"හෙලෝ" සිනමා පටයේ පුර්ව ප්‍රචාරක පටය.

SimMaster

Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    අපෝ කම්මැලි ෆිල්ම් එකක් වගේ. බයියන්ට හොදයි 🥴
     

    DeeKuu

    Junior member
  • Aug 19, 2025
    38
    38
    18
    Meka ONE TAKE & ONE LOCATION wadak. Plot twist ekai, Dialogues walin tamai oke gema gahanne. Anika Actorslage Dramatical Acting nisa. Mn hitanne hoda wadak wei. Mokada Okkoma wage Stage drama set ekak inne. Hit unot South Asia walama HIT ekak karanna puluwan widiye experimental wadak. Kudos to the Director and Team. 💪
     
    • Like
    Reactions: wpril5

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113