උදෙ ඔඩර් කරා හවස බඩු ගෙදර
යෝගට් කිරි වගේ දේවල් Order කලේ නැද්ද? එළවලු හොදට තිබ්බාද නරක් වෙන්නේ නැතුව. Delivery fee?
Last edited:
උදෙ ඔඩර් කරා හවස බඩු ගෙදර
Chilaw neda bn?
Keels eken blpnko
un delivery 500 k gannawalu.
wenna baha ja-ela Kzone Keels eken packing charges kiyala 250/- witharai gaththe, dawas deken badu awa...samahara nathi items walata un kemathi ewa daala thibba
...Khomada bn oder karnna
eka parak kanaawata wage answer kara calls 68k gatta ita kalin.
bageta bagayak badu na. tiyena tika genna gatta delivery walata bill dekak ewwa. ekak 200i anith eka 100i. threewheel karaya 300k gatta delivery kiyala denna una ithin food city ekenma bill deka ewala tyenne. badu mokut nane genna gatta tikata bill eka 1200i. delivery 300i. pake city

wenna baha ja-ela Kzone Keels eken packing charges kiyala 250/- witharai gaththe, dawas deken badu awa...samahara nathi items walata un kemathi ewa daala thibba
...
Katugasthota Keells eken Rs500/- gatta delivery charges
උදේ 9.00 ට විතර කෝල් කරන්න 12 වෙන්න කලින් orders ෆුල් වෙනවා.
පරිප්පු, සැමන් නෑ ගොඩක් ඒවගේ
un delivery 500 k gannawalu.
2 orders placed on 4th and 6th both orders delivered on next day.
Welisara Cargills
make sure to request in details and short. else they will add something you do not need
Eg. Astra Margarine 500g pack (If Astra not available, add any kind of Margarine)
Ow Hebei ehema cn ekak nam tynw
500k gaththa magenuth