හෑල්ලක් ලියලා කුලප්පු කරමු Fb janathawa

Psiko

Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,980
    13,885
    113
    🤍
    ෆේස්බුක් හෑල්ලක් ලිවීමේදී වැඩිපුර අවඩානයක් ලබා දිය යුතු කී පොයින්ට්ස් මොනවද?


    දේෂපාලන හෑලි නෙමී... සමාන්ය සතියේ හෑලී
     

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,688
    21,368
    113
    මේ ගැන මොකවත් නොකියා ඉන්න හදලා ගොඩක් අයගේ අනවොබෝදය දැකලා මේ ටික කියන්න හිතුනා

    මගේ සත දෙක ( ඊට පස්සේ රුපියල් 20ක වගේ හෑල්ලක් ලියපන්)

    පටන් ගන්න ඔහොම හොදයි
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,844
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    මේව ලියපන්

    උදේට නැගිට්ට ගමන් වයිෆ්ට රෝස මලක් දීල කුනු කෙල පිටින් ලිප් කිස් කරනන ඕනෙ ඇයි.
    පෑඩ් හෑලි. මෙන්සස් දවසට වය්ෆ් ඉන්න හැටි. මෙන්සස් හැදුනම හස්බන්ඩ් උයන්න ඕනෙ ඇයි.


    මෙ වගෙ එව ලියපන්. ඒස ගැනු ටික ෆොම් කරගන්න පුලුවන්
     

    rawatenna nam epa

    Well-known member
  • Feb 3, 2023
    4,288
    9,641
    113
    Joburg
    580041.jpg
     

    ITGuy25

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    1,666
    3,992
    113
    මේ තියෙන්නේ ටෙම්ප්ලට් එක, මේවගේ ලියන්න

