https://www.daraz.lk/products/bigen...0e.searchlist.list.11.639c2481RGS7ss&search=1View attachment 97783
Made in Japan
Supiri hoya ganna amarui tikak
Borella colombo tiyenawa
lkr 1400/=
2200k ban
https://www.daraz.lk/products/bigen...0e.searchlist.list.11.639c2481RGS7ss&search=1View attachment 97783
Made in Japan
Supiri hoya ganna amarui tikak
Borella colombo tiyenawa
lkr 1400/=
Bigen නම් keels තියනවා. Kuene නම් හැම තැනම නෑ. ටිකක් ලොකු bueaty shops වල තියනවාmewa danut market eke tiyenwada?
oya use karala tiyenwada? monaahair side effects tiyenwada? hair colour dye walata wadaa shapeda machan?Bigen නම් keels තියනවා. Kuene නම් හැම තැනම නෑ. ටිකක් ලොකු bueaty shops වල තියනවා
baya karanna epaa yakuමොක ගෑවත් හරි විදියට allergy test එක කරලා ගාපන් . මැරෙන්නත් ඉඩ තියනවා
sudu konde tiyena areas wala witrak gaawata awulak nadda?මම අනිත් ජාති ගාල නෑ. හොයල බැලුවම ඔය දෙක තමයි හොදයි කියලා දැනගත්තෙ.oya use karala tiyenwada? monaahair side effects tiyenwada? hair colour dye walata wadaa shapeda machan?
baya karanna epaa yakusudu konde tiyena areas wala witrak gaawata awulak nadda?
ela thanks machng. hair colours hondaida dye walata wadaa?මම අනිත් ජාති ගාල නෑ. හොයල බැලුවම ඔය දෙක තමයි හොදයි කියලා දැනගත්තෙ.
මොක ගෑවත් හරි විදියට allergy test එක කරලා ගාපන් . මැරෙන්නත් ඉඩ තියනවා.
ඔනෙම brand එකක් allergy වෙන්න පුලුවන්
එහෙම ගාන්න නම් බැර් වෙයි බන්
------ Post added on Mar 6, 2021 at 8:04 PM
Yeah. That's what I also have heard.ela thanks machng. hair colours hondaida dye walata wadaa?
great bro. my father uses Garnier hair colour have you heard of that? he told its ok but in Elakiri I dont see any mentioning about Garnier :OYeah. That's what I also have heard.
kohomath instruction wala thiyenwa ne 48H walata kalin tikak gaanna kiyala. amonia free eketh thiyenawa test eka karanna kiyala.මම අනිත් ජාති ගාල නෑ. හොයල බැලුවම ඔය දෙක තමයි හොදයි කියලා දැනගත්තෙ.
මොක ගෑවත් හරි විදියට allergy test එක කරලා ගාපන් . මැරෙන්නත් ඉඩ තියනවා.
ඔනෙම brand එකක් allergy වෙන්න පුලුවන්
එහෙම ගාන්න නම් බැර් වෙයි බන්
------ Post added on Mar 6, 2021 at 8:04 PM
garnier shapeda?kohomath instruction wala thiyenwa ne 48H walata kalin tikak gaanna kiyala. amonia free eketh thiyenawa test eka karanna kiyala.
normally loreal , revlon ne kellonge yanne amonia free ewagen. amonia ekkanan godak saloon wala keune eka use karanne. ara lankawe nature secret lada kohedoth hadanwa dakka.
no idea bn.mamath me lockdown seen hinda thamai mewa dakkala eka eka ewa ahagaththe.garnier shapeda?
monaada try karee? ara shampoo scene use karaada?no idea bn.mamath me lockdown seen hinda thamai mewa dakkala eka eka ewa ahagaththe.![]()
mama gaawe na bn. loreal ekai revlon ekai thamai dakke. eketh loreal eka hodai kiyala kiwwe. habai ganan. revlon eka nan daraz eken order karala thibbe unge flagship store eken. un expire wenna onna menna ekak ewala thibba. kohoma hari eken lokuwata patak aweth na. eka mix karaddi heat ekak hadenawa ekawath hariyata wela na. shampoo eka enawa ara amonia free kit ekath ekkama. kohomath mama dakka wenama monawada shampoo jaathiyak thiyenawa color eka yanawata use karana. lockdown eka kaale owa use kare.dan aaye saloon ekata gihin amonia ekath ekkama karagena. amonia free eka hitinne na godak kal. anika ara white konde cover wenawath adui.monaada try karee? ara shampoo scene use karaada?