මම ඊයේ රැ tawn එකට ගියා කොත්තුවක් අරන් එන්ඩ. එතන ලග කඩේක පිලේ කරුවලට වෙන්න නාටබියෙක් හිටියා. මම කොත්තුව අරන් එතනින් යද්දී නාටබියා සරම උස්සලා පෙන්නුවා..අම්මෝ එකේ ලොකු හ්ම්ම්. Rpg එකක් වගේ. නහර ඉල්ලිපිලා. ටොප් එක රතුම රතු පාටයි. ආසාවේ බැහැ. මම ලග තිබුණු කොත්තුව දීලා හොදට puke ඇරන් ආවා.. ගෙදරට එද්දී waife අහනවා ඇයි නොන්ඩි ගහන්නේ කියලා..


