දැනුවත් කිරීම ගැන ස්තුති!(+4)
![]()
Rep +++++
එල ස්තූතියි බන්.
දැනුවත් කිරීම ගැන ස්තුති!(+4)
![]()
Rep +++++
එතකොට ලංකා සෝයි කාගෙ ද??????maliban halal atha
Munchee Halal natha



ආයෙ අහලා.....
මචං අපි ඉස්කෝලෙ ෆයිනල් අවුරුදු වල ඉන්න කොට ඊද් වලට පහුවෙනිදා අපේ මුස්ලින් උන් කන්න ගේනව පන්තියට ම.......උඹලට කොහොන්ද බං සල්ලි කියල ඇහුවම උන් කියන්නේ අපි සකාද් දෙන්න ඕන මචං ඒ සකාද් වලින් තමා මේ ගේන්නේ කියලා.
ඊයේ මචං මගේ ක්ලාස් මේට් කෙනෙක් ආව මට ඊද් වලට සාවාන් එකකුත් උස්සගෙන. මම ඇහුව මේත් සකාද් ද කියලා. මොකද සකාද් දෙන්නේ දිලින්දන්ට නිසා. ඌ කියනව මචං දැන් අපිට එහෙම දෙන්න බෑ සකාද් දෙන්න ඕන පල්ලියට. ඒක එකතු කරලා පල්ලියෙන් කියල බෙදන්නේ. මම ඇහුව උඹ දුන්න ද කියල, මොකද මගේ මිත්රයා අපිත් එක්ක සෙට් වෙලා හොදට ගසන පොරක් නිසා. පොර කියපි අනේ උන්ට *කා ගන්න කියහං බං, අපි කැමති කෙනෙක්ටනේ සකාද් දෙන්නේ උන් කුරානෙත් වෙනස් කරන්න හදන්නේ මෝඩ සිපයියො කියලා.......
මට මැරෙන්න හිනා ඕයි......![]()


මේ නන් පුදුම කපටි කිසිම ලැජ්ජාවක් නැති ජාතියක්...![]()
අපේ මිනිස්සු, 60-70 % සිංහලු බඩු නොගෙන හිටියොත් හලාල් බලු වෙනව බන් !

HALAL kanna barinang polokata gihilla badu ganing nathang hamethe mariyang


බම්ප් එකට තෑන්ක්ස් හොඳේ.. 


Halal/haram thiyenne muslim ayawa denuwath karanna ubalata nemei. Halal items kewa kiyala ubalata thiyana paaduwa mokakda? Haram kewa kiyala ubalata thiyana prasnaya mokakda? Halal wala wada beheth daala thiyenne Kanna epa!!! Baar ekata giyanam ona jaraawak bonawane aduma gaane eke mix karala thiyenne monawada kiyala hoyala balanawada? Neththang ekatath Halal certificate dunnanam bonnethuwa innawada. Ane tho wage moda parayek