්ද්‍රව්‍යය වලටත් ඇබ්බැහි වෙලාලු :/ කෙවින් වගේ වෙයිද දන්නෑ.. යමිං ගමං හම්බවෙච්චි පොටර්හෙඩ් කෙනෙක් කිව්වෙ..

    aththatama bn. film ekak neme. Short story ekak. potter watch eke balapanko


    harry potter aluth film enawa bn. eth eyalage story eka neme. ara
    Fantastic Beasts and Where to Find Them

    kiyana pothen .


    මං ඕක කියෙව්ව බං.. ඒත් රෝලිං නිල වශයෙන් නිවේදනය කල්ල නෑ තව හැරී පෝට පොත් ලියන්නෙ නෑ කියල.. රැඩ්ක්ලිෆ් කිව්වෙ තව හැදුවත් ඌ එන්නෑ කියල.. ඌ කතා කලේ හරියට කරපු ෆිල්ම් අටේ රඟපාල උට එපාම වෙලා වගේ :/