ෆට්ට ඈ... උණු උණුවෙම බාගන්න එලෙක්ට්‍රොනික්

rathnasekara

Active member
  • May 24, 2011
    144
    41
    28
    Matara
    ෆට්ට ඈ... උණු උණුවෙම බාගන්න එලෙක්ට්‍රොනික්

    :lol:circuit හදන්න, ඩිසයින් කරන්න:yes::yes:. කියාපු බාන්ඩේ. පරණ එකේ තිබුන.. කිසිම error එකක් නැහැ. dll files missing problems නැහැ, ඒ වගේම windows10 වලටත් ගේමක් නැතිව වැඩ කරනවා. electronic කරන හැමෝටම වැදගත් වේවි..
    video එකේ අන්තිමට තියෙන ලින්ක් එකෙන් මේක බාගන්න.;)

    ඒ වගේම අනෙත් ලින්ක් එකෙන් PCB Wizard එක තියෙන්නේ.. PCB ඩිසයින් කරන්න. පට්ට බාන්ඩේ. දෙකම එකට වැඩ කරනවා. livewire එකෙන් ඩිසයින් කරලා pcb wizard එකට දාල automatically pcb එකත් හදාගන්න්න පුළුවන්.

    මේ දෙකේම අලුත අලුත් library file තියෙනවා.. එක නිසා new database එකක් තියෙන්නේ.පරණ එක වගේ නෙමේ.

    school යන ළමයින්ට වගේම,, electronic කරන හැමෝටම මේක වැදගත් වේවි.


    ලගදීම මේකේ අලුත version එකත් මේකට දානවා.. එක නිසා video එකට ලයික් එකක් දාල share පාරක් දන්නා.

    මෙන්න පහල තියෙන පොත් සෙට් එකම මම channel එකට දානවා ලින්ක් ටික.
    එක දාන්නේ. මේ දැනට දාල තියෙන soft දෙක ඩවුන්ලෝඩ් කරන ප්‍රමාණය වගේම මගේ channel එකට ලැබෙන share, like ගණන අනුව තමා.. :nerd::nerd:
    මේක ඔයාට නත්තත් කාට හරි වැදගත් වේවි. එක නිසා බමප් එකක් වත් දාගන යන්න.

    විශ්මිත එලෙක්ට්‍රොනික් පරිපත 1-2-3-4
    100 circuit - 1
    100 circuit - 2
    PCB House එලෙක්ට්‍රොනික් පරිපත 1 - 2
    ඔබේ දරුවාගේ දැනුම වැඩුමට එලෙක්ට්‍රොනික් පරිපත - 1
    රූපවාහිනී විද්‍යා තරණය -1 -2-3
    එලෙක්ට්‍රොනික් සර්කිට් 100ක්
    අභිනව රූපවාහිනී කාර්මික ගුරුවරයා 1


    Livewire Professional Edition for Windows-10 x64 x86


    This electronic design software packages includes
    01 Livewire Professional Edition
    02 Bill of Materials Database Update
    03 Samples

    Download from here :lol: :lol:
    http://tinyurl.com/livewirenew



    PCB Wizard Professional Unlimited Edition for Windows-10 x64 x86

    Download from here :lol: :lol:
    http://tinyurl.com/pcbprof


    01 PCB Wizard Professional Unlimited Edition
    02 Bill of Materials Database Update
    03 Examples
     

    Attachments

    • 1.jpg
      1.jpg
      62.9 KB · Views: 269
    • 2.jpg
      2.jpg
      79.9 KB · Views: 169
    • Electronic design software.jpg
      Electronic design software.jpg
      81.9 KB · Views: 182

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    හොඳ වැඩක් මචන්.. පුලුවන් වෙලාවට මාත් සපෝර්ට් එකක් දෙන්නම්... :cool:
     

    rathnasekara

    Active member
  • May 24, 2011
    144
    41
    28
    Matara
    Tnx but need some help

    yaluwane puluwan nam me channel eka youtube eken share karanna.oyalath subscribes karanna. eka mata loku help ekak. danata post eka 600kata wadiya balala software eka 300kata wada downlaod karala eth youtube eke 2 like witharai thiyenne. :(:( so book tika dana eka gana mata hithanna wenawa.. lankawe minissunta mona de kalath agayak naa kiyanne ekata wennda oni :no::no:
     

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,911
    6,791
    113
    39
    Galle
    yaluwane puluwan nam me channel eka youtube eken share karanna.oyalath subscribes karanna. eka mata loku help ekak. danata post eka 600kata wadiya balala software eka 300kata wada downlaod karala eth youtube eke 2 like witharai thiyenne. :(:( so book tika dana eka gana mata hithanna wenawa.. lankawe minissunta mona de kalath agayak naa kiyanne ekata wennda oni :no::no:

    dude chillout,

    look at my channel. people rarely click da like button.
    but I still upload videos.