






Ah dude nice.. already subscribed and following. please update this thread with new info ASAP. I'm going to make a Freelance a/c and could you gimme some useful tips to make a better profile. Thank you
@NETHUSHI Kata wahan palayan thota one nattan.![]()
ela machoo thx.
arts bari ayata data entry nagiwa wena monaada karanna puluwan machoo?
uba 3 years walata $6000 da ban...
mama danna ewun innawa $4000 - $5000 maaseta gannawa
adoo mamath oDesk 3years wage ++
FREELANCER wala 5 months (level 17)
Member since: December 2013
Reputation:
4.7/5
(16 reviews)
5.5
[see more]
1 user has recommended this freelancer.
![]()
Thanks machan ..
i have small question
paypal walin lankawe ayata salli ganna puluwan ?
bari nam
ehema salli ganna account ekak hadanne kohomada
wenath wikalpa thiyanawa ? paypal walata amatharawa
Machan mama nam recommend karanne web application develop karanawa wage deyak igena ganna kiyala. classes yanne nativa w3schools wage site ekakin wunath igena ganna puluwan lesiyenma. mama PHP, MySql igena gatte w3schools site eken.