    කැන්ඩෝස් සහ දේශීයත්වය ගැන මගේ ශත දෙක..
    1994 මම ඉස්කෝලෙන් අයින් වෙච්ච ගමන්ම වැඩ කරේ ඇමරිකානු සමාගමක. ඒකෙ HR Manager හිටියෙ චූලා කියලා සිංහල කෙනෙක් හැබැයි ඇමරිකාවෙ උසස් අධ්‍යාපනය ලබලා මෙහෙට ආපු. මම වැඩ කරෙත් HR එකේ..
    ඔහු ලස්සන කතාවක් කිව්වා..
    ' නිලන්ත මම එක පාරක් එංගලන්තෙ ගිහින් ලංකාවට එන්න ලෑස්ති වෙලා එහෙ සුපර් මාර්කට් එකකට ගිහින් ඒකෙ වැඩ කරන සේවකයෙකුට කිව්වා මට එක එක ජාතියෙන් ලෝකෙ තියෙන හොඳම චොකලට් වර්ග 25 ක් දාන්න කියලා.
    මම බිල ගෙවන්න ඇවිත් බලනකොට ඒකෙන් 11 ක්ම කැන්ඩෝස්...."
    කැන්ඩෝස් ගැන කියන්න තවත් අටුවාටීකා ටිප්පනි අනවශ්‍යයයි. ඒ කතාව විතරක් උනත් ඇති. ( මේ කතාවට Malintha Liyanage සාක්කි)
    කැන්ඩෝස් සහ ඇඟිල්ල පිලිබඳ කතාව ඇදිලා ආවාම අපේ රටේ සමහරක් පොෂ් පීපල් කැන්ඩෝස් බ්‍රැන්ඩ් එක කන්ඩෙම් කරලා තිබුනා.
    ' අයියෝ කැන්ඩෝස් වල මට නම් අර රහක් එනවා මේ රහක් එනවා "
    " ආහ්... කැන්ඩෝස් ද...? නෑ අනේ අපි කන්නේ ෆොරින්ග් චොකලට් විතරයි .."
    එයාලගේ රුචිකත්වයට මට චැලෙන්ජ් කරන්න බෑ. ඒත් ඒක මවාගත්ත එකක්ද කියලා මට එන සැකය එයාලාට නවත්තන්නත් බෑ.
    මේ වගේ පොෂ් පීපල් ලාට මම නම් කියන්නෙ පුස් පීපල් කියලා.
    රටට ගරහන පිටරට ඕන හුයන්නක් අගයන ඔය පුස් පීපල් ගැනත් පොඩි කතාවක් කියන්නම්.
    මම නුවර ඉස්කෝලේ යන කාලෙ ඕස්ට්‍රේලියාව සහ ශ්‍රී ලංකාව අතර ක්‍රිකට් මැච් එකක් තිබුණා. මම හිටපු බෝඩිමට යාබද නිවසක පුස් නංගි කෙනෙක් හිටියා විහාරා කියලා.
    අපි මැච් එක ගැන කතා කරනකොට මෙයත් මැදට පැන්නා.
    " අද අනිවාර්යයෙන්ම win කරන්නෙ අපේ ටීමි එක"
    " ෂා නියමයිනෙ දැන් ඔයත් රටට ආදරෙ වෙලානෙ " මම කිව්වා.
    " මම අපේ ටීමි එක කිව්වෙ ඕස්ට්‍රේලියාවට අනේ " මේකි කියපි..
    මේ දේශීයත්වයට ගරහන තුන් වෙනි කතාව..
    දවසක් ඩ්‍රින්ක් එකක් දානකොට මැලේසියාවේ වැඩ කරන නිවාඩුවට ආපු කොළඹ ලොකු ඉස්කෝලේකට ගියපු එකෙකුත් සෙට් උනා. මී විත, කාන්තාව, සංගීතය එකට යන කතාවක් නිසා කාන්තාවො ගැන කතාවක් ඇදිලා ආවා.
    මූ කියපි..
    " ලංකාවේ ගෑණූ පිලී ගඳයි මචං. අයි හේට් දෙම් "
    මූ බැඳලා ඉන්නෙත් ලංකාවෙ කාන්තාවක්. ලංකාවට කවුරු හරි මොනවා හරි කියලා ගැරහුවොත් මට උන් හිටි තැන් අමතක වෙනවා.
    මම ගත් කටටම කිව්වා..
    " උඹේ ගෑනිත් ලංකාවෙනෙ. එයාගෙ මට්ටමින් රටේ හැම ගෑනියෙක්ම මනින්න එපා. උඹ අද ගෙදර ගිහින් ගෑනිව හොඳට නාවලා. ඔළුවෙන් හිටවලා අර දිග මිටක් තියෙන කොමඩ් එක සුද්ද කරන බ්‍රෂ් එකක් තියෙනවා. ගෑනිගෙ @#@&ට හාර්පික් ටිකක් දාලා ඒ බ්‍රෂ් එකෙන් හොඳට මැදපිය " කියලා.
    එදා ඉදලා මූ මම එන පාර්ටිස් වලට එන්නෙ නෑ.
    කැන්ඩෝස් වලට එල්ල වෙලා තියෙන චෝදනාවෙ ඇත්ත නැත්ත ගැන පරීක්ෂණයක් තියලා හොයලා බලයි. ඒත් මට හිතෙන්නේ නම් ඒක ව්‍යාජ මවපු කතන්දරයක්.
    මමත් ලෝකෙ තියෙන නේක රස චොකලට් වර්ග කාලා තියෙනවා. ඒත් අදටත් මම කැමතිම චොකලට් එක Kandos CashewNut චොකලට් එක.
    මේක දේශීය සන්නාමයක් වට්ටන්න ගහන ගේම් එකක් කියලා තමයි මට හිතෙන්නේ.
    නිලන්ත සත්සර ගමගේ
    ✍️
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,844
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    මමත් ලෝකෙ තියෙන නේක රස චොකලට් වර්ග කාලා තියෙනවා. ඒත් අදටත් මම කැමතිම චොකලට් එක Kandos CashewNut චොකලට් එක.
    බොරුවක් නෙමෙයි කැriම බොරුවක් මේක නම්
     

