Ithin kana reddak thopi kapanko api epa kiwwada.. thope jarawa apita balen kawana ekane wade.. thopita halalma one nam pala arabiyata..
Halal/haram thiyenne muslim ayawa denuwath karanna ubalata nemei. Halal items kewa kiyala ubalata thiyana paaduwa mokakda? Haram kewa kiyala ubalata thiyana prasnaya mokakda? Halal wala wada beheth daala thiyenne Kanna epa!!! Baar ekata giyanam ona jaraawak bonawane aduma gaane eke mix karala thiyenne monawada kiyala hoyala balanawada? Neththang ekatath Halal certificate dunnanam bonnethuwa innawada. Ane tho wage moda parayek


Halal/haram thiyenne muslim ayawa denuwath karanna ubalata nemei. Halal items kewa kiyala ubalata thiyana paaduwa mokakda? Haram kewa kiyala ubalata thiyana prasnaya mokakda? Halal wala wada beheth daala thiyenne Kanna epa!!! Baar ekata giyanam ona jaraawak bonawane aduma gaane eke mix karala thiyenne monawada kiyala hoyala balanawada? Neththang ekatath Halal certificate dunnanam bonnethuwa innawada. Ane tho wage moda parayek

halal certificate gaththama sales vadivena eka vitharada bn venne?





අල්ලගෙ වල්ල කපන්න ඕනේ මේකටනම්!!ඔව්!




ubalata thamai halal eeye pereda a awe apitanam awrudu 1400 yata kaling idang thiyanawa. E kaalema monawada Hoda naraka balanna system thibba ubala ithing amu bebadda jaathiyekne bang mona halal da ubalatairiye thopila halal bari nam ona jarawak kawata apita awulk nha thopilata halal kawanna apenuth salli garana eka lokuma awula muslim wun innawatath ubalata badu gewanna one da api
thopilata gan wathurak karadarayak wunama sinhalaya dena bath pac ekath halal balala wen athi kanne
thopita halal 10-15ye idala awe thopila issara wura ge puke hila balalada haram halal hoyagaththe![]()
Ubata Halal
Apita Haram![]()