හෙල යක්ක පුත්තු ඉංග්‍රිසි කතා කරන හැටි

Absolute Zero

Well-known member
  • Mar 31, 2015
    13,434
    1
    17,203
    113
    −273.15°C
    No Way Wow GIF
     
    • Like
    Reactions: lilman

    Jim_Moriarty

    Well-known member
  • Jan 28, 2019
    9,126
    14,220
    113
    අපේ උන් හොදයි බන් ,ඉන්දියන් උන් කතා කරනකොට තමයි ආතල් ,අහන ඉන්න බැ ,ර්ර් සද්දයක් එනවා
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,397
    13,318
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    අපේ උන් හොදයි බන් ,ඉන්දියන් උන් කතා කරනකොට තමයි ආතල් ,අහන ඉන්න බැ ,ර්ර් සද්දයක් එනවා
    ඒ ඉස්සර බං. දැන් උන් හෙන දියුණු යි. අබ්දුල් කලාම් උන්ගේ ඉස්කෝලෙ ඉංග්ලිෂ් මිඩ් යම් වලට මාරු කලා ඒ කලේම. දැන් ස්කුල් out වෙන උන්ගේ උන්ට හොදට පුළුවන්. බලපං ඉන්දියන් ක්‍රිකට් ටිම් එක.
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    අපේ උන් හොදයි බන් ,ඉන්දියන් උන් කතා කරනකොට තමයි ආතල් ,අහන ඉන්න බැ ,ර්ර් සද්දයක් එනවා
    Indian guy speaking in English. I got nothing to complain about his English.

     
    • Like
    Reactions: Proteus and lilman

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,680
    21,346
    113
    ඒ ඉස්සර බං. දැන් උන් හෙන දියුණු යි. අබ්දුල් කලාම් උන්ගේ ඉස්කෝලෙ ඉංග්ලිෂ් මිඩ් යම් වලට මාරු කලා ඒ කලේම. දැන් ස්කුල් out වෙන උන්ගේ උන්ට හොදට පුළුවන්. බලපං ඉන්දියන් ක්‍රිකට් ටිම් එක.
    Ow bn maath meka eeye kiwwa....
    Doopathe un hithan inne taama indian un rrrrrr gaga kata karana un kiyala....young generation eka kisi awulak ne unge...


    Cricket team eka tama bestma example eka... Podi families wala un pawa kadda hondai...Unge iskola mama hitanne qbdul Kalam ta kalin idanma english medium.. n
     
    • Like
    Reactions: -333-

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Fucking Bottom Jaw!
    They have been here with us. We worked for them. We even embraced their culture and religion.
    And still, the fucking bottom jaw doesn't move the right way!