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    පෑඩ් හෑලි ,ෆෙමිනිසම් හෑලි,මෙන්සස් අමාරුව,අපි මොනවද ආදරේ ගැන දන්නේ,ජීවිතය විඳින හැටි 😁
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මේ තියෙන්නේ ටෙම්ප්ලට් එක, මේවගේ ලියන්න

    කැන්ඩෝස් සහ දේශීයත්වය ගැන මගේ ශත දෙක..
    1994 මම ඉස්කෝලෙන් අයින් වෙච්ච ගමන්ම වැඩ කරේ ඇමරිකානු සමාගමක. ඒකෙ HR Manager හිටියෙ චූලා කියලා සිංහල කෙනෙක් හැබැයි ඇමරිකාවෙ උසස් අධ්‍යාපනය ලබලා මෙහෙට ආපු. මම වැඩ කරෙත් HR එකේ..
    ඔහු ලස්සන කතාවක් කිව්වා..
    ' නිලන්ත මම එක පාරක් එංගලන්තෙ ගිහින් ලංකාවට එන්න ලෑස්ති වෙලා එහෙ සුපර් මාර්කට් එකකට ගිහින් ඒකෙ වැඩ කරන සේවකයෙකුට කිව්වා මට එක එක ජාතියෙන් ලෝකෙ තියෙන හොඳම චොකලට් වර්ග 25 ක් දාන්න කියලා.
    මම බිල ගෙවන්න ඇවිත් බලනකොට ඒකෙන් 11 ක්ම කැන්ඩෝස්...."
    කැන්ඩෝස් ගැන කියන්න තවත් අටුවාටීකා ටිප්පනි අනවශ්‍යයයි. ඒ කතාව විතරක් උනත් ඇති. ( මේ කතාවට Malintha Liyanage සාක්කි)
    කැන්ඩෝස් සහ ඇඟිල්ල පිලිබඳ කතාව ඇදිලා ආවාම අපේ රටේ සමහරක් පොෂ් පීපල් කැන්ඩෝස් බ්‍රැන්ඩ් එක කන්ඩෙම් කරලා තිබුනා.
    ' අයියෝ කැන්ඩෝස් වල මට නම් අර රහක් එනවා මේ රහක් එනවා "
    " ආහ්... කැන්ඩෝස් ද...? නෑ අනේ අපි කන්නේ ෆොරින්ග් චොකලට් විතරයි .."
    එයාලගේ රුචිකත්වයට මට චැලෙන්ජ් කරන්න බෑ. ඒත් ඒක මවාගත්ත එකක්ද කියලා මට එන සැකය එයාලාට නවත්තන්නත් බෑ.
    මේ වගේ පොෂ් පීපල් ලාට මම නම් කියන්නෙ පුස් පීපල් කියලා.
    රටට ගරහන පිටරට ඕන හුයන්නක් අගයන ඔය පුස් පීපල් ගැනත් පොඩි කතාවක් කියන්නම්.
    මම නුවර ඉස්කෝලේ යන කාලෙ ඕස්ට්‍රේලියාව සහ ශ්‍රී ලංකාව අතර ක්‍රිකට් මැච් එකක් තිබුණා. මම හිටපු බෝඩිමට යාබද නිවසක පුස් නංගි කෙනෙක් හිටියා විහාරා කියලා.
    අපි මැච් එක ගැන කතා කරනකොට මෙයත් මැදට පැන්නා.
    " අද අනිවාර්යයෙන්ම win කරන්නෙ අපේ ටීමි එක"
    " ෂා නියමයිනෙ දැන් ඔයත් රටට ආදරෙ වෙලානෙ " මම කිව්වා.
    " මම අපේ ටීමි එක කිව්වෙ ඕස්ට්‍රේලියාවට අනේ " මේකි කියපි..
    මේ දේශීයත්වයට ගරහන තුන් වෙනි කතාව..
    දවසක් ඩ්‍රින්ක් එකක් දානකොට මැලේසියාවේ වැඩ කරන නිවාඩුවට ආපු කොළඹ ලොකු ඉස්කෝලේකට ගියපු එකෙකුත් සෙට් උනා. මී විත, කාන්තාව, සංගීතය එකට යන කතාවක් නිසා කාන්තාවො ගැන කතාවක් ඇදිලා ආවා.
    මූ කියපි..
    " ලංකාවේ ගෑණූ පිලී ගඳයි මචං. අයි හේට් දෙම් "
    මූ බැඳලා ඉන්නෙත් ලංකාවෙ කාන්තාවක්. ලංකාවට කවුරු හරි මොනවා හරි කියලා ගැරහුවොත් මට උන් හිටි තැන් අමතක වෙනවා.
    මම ගත් කටටම කිව්වා..
    " උඹේ ගෑනිත් ලංකාවෙනෙ. එයාගෙ මට්ටමින් රටේ හැම ගෑනියෙක්ම මනින්න එපා. උඹ අද ගෙදර ගිහින් ගෑනිව හොඳට නාවලා. ඔළුවෙන් හිටවලා අර දිග මිටක් තියෙන කොමඩ් එක සුද්ද කරන බ්‍රෂ් එකක් තියෙනවා. ගෑනිගෙ @#@&ට හාර්පික් ටිකක් දාලා ඒ බ්‍රෂ් එකෙන් හොඳට මැදපිය " කියලා.
    එදා ඉදලා මූ මම එන පාර්ටිස් වලට එන්නෙ නෑ.
    කැන්ඩෝස් වලට එල්ල වෙලා තියෙන චෝදනාවෙ ඇත්ත නැත්ත ගැන පරීක්ෂණයක් තියලා හොයලා බලයි. ඒත් මට හිතෙන්නේ නම් ඒක ව්‍යාජ මවපු කතන්දරයක්.
    මමත් ලෝකෙ තියෙන නේක රස චොකලට් වර්ග කාලා තියෙනවා. ඒත් අදටත් මම කැමතිම චොකලට් එක Kandos CashewNut චොකලට් එක.
    මේක දේශීය සන්නාමයක් වට්ටන්න ගහන ගේම් එකක් කියලා තමයි මට හිතෙන්නේ.
    නිලන්ත සත්සර ගමගේ
    ✍️
    කවුද බං මේක ලියපු මෝඩ හිපාටුවා. ෂුවර් එකට බයියෙක්
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    මේ තියෙන්නේ ටෙම්ප්ලට් එක, මේවගේ ලියන්න

