හැමෝම එන්න හදන කැනඩාව, PR thiyena ayath දැන් අතහැර යන්න පටන් අරන්

gevin.456

Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    Me wesige putha research kara kiyanne pakayata dodu da ban

    Canadian PR/Canadian passport kiyanne highly valued thing in the world , why the fuq these people will work for minimum wage … indian ewwo okkoma pssport gaththa gaman dubai enne . Unta salary kiyanen passport ekatane , hikena salliyak hoyanne eka hinda , mun maasa 6 yen 6yata canada gihilla enava ..

    Mona HR payyak wath na kiwwata , white collar jobs nan denne na loweth.eka me english hinda neme cultural danumak na neme eka loweth white skin privileges thama (indian ewwo gihilla nagena thiyenne dan)

    Assistant Operations manager (indian passport) - 7500AED

    Assitsnr Operations Manager (Canadian pssport but indian asshole) - 25,000AED

    Othaninma hithapanko wenasa

    Mama hitiya ekai mama mewa danne .

    Mage yaluwek nebosh(safety) karala canadian mall eke night security giya (2021) e pakaya dan police station ekaka captain III (apita lankawe idalath ba police yata yanna ) - habai police training nan amarui kiwwa . Boru kiyanna oni nane
     
    Last edited: