කට්ටියටම උම්මියා ඈ.. 
ඒකනෙ මචූ.. ගොඩ්රික් ග්රිෆින්ඩෝර්ටත් එක්ක ලැජ්ජයි..

ෆිල්ති ලිට්ල් මඩ්බ්ලඩ්..
ඒකනෙ මචූ.. ගොඩ්රික් ග්රිෆින්ඩෝර්ටත් එක්ක ලැජ්ජයි..


ෆිල්ති ලිට්ල් මඩ්බ්ලඩ්..

ekige gedi deka pihitala thiyena widihata nam mama kamathi na
බ්රා ඕනේ නෑ කියල එකිටම තේරිලා තියෙන්නේ.
silicone ona weyi wage,...


ekige gedi deka pihitala thiyena widihata nam mama kamathi na

![]()
බ්රා ඕනේ නෑ කියල එකිටම තේරිලා තියෙන්නේ.
ඒක නං ඇත්ත.. 
silicone ona weyi wage,...![]()

අඩෝ හර්මයිනිට වඩා ලූනි ලව්... ලූන ලව්ගුඩ් ලස්සනයි යකෝ
ලූනගෙ ෆොටෝ ටිහිකුත් දාපං..
btw මේකෙ පොටර්හෙඩ්ස් ල අඩුයිද බං ? :/
බලපං ශේ ගැන එහෙම දැම්ම නං මෙලහට පිටු තුන් හාරසීය ගිහිං..
තාම මේකෙ තුනයි..
ලූනක්කාගෙ ඒවත් දාන්නම්කො.. පොටර්හෙඩ්ල නම් නැතිතරම් මට පේන්නෙ.. ඩෑම් මගල්ස්...

Machan harry potter aluth short story ekak awa. aurudu ganakata passe set eka quidditch match ekakata set wenawa. potter fanla kiyawapalla

ආව තමයි රෙද්ද..
දැක්කද හැරී ඒකට කියල තිබ්බ එක..
ඒ අපතය කතාව කියෝලවත් නෑ..
ඒ යකා කියල තිබ්බ තවනං ෆිල්ම් හැදුවොත් ඌ එන්නෑ කියල..
ආරංචියෙ හැටියට කෙවින්ට වෙච්චි දේම උටත් වෙලා :/ (හෝම් අලෝන් එකේ)
ප්රොෆෙසර් ස්නේප් කිව්ව කතාව ඇත්ත..
ප්රසිද්දිය ලැබුනාම හෙන වැඩ්ඩ කියල හිතාගෙන ඉන්නෙ..
ඌ විහිං විනාස වෙනව..
ඒ අතින් මැල්ෆෝයි වාසනාවන්..
ලඟදි ජපානෙ ඕපන් කරපු විසාඩිං වර්ල්ඩ් එකටත් ගිහිං ලූනත් ෆොටෝ ගහල ටුවිටරේ දාල තිබ්බ...
ලූන හර්මයිනි ඩ්රේකෝ
මුන් තුන් දෙනා විතරයි හරි හමං සෙට් එහෙකට ඉන්නෙ..
btw පොටර්හෙඩ්ස් ල සෙට් එකට එක්කහු වෙන්න වෙනම ත්රෙඩ් එකක් ඇරපංකො![]()



ආව තමයි රෙද්ද..
දැක්කද හැරී ඒකට කියල තිබ්බ එක..
ඒ අපතය කතාව කියෝලවත් නෑ..
ඒ යකා කියල තිබ්බ තවනං ෆිල්ම් හැදුවොත් ඌ එන්නෑ කියල..
ආරංචියෙ හැටියට කෙවින්ට වෙච්චි දේම උටත් වෙලා :/ (හෝම් අලෝන් එකේ)
ප්රොෆෙසර් ස්නේප් කිව්ව කතාව ඇත්ත..
ප්රසිද්දිය ලැබුනාම හෙන වැඩ්ඩ කියල හිතාගෙන ඉන්නෙ..
ඌ විහිං විනාස වෙනව..
ඒ අතින් මැල්ෆෝයි වාසනාවන්..
ලඟදි ජපානෙ ඕපන් කරපු විසාඩිං වර්ල්ඩ් එකටත් ගිහිං ලූනත් ෆොටෝ ගහල ටුවිටරේ දාල තිබ්බ...
ලූන හර්මයිනි ඩ්රේකෝ
මුන් තුන් දෙනා විතරයි හරි හමං සෙට් එහෙකට ඉන්නෙ..
btw පොටර්හෙඩ්ස් ල සෙට් එකට එක්කහු වෙන්න වෙනම ත්රෙඩ් එකක් ඇරපංකො![]()
mokakda uta una siddiya
aththatama bn. film ekak neme. Short story ekak. potter watch eke balapanko
harry potter aluth film enawa bn. eth eyalage story eka neme. ara
Fantastic Beasts and Where to Find Them
kiyana pothen .
ඇත්තක් කිව්වමද කොහෙද වෙට්ට මෝසිදැන් කැතයි බං.. පොඩි කාලෙ ලස්සනයි..
