Bitdefender
eset
bitdefender
ඉස්තූති මචන්laa
Bitdefender
eset
bitdefender
ESET use kalanam oya kisima virus ekak enava boru![]()
වෛරස් ලොවෙත් නෑ ලොවි ගහෙත් නෑ ESET දා ගත්ත කියන්නෙ
හොද ඇන්ට් වයිරස් ගාර්ඩ් එකක් කියපාන්න්න්න්න්න්න්!!!
මගේ බොසාගේ ලැපට මා ඉදිරියේම කෙලවිය.. ඊමෙල් වලින් ආපු ස්පෑම් එකක් නිසා ඔක්කොම Data වලට ටහිකුනා.. ඩේටා ෆයිල් වලට එන්ක්රිප්ශන් එකක් වැටිලා, ඒක ඩික්රිප්ට් කරන්න සල්ලි ඉල්ලනවා..
මටත් එහෙම කෙලඋනොත් මට බ්ල්ඩිමෙන් පනින්න මචන්ලා වෙන්නේ. හැමදාම Backup කරන්නත් මතක් වෙන්නේ නෑනේ. මට ලැපක් දීලා තියෙන්නේ ඔෆිස් එකෙන්, ඒකේ McAfee තියෙන්නේ,එත් ඒකේ Subscription ඉවරයි..මට එකට ගෙවල ගන්නවාට වඩා උබල Recommend කරන එකක් තියනවාද කියලා පොඩි අදහසක් දීපල්ලා.. ඔෆිස් එකේ ස්කෑනර් එකේ නමින් ඊමේල් එකක් Open කරලා තමයි කෙල උනේ බුවාට..[/SIZE]
ඕක Ransomware එකක්. අනිත් virus වගේ spread වෙන්නේ නෑ. ගොඩක්ම 98% ක්ම infect වෙන්නේ mails වලින්. decrypt කරන්න පුළුවන් .එත් ලේසි නෑ . ලොකු sure එකක් තියන්නත් බැ . spam mails are the main reason for these type of viruses.
avg ma thama bn
patta
eth lagadi idala nikan ahaka yana ewath allanna gatta
Bitdefender![]()
මට හොඳ ඇන්ටෙක්වත් කියපල්ලකො![]()
ඇයි බං ඇන්ටිගෙ ඇඟේ වෛරස්ද?
වෛරස් නැති එකක් හොයල දියල්ල![]()
මචන්ලා මටත් වෛරස් ගාඩ් එකක් ගන්න ඕනා. මන් ඔන්ලයින් purchase කරන්න බැලුවා. $39 වෙනවා 1 year subscription එක. ඒත් කඩේ Rs. 1750. මාර ලාබයිනේ. ඇයි බන් එච්චර ලොකු වෙනසක්? මොකක් හරි වෙනසක් තියනවද ඒ දෙකේ? ESET තමා ගන්න බැලුවෙ.