    කැන්ඩෝස් සහ දේශීයත්වය ගැන මගේ ශත දෙක..
    1994 මම ඉස්කෝලෙන් අයින් වෙච්ච ගමන්ම වැඩ කරේ ඇමරිකානු සමාගමක. ඒකෙ HR Manager හිටියෙ චූලා කියලා සිංහල කෙනෙක් හැබැයි ඇමරිකාවෙ උසස් අධ්‍යාපනය ලබලා මෙහෙට ආපු. මම වැඩ කරෙත් HR එකේ..
    ඔහු ලස්සන කතාවක් කිව්වා..
    ' නිලන්ත මම එක පාරක් එංගලන්තෙ ගිහින් ලංකාවට එන්න ලෑස්ති වෙලා එහෙ සුපර් මාර්කට් එකකට ගිහින් ඒකෙ වැඩ කරන සේවකයෙකුට කිව්වා මට එක එක ජාතියෙන් ලෝකෙ තියෙන හොඳම චොකලට් වර්ග 25 ක් දාන්න කියලා.
    මම බිල ගෙවන්න ඇවිත් බලනකොට ඒකෙන් 11 ක්ම කැන්ඩෝස්...."
    කැන්ඩෝස් ගැන කියන්න තවත් අටුවාටීකා ටිප්පනි අනවශ්‍යයයි. ඒ කතාව විතරක් උනත් ඇති. ( මේ කතාවට Malintha Liyanage සාක්කි)
    කැන්ඩෝස් සහ ඇඟිල්ල පිලිබඳ කතාව ඇදිලා ආවාම අපේ රටේ සමහරක් පොෂ් පීපල් කැන්ඩෝස් බ්‍රැන්ඩ් එක කන්ඩෙම් කරලා තිබුනා.
    ' අයියෝ කැන්ඩෝස් වල මට නම් අර රහක් එනවා මේ රහක් එනවා "
    " ආහ්... කැන්ඩෝස් ද...? නෑ අනේ අපි කන්නේ ෆොරින්ග් චොකලට් විතරයි .."
    එයාලගේ රුචිකත්වයට මට චැලෙන්ජ් කරන්න බෑ. ඒත් ඒක මවාගත්ත එකක්ද කියලා මට එන සැකය එයාලාට නවත්තන්නත් බෑ.
    මේ වගේ පොෂ් පීපල් ලාට මම නම් කියන්නෙ පුස් පීපල් කියලා.
    රටට ගරහන පිටරට ඕන හුයන්නක් අගයන ඔය පුස් පීපල් ගැනත් පොඩි කතාවක් කියන්නම්.
    මම නුවර ඉස්කෝලේ යන කාලෙ ඕස්ට්‍රේලියාව සහ ශ්‍රී ලංකාව අතර ක්‍රිකට් මැච් එකක් තිබුණා. මම හිටපු බෝඩිමට යාබද නිවසක පුස් නංගි කෙනෙක් හිටියා විහාරා කියලා.
    අපි මැච් එක ගැන කතා කරනකොට මෙයත් මැදට පැන්නා.
    " අද අනිවාර්යයෙන්ම win කරන්නෙ අපේ ටීමි එක"
    " ෂා නියමයිනෙ දැන් ඔයත් රටට ආදරෙ වෙලානෙ " මම කිව්වා.
