හොඳටම කරපු නවසීලන්තයට මොකද වෙන්නේ

SlayerOfDValley

Active member
  • Dec 26, 2011
    505
    182
    43
    Sweden is stronger than ever before. They returned to normal state faster than any other country.

    Lockdown didn't prevent infections rather delayed them. Sweden done extensive testing and they have isolated the older parties.

    The strategy was to protect older people. They added a ban for visiting older people.

    Why protect older people?

    Simple, people who are less than 60 are immune to COIVD. I'm already 50 years old, and got infected by COVID then got healed after 3-4 weeks.

    Now to address your 14k death count claim,

    Have a look at https://www.statista.com/statistics/1107913/number-of-coronavirus-deaths-in-sweden-by-age-groups/

    You will see the people between 60-90 count for most death and I'd say 70-90 age group counted most of deaths in Sweden.

    Sri Lanka is a looser in every-way. Sri Lanka didn't do extensive testing, often unreported exact figures because it will scare the foreign investors.

    China and Russia did extensive testing but they also under reported exact figures.
    Have a look at this bro
    https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/long-term-effects.html
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    https://www.reuters.com/world/asia-pacific/new-zealands-delta-outbreak-tops-100-cases-2021-08-23/


    February ඉඳන් එකම covid case එකක් වත් නොතිබිච්චි රටක් අතල් එකේ vaccination roll out එක speed up නොකර හරියනවද බන්. බලපන් singapore.

    ඔය ගෑනි ගේ තියෙන්නේ ඔබාමා line. ජසින්ඩ Fail.
    එහෙම තමා හුගක් රටවල් ඩෙල්ටා එන්න කලින් කලේ. ඕසී වුනෙත් ඒක මිනිස්සු කිසිම උනන්දුවක් තිබුනේ නෑ වෑක්සීන් එක ගන්න. මම අක්කට එනකොට කියලා ආවේ. කොයි වෙලාවේ හරි ඉන්දියාවෙන් එනවා ඩෙල්ටා එක එතකොට ඔය ස්ලොව් වෑක්සීන් වෑඩේ හරි යන්නේ නෑ කියලා. අයියා නම් කිව්ව එක අහලා මම එන්න කලින්ම පලවෙනි ඩෝස් එක ගත්තා.

    මම කියන්නේ උන් ඔච්චර හොදට කරලා තියෙද්දි අපි ඈයි මේ උන්ට හිනා වෙන්නේ කියලා. අපි ඉන්නේ ගිණි ගොඩක. හෑමතෑනම පොසිටිව් වෙච්ච එවුන්. යවන්න ප්‍රයිවට් හොස්පිටල් එකක්වත් අද වෙනකොට නෑ. එකෙක්ට තෑනක් හොයා ගත්තා දවස් තුනකට පස්සේ. වාසනාවට උන් එකෙක්ටවත් ඔක්සිජන් ඕනේ වුනේ නෑ තාම.

    මේකේ අමාරුව දෑනගන්න තමන්ගේ එකෙක්ට හෑදෙන්නම ඕනේ. ගෙදර බල්ලා පූසා පවා අනාතයි. මිනිහෙක් නෑ බෙහෙතක් ගන්න, පී සී ආර් එකක් කර ගන්න එක්කන් යන්න. පී එච් අයි ලා හාන්සි. ඒත් උන් අත අරින්නේ නෑ මෑරීගෙන කරනවා. ඒ අතින් නම් ලන්කාව හරිම වාසනාවන්තයි. ගොන් හරක් වගේ දේශපාලකයෝ අතරේ තමන් ගෑනවත් නොහිතන හමුදා සෙබලු, පී එච් අයි ලා ඉන්නවා.
     

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,610
    6,174
    113

    89mora

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    1,604
    785
    113
    Dubai
    අපි නම් දුන්නේ නැ. සමහර විට PR ගන්න බලාගෙන උබේ අම්මා පුක දුන්නද දන්නේ නැ.
    කෝකටත් පරිස්සමෙන් හොර ඒජන්ත වරු හැමතැනම.
    තව එකෙක් පුකේ ඇරලා මාරු උනොත් උබට @erozan වගේ මල්ලි කෙනෙක් එයි
    haiyo paw @erozan ge amma
     

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,610
    6,174
    113
    නවසීලන්ත සුද්දට බඩ යද්දි මෙහෙ ගුපියො මරු විකලෙන් දගලනව, මිලියන 5කට වැක්සින් ගහ ගන්ස බැරි හුත්තිටනෙ තොපි වැද වැටුනෙ ජෙසික මෑනියො ගගා...🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    nz.png
    sl.png
     

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,610
    6,174
    113
    Last edited: