හොරෙන් හා බලහත් කාරෙයෙන් අපිට ගිල්ලන HALAL

nuwa11

Member
Jul 15, 2016
2,120
134
0
ubalata thamai halal eeye pereda a awe apitanam awrudu 1400 yata kaling idang thiyanawa. E kaalema monawada Hoda naraka balanna system thibba ubala ithing amu bebadda jaathiyekne bang mona halal da ubalata

awrudu 1400 wurage puke hilen wennathi lanchane baluwe :shocked:
ane palayan ban uba modaya kiyala pedarshane karn nathiwa :(
 

danzka

Well-known member
  • Feb 8, 2018
    1,356
    147
    63
    මන් දැන් හලාල් බඩු ගන්නෙම නැති තරම් .. ඊට අමතරව කොකාකෝලා (මටකනේ කැලණිය ගගට ජරාව දාල කෙල කරා) පිටිවර්ග - anchor මැලිබන් ..(මන් ගන්නේ highland ,පැලවත්ත ,නෙස්ප්රේ විතරයි ) ... මන් අඩුම ගානේ anchor butter වත් අරන් නෑ අවුරුදු 2ක වගේ ඉදන් (අපේ පොඩි ළමයි කීදෙනෙක් ලෙඩ වෙන්න ඇත්ද අවුරුදු ගානක් මේ ජරාව බීල , ඕවා ලාබෙට ඔය ආයතන දැනගෙන කරන වැඩ ) .. අපි බඩු ගන්න එක අඩුකලොත් ඒ business පාඩු වෙනවා , අපි නැතිව උන්ට ගොඩයාමක් නෑ .. මන් කියන්නේ කට්ටිය එකතුවෙලා මේ බඩු වර්ජන කරන්න ඕන .:yes::yes::yes::yes:

    :yes::yes::yes::yes:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මන් දැන් හලාල් බඩු ගන්නෙම නැති තරම් .. ඊට අමතරව කොකාකෝලා (මටකනේ කැලණිය ගගට ජරාව දාල කෙල කරා) පිටිවර්ග - anchor මැලිබන් ..(මන් ගන්නේ highland ,පැලවත්ත ,නෙස්ප්රේ විතරයි ) ... මන් අඩුම ගානේ anchor butter වත් අරන් නෑ අවුරුදු 2ක වගේ ඉදන් (අපේ පොඩි ළමයි කීදෙනෙක් ලෙඩ වෙන්න ඇත්ද අවුරුදු ගානක් මේ ජරාව බීල , ඕවා ලාබෙට ඔය ආයතන දැනගෙන කරන වැඩ ) .. අපි බඩු ගන්න එක අඩුකලොත් ඒ business පාඩු වෙනවා , අපි නැතිව උන්ට ගොඩයාමක් නෑ .. මන් කියන්නේ කට්ටිය එකතුවෙලා මේ බඩු වර්ජන කරන්න ඕන .:yes::yes::yes::yes:

    me too :yes::yes::yes::yes::yes:

    btw nespray th lankawe product ekak newei..
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,962
    113
    මන් දැන් හලාල් බඩු ගන්නෙම නැති තරම් .. ඊට අමතරව කොකාකෝලා (මටකනේ කැලණිය ගගට ජරාව දාල කෙල කරා) පිටිවර්ග - anchor මැලිබන් ..(මන් ගන්නේ highland ,පැලවත්ත ,නෙස්ප්රේ විතරයි ) ... මන් අඩුම ගානේ anchor butter වත් අරන් නෑ අවුරුදු 2ක වගේ ඉදන් (අපේ පොඩි ළමයි කීදෙනෙක් ලෙඩ වෙන්න ඇත්ද අවුරුදු ගානක් මේ ජරාව බීල , ඕවා ලාබෙට ඔය ආයතන දැනගෙන කරන වැඩ ) .. අපි බඩු ගන්න එක අඩුකලොත් ඒ business පාඩු වෙනවා , අපි නැතිව උන්ට ගොඩයාමක් නෑ .. මන් කියන්නේ කට්ටිය එකතුවෙලා මේ බඩු වර්ජන කරන්න ඕන .:yes::yes::yes::yes:


    තෝ වගේ මෝඩ ගොන් .... පැලවත්ත හලාල්.

    http://www.hac.lk/node/4029
     

    Jim_Moriarty

    Well-known member
  • Jan 28, 2019
    9,126
    14,220
    113
    උබලා දන්නවද මුස්ලිම් උන් coke වෙනුවට Pepsi බොන්නේ ඇයි කියලා.උබල දන්නා උන්ගෙන් නිකමට අහල බලපන් coke or Pepsi කියලා ?
     

    Niluka dissanayake

    Active member
  • Mar 24, 2015
    370
    106
    43
    ජරාව කලා හරි මැරෙන එක හොදයි යකෝ උඔලාගේ
    HALAL කනවාට වඩා...

    අපි කන සැම දේකින්ම
    උඔලාට බදු ගෙවන්න අපි බැදි නැ...


    HALAL කියන්නේ උෟරන්ගේ දේවල් නෑ කියන ඒකනේ...දැන් එතකොට වතුර බෝතල් බිස්කට් වර්ගවලට රෙදිපිලි හා බෙහෙත්වලට කොහොමත් උෟරන්ගේ දේවල් දාන්නෑනේ. එතකොට මොකටද ද HALAL සහතිකයක්..


    HALAL කියන්න..හොරට කොමිස් ගැනිමක්...:frown::no:
     

    madmax9

    Active member
  • Feb 21, 2017
    397
    61
    28
    mun me halal walin hambena komis tama ungege unta denne. apen salli aran apitama gahanawa mun. dan wath mekata mokak hari karanna ona. Elakiri eke inna un witharak me tika danagena wadak na. lankawe inna hama sinhala minihekwama danuwath karanna ona.
     

    Niluka dissanayake

    Active member
  • Mar 24, 2015
    370
    106
    43
    Halal logo තියෙන එක හොදයි, විෂබීජ නැති කැම අදුර ගන්න:cool::cool:
    Eg. උරගේ ශරිරයෙන් හදපු කෑම,

    උබලං ජරාව කාලා වද වෙයල්ලා, ලෙඩ වෙයල්ලා, බිස්නස් කඩු කර ගනිල්ලා, පව් බං උබලා :P:P


    ජරාව කලා හරි මැරෙන එක හොදයි යකෝ උඔලාගේ
    HALAL කනවාට වඩා...

    අපි කන සැම දේකින්ම
    උඔලාට බදු ගෙවන්න අපි බැදි නැ...


    HALAL කියන්නේ උෟරන්ගේ දේවල් නෑ කියන ඒකනේ...දැන් එතකොට වතුර බෝතල් බිස්කට් වර්ගවලට රෙදිපිලි හා බෙහෙත්වලට කොහොමත් උෟරන්ගේ දේවල් දාන්නෑනේ. එතකොට මොකටද ද HALAL සහතිකයක්..
    මුස්ලිමි තමයි නියම ගොන් උෟරෝ...ඒ් මුස්ලිමි උෟරොගෙන් තමයි අපි ප්‍රවේශම් වෙන්න ඕනේ...

    HALAL කියන්න..හොරට කොමිස් ගැනිමක්...:frown::no:
     
    Last edited:

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    ජරාව කලා හරි මැරෙන එක හොදයි යකෝ උඔලාගේ
    HALAL කනවාට වඩා...

    අපි කන සැම දේකින්ම
    උඔලාට බදු ගෙවන්න අපි බැදි නැ...


    HALAL කියන්නේ උෟරන්ගේ දේවල් නෑ කියන ඒකනේ...දැන් එතකොට වතුර බෝතල් බිස්කට් වර්ගවලට රෙදිපිලි හා බෙහෙත්වලට කොහොමත් උෟරන්ගේ දේවල් දාන්නෑනේ. එතකොට මොකටද ද HALAL සහතිකයක්..
    මුස්ලිමි තමයි නියම ගොන් උෟරෝ...ඒ් මුස්ලිමි උෟරොගෙන් තමයි අපි ප්‍රවේශම් වෙන්න ඕනේ...

    HALAL කියන්න..හොරට කොමිස් ගැනිමක්...:frown::no: