ponneya uba ne!
pake dutyya.
puka palagena marum noka yantham pana beran 3rd world higana rataka janadipathi wenne duty karannada utto! - owa gihin kiyapam konde bandapu chennunta! mona widiyata rata haduwath uparima awurudu 100-200i - winasa wenawa!
dan balapam EU - amu higana gubbayamak - japane yantham hukagannawath salli na!
okkoma thawakalikai! 2150-2200 weddi cheeneth ochchara thamai!
ganna puluwan uparima athal eka ganna. athal eka gaththata passe hire dammath - maruwath onawa karath ganipu athal eka apahu mona yakatawath aye aya karaganna baa!
eka thiyenne hithe!
lapeya i ualai natta puken wikagena berihan dunnath - rajapaksala ganipu athal eka ungen uduraganna ba!
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahaha!
------ Post added on Jun 29, 2025 at 5:54 PM