හොරෙන් හා බලහත් කාරෙයෙන් අපිට ගිල්ලන HALAL

නැකැත් රාල

Well-known member
  • Nov 4, 2013
    8,047
    1,334
    113
    කන්ද උඩරට
    දැනුවත් කිරීම ගැන ස්තුති! :) (+4)

    7160033.gif


    Rep +++++

    එල ස්තූතියි බන්.
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    මේ නන් පුදුම කපටි කිසිම ලැජ්ජාවක් නැති ජාතියක්...:baffled:
     

    cvally007

    Well-known member
  • Sep 29, 2008
    1,681
    407
    83
    45
    Gampaha District
    අපේ මිනිස්සු, 60-70 % සිංහලු බඩු නොගෙන හිටියොත් හලාල් බලු වෙනව බන් !
     

    sandaru1rox

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    ආයෙ අහලා.....
    මචං අපි ඉස්කෝලෙ ෆයිනල් අවුරුදු වල ඉන්න කොට ඊද් වලට පහුවෙනිදා අපේ මුස්ලින් උන් කන්න ගේනව පන්තියට ම.......උඹලට කොහොන්ද බං සල්ලි කියල ඇහුවම උන් කියන්නේ අපි සකාද් දෙන්න ඕන මචං ඒ සකාද් වලින් තමා මේ ගේන්නේ කියලා.
    ඊයේ මචං මගේ ක්ලාස් මේට් කෙනෙක් ආව මට ඊද් වලට සාවාන් එකකුත් උස්සගෙන. මම ඇහුව මේත් සකාද් ද කියලා. මොකද සකාද් දෙන්නේ දිලින්දන්ට නිසා. ඌ කියනව මචං දැන් අපිට එහෙම දෙන්න බෑ සකාද් දෙන්න ඕන පල්ලියට. ඒක එකතු කරලා පල්ලියෙන් කියල බෙදන්නේ. මම ඇහුව උඹ දුන්න ද කියල, මොකද මගේ මිත්‍රයා අපිත් එක්ක සෙට් වෙලා හොදට ගසන පොරක් නිසා. පොර කියපි අනේ උන්ට *කා ගන්න කියහං බං, අපි කැමති කෙනෙක්ටනේ සකාද් දෙන්නේ උන් කුරානෙත් වෙනස් කරන්න හදන්නේ මෝඩ සිපයියො කියලා.......:baffled:

    මට මැරෙන්න හිනා ඕයි......:rofl:
    :rofl::rofl:
     

    නැකැත් රාල

    Well-known member
  • Nov 4, 2013
    8,047
    1,334
    113
    කන්ද උඩරට
    මේ නන් පුදුම කපටි කිසිම ලැජ්ජාවක් නැති ජාතියක්...:baffled:

    ඔව් කොච්චර චාටර් වුනත් ලැජ්ජ නැතුව ඒකෙම එල්බගෙනම ඉන්නවා

    අපේ මිනිස්සු, 60-70 % සිංහලු බඩු නොගෙන හිටියොත් හලාල් බලු වෙනව බන් !

    සහත්ක ඇත්ත. රුපියලේ දෙකේ ලාබේ නොබලා ජාතිය ගැන හිතනවනම් මෙලහටත් හලාල් බලු වෙලා..:yes:
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    Halal logo eka hema ratakama eka wage
    Lankawe witharak wenas
    Halal dena eka aanduwen karanna ona
    SLS wage
    Etha kota thambinta reweyi edagena inna adume
    :lol:
     

    dimuthume

    Well-known member
  • Apr 4, 2008
    1,723
    501
    113
    මචං මගේ අඳුරන මුස්ලිම් සහෝදරයකු මට කිව්වා එයාගේ වයිෆ් ට ළමයි නැති වුන හින්දා කාලයක් මුස්ලිම් කඩ මඟඇරලා සිංහල කෑම කෑවා කියලා ඊට පස්සේ අවුරුද්දකින් විතර ගෑනි pregnant una මිනිහටත් හරි සැකයි ඒකෙන් පස්සෙ
     

    eathan

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    837
    911
    93
    doha
    Halal/haram thiyenne muslim ayawa denuwath karanna ubalata nemei. Halal items kewa kiyala ubalata thiyana paaduwa mokakda? Haram kewa kiyala ubalata thiyana prasnaya mokakda? Halal wala wada beheth daala thiyenne Kanna epa!!! Baar ekata giyanam ona jaraawak bonawane aduma gaane eke mix karala thiyenne monawada kiyala hoyala balanawada? Neththang ekatath Halal certificate dunnanam bonnethuwa innawada. Ane tho wage moda parayek
     

    sidathsaumya

    Well-known member
  • Jun 8, 2009
    1,566
    155
    113
    Seeduwa
    Halal/haram thiyenne muslim ayawa denuwath karanna ubalata nemei. Halal items kewa kiyala ubalata thiyana paaduwa mokakda? Haram kewa kiyala ubalata thiyana prasnaya mokakda? Halal wala wada beheth daala thiyenne Kanna epa!!! Baar ekata giyanam ona jaraawak bonawane aduma gaane eke mix karala thiyenne monawada kiyala hoyala balanawada? Neththang ekatath Halal certificate dunnanam bonnethuwa innawada. Ane tho wage moda parayek

    Ithin kana reddak thopi kapanko api epa kiwwada.. thope jarawa apita balen kawana ekane wade.. thopita halalma one nam pala arabiyata..