හානියක් නොවී බේරාගෙන ඇත..

Udee KJ

Well-known member
  • Feb 10, 2023
    4,999
    4,435
    113
    heeeeeee......
    Canadian Lol GIF
     

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,145
    113
    මොන දිල්ලියේ මොන ජල්ලි ඇල්ලුවත් වැඩක් නෑනේ "කරාව" 🥴
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,313
    6,944
    113
    යකෝ බැන්දට පස්සෙ දෙන්නම මුල් දවස් ටිකේ හෙනම මෝලෙන් නේ ඉන්නෙ
    ආයෙ ඉතිං කෙල්ලගෙත් මුල්ම දවස් ටික අරූ ලෙලි යන්න ගහලා ඇත්තෙ. ඔය මුල් සතිය කියන්නෙ සමහර දවසට 6-7පාරක් ලෙලි යන්න දෙන්න ඇති
    ඔය බැඳපු එකා ඩිවෝස් කරන්න අවුල වෙන ගෑනු කේස් එකක් වගේ නං ඒකා එක්ස්පීරියන්ස් එකෙක් නං ඉතිං ආයෙ ඉතිං දෙන්න ඇති පෙට්ටියෙ සරනේරු කොන්ඩිපට්ටං ඇදවෙලා තැලිලා කෑලි හැලෙන්න

    මොකක් හරි සීන් එකකට ඩිවෝස් කරලා දැන් ආයෙ පෙට්ටිය මහගෙන ඇත්තෙ. කලින් බැඳපු එක කියන්නම වෙනවා මොකද අලුත් එකෙක් බැඳලා රෙජිස්ටර් ඒකෙ දාන්න අහනවානේ කලින් බැඳලද කියලා
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,801
    12,987
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    යකෝ බැන්දට පස්සෙ දෙන්නම මුල් දවස් ටිකේ හෙනම මෝලෙන් නේ ඉන්නෙ
    ආයෙ ඉතිං කෙල්ලගෙත් මුල්ම දවස් ටික අරූ ලෙලි යන්න ගහලා ඇත්තෙ. ඔය මුල් සතිය කියන්නෙ සමහර දවසට 6-7පාරක් ලෙලි යන්න දෙන්න ඇති
    ඔය බැඳපු එකා ඩිවෝස් කරන්න අවුල වෙන ගෑනු කේස් එකක් වගේ නං ඒකා එක්ස්පීරියන්ස් එකෙක් නං ඉතිං ආයෙ ඉතිං දෙන්න ඇති පෙට්ටියෙ සරනේරු කොන්ඩිපට්ටං ඇදවෙලා තැලිලා කෑලි හැලෙන්න

    මොකක් හරි සීන් එකකට ඩිවෝස් කරලා දැන් ආයෙ පෙට්ටිය මහගෙන ඇත්තෙ. කලින් බැඳපු එක කියන්නම වෙනවා මොකද අලුත් එකෙක් බැඳලා රෙජිස්ටර් ඒකෙ දාන්න අහනවානේ කලින් බැඳලද කියලා
    එකපාරක් බේරාගත්තා කියලා කිව්වම අහපන්. කිව්වනේ හානියකුත් නැතිව බේරාගත්තා කියලා
     

    sahani_000

    Well-known member
  • Nov 4, 2011
    2,666
    949
    113
    Australia
    යකෝ බැන්දට පස්සෙ දෙන්නම මුල් දවස් ටිකේ හෙනම මෝලෙන් නේ ඉන්නෙ
    ආයෙ ඉතිං කෙල්ලගෙත් මුල්ම දවස් ටික අරූ ලෙලි යන්න ගහලා ඇත්තෙ. ඔය මුල් සතිය කියන්නෙ සමහර දවසට 6-7පාරක් ලෙලි යන්න දෙන්න ඇති
    ඔය බැඳපු එකා ඩිවෝස් කරන්න අවුල වෙන ගෑනු කේස් එකක් වගේ නං ඒකා එක්ස්පීරියන්ස් එකෙක් නං ඉතිං ආයෙ ඉතිං දෙන්න ඇති පෙට්ටියෙ සරනේරු කොන්ඩිපට්ටං ඇදවෙලා තැලිලා කෑලි හැලෙන්න

    මොකක් හරි සීන් එකකට ඩිවෝස් කරලා දැන් ආයෙ පෙට්ටිය මහගෙන ඇත්තෙ. කලින් බැඳපු එක කියන්නම වෙනවා මොකද අලුත් එකෙක් බැඳලා රෙජිස්ටර් ඒකෙ දාන්න අහනවානේ කලින් බැඳලද කියලා

    එහෙම ලෙලි යන්න ඇරිය නම් කෙල්ල කීයටවත් ඔච්චර ඉක්මනට divorce කරන්නෙ නෑ. කලින් ගෑණු කේස් තිබ්බත් ඌට කියලා පලු යන්න ඇර ගන්නවා.
    මම හිතන්නෙ එක්කො ඌට ගහන්න බෑ, එහෙම නැත්තන් gay සීන් එකක්. ඕස්ට්‍රේලියාවෙ ඔහොම gay සීන් මම අහලා තියෙනවා
     

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,313
    6,944
    113
    එහෙම ලෙලි යන්න ඇරිය නම් කෙල්ල කීයටවත් ඔච්චර ඉක්මනට divorce කරන්නෙ නෑ. කලින් ගෑණු කේස් තිබ්බත් ඌට කියලා පලු යන්න ඇර ගන්නවා.
    මම හිතන්නෙ එක්කො ඌට ගහන්න බෑ, එහෙම නැත්තන් gay සීන් එකක්. ඕස්ට්‍රේලියාවෙ ඔහොම gay සීන් මම අහලා තියෙනවා
    කතා කරලා බලපන් මචන්
    උඹට බඳින්න පුලුවන් වෙයි. ඔහොම අතක් වත් තියපු නැති කෙල්ලෙක් අද කාලෙ කොහොමටවත් හොයාගන්න වෙන්නෙ නැහැ, මේක තමයි උඹගෙ චාන්ස් එක

    අනික් එක කලින් එකා gay නිසා ඒකිගෙ කොහොමත් low expectation ඇත්තෙ. 3 inch club එකේ උනත් ඒකි දැක්කම නගිනවා නං ඒකි impress වෙයි
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: wqe123

    sahani_000

    Well-known member
  • Nov 4, 2011
    2,666
    949
    113
    Australia
    කතා කරලා බලපන් මචන්
    උඹට බඳින්න පුලුවන් වෙයි. ඔහොම අතක් වත් තියපු නැති කෙල්ලෙක් අද කාලෙ කොහොමටවත් හොයාගන්න වෙන්නෙ නැහැ, මේක තමයි උඹගෙ චාන්ස් එක

    අනික් එක කලින් එකා gay නිසා ඒකිගෙ කොහොමත් low expectation ඇත්තෙ. 3 inch club එකේ උනත් ඒකි දැක්කම නගිනවා නං ඒකි impress වෙයි

    දැන් ඒවට පරක්කු වැඩියි බන් :-)
     
    • Haha
    Reactions: infernocus