Science විතරද හරි වෙන්නේ එතකොට.එහෙම "හරි" කියල හිතෙන්න ඕනේ නෑ දෙයක් උගන්නන්න. uni වල උගන්නන හැම දේම science නෙවෙයිනේ. දැන් ඔය theology සම්බන්ධ උපාධි එහෙමත් සෑහෙන කාලෙක ඉඳල තියෙන්නේ.
ලංකාවෙත් දේශීය යන්ත්ර මන්ත්ර ගුරුකම් එහෙම ඔහොම study කරන්න ඕනේ. ඒව වැඩ කරනවද නැද්ද කියන එක වැදගත් නැහැ නමුත් ලංකාවේ මිනිස්සුන්ගේ ඉතිහාසය ඉගන ගන්නකොට ඇදහිලි විස්වාස ගැන තේරුම් අරන් ඉන්න එක වටිනවා.

. කාලි IELTS කරලා ගිහින් ඒ මොඩුයුල් එක පටන් ගනී. එතකන් ඉන්නවෙනවා.
