ෆ්‍රීලාන්සින් කරන්නේ කොහොමද - පටන්ගැන්ම

ishara3521919

Member
Sep 25, 2008
1,094
196
0
දර්ගාtවුන්
uba 3 years walata $6000 da ban... :no::no::no:

mama danna ewun innawa $4000 - $5000 maaseta gannawa :yes::yes::yes:

adoo mamath oDesk 3years wage ++
FREELANCER wala 5 months (level 17)

Member since: December 2013
Reputation:

4.7/5

(16 reviews)
5.5
[see more]

1 user has recommended this freelancer.


:D
 
Last edited:

chamarams

Well-known member
  • Nov 22, 2008
    1,908
    344
    83
    inside you hart :D
    Thanks machan ..
    i have small question
    paypal walin lankawe ayata salli ganna puluwan ?
    bari nam
    ehema salli ganna account ekak hadanne kohomada
    wenath wikalpa thiyanawa ? paypal walata amatharawa
     

    electroniclab

    Member
    Sep 12, 2010
    264
    70
    0
    Ah dude nice.. already subscribed and following. please update this thread with new info ASAP. I'm going to make a Freelance a/c and could you gimme some useful tips to make a better profile. Thank you :rolleyes:
    @NETHUSHI Kata wahan palayan thota one nattan. :angry:


    Profile contains 02 most important sections, portfolio & Resume. You can add screenshots & small description of already completed projects to portfolio section. Also you can add details of your qualifications to Resume section. (Certificates, publications).
     

    electroniclab

    Member
    Sep 12, 2010
    264
    70
    0
    ela machoo thx.
    arts bari ayata data entry nagiwa wena monaada karanna puluwan machoo?

    Machan mama nam recommend karanne web application develop karanawa wage deyak igena ganna kiyala. classes yanne nativa w3schools wage site ekakin wunath igena ganna puluwan lesiyenma. mama PHP, MySql igena gatte w3schools site eken.
     

    electroniclab

    Member
    Sep 12, 2010
    264
    70
    0
    uba 3 years walata $6000 da ban... :no::no::no:

    mama danna ewun innawa $4000 - $5000 maaseta gannawa :yes::yes::yes:

    adoo mamath oDesk 3years wage ++
    FREELANCER wala 5 months (level 17)

    Member since: December 2013
    Reputation:

    4.7/5

    (16 reviews)
    5.5
    [see more]

    1 user has recommended this freelancer.


    :D

    GOOD!! freelance kiyanne mage permanent job eka neveyi friend. amatara adayamak hoyaganna freelance use karanava misak job ekak widiyata karanava neveyi.
    Check this blog post, it's explain all about,
    http://blog.electronicinside.com/2011/06/50000.html
     

    electroniclab

    Member
    Sep 12, 2010
    264
    70
    0
    Thanks machan ..
    i have small question
    paypal walin lankawe ayata salli ganna puluwan ?
    bari nam
    ehema salli ganna account ekak hadanne kohomada
    wenath wikalpa thiyanawa ? paypal walata amatharawa

    Machan mama mulinma use kale moneybookers.com kiyana site eka. (dan scrill.com) namut eke fees wadi wuna nisa papal walin widraw karanna gatta. dan avurudu 1 1/2k witara palpal to hnb tamayi use karanne. tama nam awlak wune nehe.

    paypal eka hadaddi country eka malaysia widiyata dana eka witarayi karanna tiyenne. anithwa okkoma etta wistara denna. passe hnb debit card ekak link karala $$ withdraw karanna puluwan. me gena elakiriyeama threads oni taram ethi, please search...
     

    dimuthume

    Well-known member
  • Apr 4, 2008
    1,723
    501
    113
    Machan mama nam recommend karanne web application develop karanawa wage deyak igena ganna kiyala. classes yanne nativa w3schools wage site ekakin wunath igena ganna puluwan lesiyenma. mama PHP, MySql igena gatte w3schools site eken.


    thx kollo. puluwan namapita class ekam karapan kuppiyak daapan meegana
    thx
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    mamath freelancing karanne machan. whereabouts one na. Lankawe earning scale eke sahenna udin inne mamath individual earnings walin.

    Kochchara skills thibunath wadak na machan puluwan tharam honest wada karanna. Specially coding karana kattiya wena site ekakin deyak igenagaththanam eka client ge expenses walin igena ganna epa. Issarala karanna thiyena de hondata watahagana mind-map ekak gahagena wade karanna.

    Cheat karanawanam kollane wadi anagathayak na.

    Anith eka cover letter eka hariyata thiyaganna. oya kochchara past projects karala thubunath wadak na cover letter eke awulak thiyenawanam. thiyena thiyena hama job ekatama apply karanna epa. 1% wage thamai hariyanne. Hondata hoyala feasibility study ekak karala real cost eka ekka proposal eka submit karanna.

    mama issaraama set wuna clients la ekka thama wada karanawa. E nisa wadiya aluth job walata apply karanne na. eth mata sure apply karana job walin > 80% mata labenawa kiyala.

    web developing karana kenek innawanam mata support ekak denna puluwan (PHP). Lankawe inne.

    Good luck brothers
    Be a digital nomad and enjoy the life to the fullest.