ෆූඩ්සිටියෙන් බඩු ගෙන්න ගත්තු අය ඉන්නවාද

geeko

Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,488
    4,508
    113
    උදෙ ඔඩර් කරා හවස බඩු ගෙදර

    යෝගට් කිරි වගේ දේවල් Order කලේ නැද්ද? එළවලු හොදට තිබ්බාද නරක් වෙන්නේ නැතුව. Delivery fee?
     
    Last edited:

    tshirtZ

    Well-known member
  • Aug 31, 2011
    5,437
    1,372
    113
    Kelaniya
    eka parak kanaawata wage answer kara calls 68k gatta ita kalin.
    bageta bagayak badu na. tiyena tika genna gatta delivery walata bill dekak ewwa. ekak 200i anith eka 100i. threewheel karaya 300k gatta delivery kiyala denna una ithin food city ekenma bill deka ewala tyenne. badu mokut nane genna gatta tikata bill eka 1200i. delivery 300i. pake city
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,488
    4,508
    113
    eka parak kanaawata wage answer kara calls 68k gatta ita kalin.
    bageta bagayak badu na. tiyena tika genna gatta delivery walata bill dekak ewwa. ekak 200i anith eka 100i. threewheel karaya 300k gatta delivery kiyala denna una ithin food city ekenma bill deka ewala tyenne. badu mokut nane genna gatta tikata bill eka 1200i. delivery 300i. pake city

    අපේ රටේ බිස්නස් තාක්ෂණය අතින් හරිම ප්‍රාථමික මට්ටම තියෙන්නේ :no:
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,488
    4,508
    113
    :shocked:wenna baha ja-ela Kzone Keels eken packing charges kiyala 250/- witharai gaththe, dawas deken badu awa...samahara nathi items walata un kemathi ewa daala thibba:angry:...

    maath hariyata danne na. 500 k gannawa kiyala elakiri ekemai daala thibbea godak aya. eka hinda man call kale na
     

    NK123

    Well-known member
  • Jul 29, 2015
    24,339
    2,771
    113
    Colombo
    උදේ 9.00 ට විතර කෝල් කරන්න 12 වෙන්න කලින් orders ෆුල් වෙනවා.
    පරිප්පු, සැමන් නෑ ගොඩක් ඒවගේ
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,488
    4,508
    113
    උදේ 9.00 ට විතර කෝල් කරන්න 12 වෙන්න කලින් orders ෆුල් වෙනවා.
    පරිප්පු, සැමන් නෑ ගොඩක් ඒවගේ

    Ok. Thanks
     

    Sandun Thiwanka

    Well-known member
  • Jun 10, 2017
    1,115
    129
    63
    2 orders placed on 4th and 6th both orders delivered on next day.
    Welisara Cargills
    make sure to request in details and short. else they will add something you do not need


    Eg. Astra Margarine 500g pack (If Astra not available, add any kind of Margarine)

    delivery fees kyd