*Done. ඒත් ඌ කියන්නෙ app එකේ පෙන්නන ගාන වගේ තුන් ගුණයක් කිව්වා කියලා නේද?
ඌ swearing කරනවා නේද කතා කරන හැටි ගූ හතයි කන පැලෙන්න ගහන්න ඕන.uu neme ekek katha nokara innawa utath eka eka ewa kiyanawa, u adalama naha,
meka remove karanna puluwan white t shirt eka police paminillak haraha report karoth hariyata afaik .
"Secret beautiful waterfalls". Is she talking about 'squirting urine from her vagina'?![]()
Done and Done
කතා කරන විදිහ පොඩ්ඩක් අවුල් උනාට ඌ කියන කතාව ඇත්තනෙ මචන්. Report කරන්න හිතෙන් නෑ.
uu kiyana widiyata uber ekaa 500ta giyata aru aaye gihin enna epai.. atakota average 1000-1500 gaana sadaranai. pickme,uber aye return trip eka station ekata demma kiyala hithuwoth kohomath 1000ta wada wedi neh.. uu kiyana kathawa ta agree wenna beකතා කරන විදිහ පොඩ්ඩක් අවුල් - true
ඌ කියන කතාව ඇත්ත - also true
3 times the regular charge, that's a robbery



එහෙම සල්ලි ගන්න බෑ යකෝ. අනික uber එකත් ගිහින් ආපහු එන්න ඕනෙ. ඌට එහෙන් හයර් සෙට් වෙනවනන් මුටත් සෙට් වෙන්න ඕනෙ. ගිහින් එන්නත් එක්ක සල්ලි දෙන්න පිස්සුද බන්. ඌට එහෙම අලාභ නන් ඌ දැනගන්න ඕනෙ ඌත් uber සෙට් වෙන්න. නීතිය අනුව meter taxi විදිහට දිවුවත් ආපහු එන්න සල්ලි අයවෙන්නෙ නෑනෙ.uu kiyana widiyata uber ekaa 500ta giyata aru aaye gihin enna epai.. atakota average 1000-1500 gaana sadaranai. pickme,uber aye return trip eka station ekata demma kiyala hithuwoth kohomath 1000ta wada wedi neh.. uu kiyana kathawa ta agree wenna be![]()
ලාවට පොඩි කුරිරු සතුටක් ආවාකතා කරන විදිහ පොඩ්ඩක් අවුල් - true
ඌ කියන කතාව ඇත්ත - also true
3 times the regular charge, that's a robbery
if its like 700 rupees thats more than enough,uu kiyana widiyata uber ekaa 500ta giyata aru aaye gihin enna epai.. atakota average 1000-1500 gaana sadaranai. pickme,uber aye return trip eka station ekata demma kiyala hithuwoth kohomath 1000ta wada wedi neh.. uu kiyana kathawa ta agree wenna be![]()