    " මම අපේ ටීමි එක කිව්වෙ ඕස්ට්‍රේලියාවට අනේ " මේකි කියපි..
    මේ දේශීයත්වයට ගරහන තුන් වෙනි කතාව..
    දවසක් ඩ්‍රින්ක් එකක් දානකොට මැලේසියාවේ වැඩ කරන නිවාඩුවට ආපු කොළඹ ලොකු ඉස්කෝලේකට ගියපු එකෙකුත් සෙට් උනා. මී විත, කාන්තාව, සංගීතය එකට යන කතාවක් නිසා කාන්තාවො ගැන කතාවක් ඇදිලා ආවා.
    මූ කියපි..
    " ලංකාවේ ගෑණූ පිලී ගඳයි මචං. අයි හේට් දෙම් "
    මූ බැඳලා ඉන්නෙත් ලංකාවෙ කාන්තාවක්. ලංකාවට කවුරු හරි මොනවා හරි කියලා ගැරහුවොත් මට උන් හිටි තැන් අමතක වෙනවා.
    මම ගත් කටටම කිව්වා..
    " උඹේ ගෑනිත් ලංකාවෙනෙ. එයාගෙ මට්ටමින් රටේ හැම ගෑනියෙක්ම මනින්න එපා. උඹ අද ගෙදර ගිහින් ගෑනිව හොඳට නාවලා. ඔළුවෙන් හිටවලා අර දිග මිටක් තියෙන කොමඩ් එක සුද්ද කරන බ්‍රෂ් එකක් තියෙනවා. ගෑනිගෙ @#@&ට හාර්පික් ටිකක් දාලා ඒ බ්‍රෂ් එකෙන් හොඳට මැදපිය " කියලා.
    එදා ඉදලා මූ මම එන පාර්ටිස් වලට එන්නෙ නෑ.
    කැන්ඩෝස් වලට එල්ල වෙලා තියෙන චෝදනාවෙ ඇත්ත නැත්ත ගැන පරීක්ෂණයක් තියලා හොයලා බලයි. ඒත් මට හිතෙන්නේ නම් ඒක ව්‍යාජ මවපු කතන්දරයක්.
    මමත් ලෝකෙ තියෙන නේක රස චොකලට් වර්ග කාලා තියෙනවා. ඒත් අදටත් මම කැමතිම චොකලට් එක Kandos CashewNut චොකලට් එක.
    මේක දේශීය සන්නාමයක් වට්ටන්න ගහන ගේම් එකක් කියලා තමයි මට හිතෙන්නේ.
    නිලන්ත සත්සර ගමගේ
    ✍️
    "නිලන්ත මම එක පාරක් එංගලන්තෙ ගිහින් ලංකාවට එන්න ලෑස්ති වෙලා එහෙ සුපර් මාර්කට් එකකට ගිහින් ඒකෙ වැඩ කරන සේවකයෙකුට කිව්වා මට එක එක ජාතියෙන් ලෝකෙ තියෙන හොඳම චොකලට් වර්ග 25 ක් දාන්න කියලා.
    මම බිල ගෙවන්න ඇවිත් බලනකොට ඒකෙන් 11 ක්ම කැන්ඩෝස්...."


