හොඳ japan bike එකක් කියපල්ලකො ගන්න...
හොඳ japan bike එකක් කියපල්ලකො ගන්න. budget ලක්ෂ 2ක් වගේ. CD 200 එහෙම බෝට්ටු වගේ mudguard තියන නිසා සෙට් වෙන්නෙ නෑ. Jade, Hornet එහෙම too much wage. රේස් පදින්න නෙවෙයිනෙ ගන්නෙ. ඔය දෙක අතර එකක් වගේ. හොඳ rugged look එකක් තියන එකක්. ගාන පොඩ්ඩක් වැඩි උනත් අවුලක් නෑ..
හොඳ japan bike එකක් කියපල්ලකො ගන්න. budget ලක්ෂ 2ක් වගේ. CD 200 එහෙම බෝට්ටු වගේ mudguard තියන නිසා සෙට් වෙන්නෙ නෑ. Jade, Hornet එහෙම too much wage. රේස් පදින්න නෙවෙයිනෙ ගන්නෙ. ඔය දෙක අතර එකක් වගේ. හොඳ rugged look එකක් තියන එකක්. ගාන පොඩ්ඩක් වැඩි උනත් අවුලක් නෑ..