    mun kudu gahalada ganja gahalada nath nam supermarket eke wada karana eka mu lnakwe kiyala danagena athal ekak dilada :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    jdchathuranga

    Well-known member
  • May 4, 2009
    568
    1,348
    93
    37
    Colombo
    බොරුවක් නෙමෙයි කැriම බොරුවක් මේක නම්
    ඔවු ඕයි
    හොඳ බ්‍රෑන්ඩ් ඕන නැහැ නිකං අර ඕන නං බල්ලොන්ට ගහන්න තරමට කොමන්ලි තියන Cadbury වගේ එකක්වත් කාපු නැති එකෙක්ද කොහෙද
     

    Ozone4

    Well-known member
  • Aug 26, 2016
    3,756
    6,019
    113
    No Where
    "නිලන්ත මම එක පාරක් එංගලන්තෙ ගිහින් ලංකාවට එන්න ලෑස්ති වෙලා එහෙ සුපර් මාර්කට් එකකට ගිහින් ඒකෙ වැඩ කරන සේවකයෙකුට කිව්වා මට එක එක ජාතියෙන් ලෝකෙ තියෙන හොඳම චොකලට් වර්ග 25 ක් දාන්න කියලා.
    මම බිල ගෙවන්න ඇවිත් බලනකොට ඒකෙන් 11 ක්ම කැන්ඩෝස්...."


    mun kudu gahalada ganja gahalada nath nam supermarket eke wada karana eka mu lnakwe kiyala danagena athal ekak dilada :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    Anika kauda yako rata indan eddi supermarket 1n chocolat ganna buruwa... Duty free 1n gan natuwa... (mu udaratatawath giya 1k newei wage) LOL... :lol::lol::lol::lol:
     

    chirart1

    Well-known member
  • Jul 27, 2009
    3,445
    468
    83
    Anika kauda yako rata indan eddi supermarket 1n chocolat ganna buruwa... Duty free 1n gan natuwa... (mu udaratatawath giya 1k newei wage) LOL... :lol::lol::lol::lol:
    samahara ratawala supermarket wala offers thiyenawa bundles ganna kota... ewa labai duty free ekata wada and samahara sira ewa na duty free eke...
     
    • Like
    Reactions: Ozone4

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,990
    10,280
    113
    "නිලන්ත මම එක පාරක් එංගලන්තෙ ගිහින් ලංකාවට එන්න ලෑස්ති වෙලා එහෙ සුපර් මාර්කට් එකකට ගිහින් ඒකෙ වැඩ කරන සේවකයෙකුට කිව්වා මට එක එක ජාතියෙන් ලෝකෙ තියෙන හොඳම චොකලට් වර්ග 25 ක් දාන්න කියලා.
    මම බිල ගෙවන්න ඇවිත් බලනකොට ඒකෙන් 11 ක්ම කැන්ඩෝස්...."


    mun kudu gahalada ganja gahalada nath nam supermarket eke wada karana eka mu lnakwe kiyala danagena athal ekak dilada :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    ස්විට්සර්ලන්තය චොකලට් හදන්නෙ නැද්ද ඒ කාලෙ