Aha medical rep kohomada ?අඩෝ ඌ ATI එකෙක් ලු.... NDT ත් නෙවේ....![]()
අපි නම් මේ වගේ තනතුරක් ලැබුනාම කලින් කරපු එවුන්ගේ style එකයි මොරාල් එකයි බොඩි ලැන්ග්වේජ් එකයි අදාළ නීතිරීති ටිකයි බලාගන්න එක රැයින් හෝම්වර්ක් කරනවා. මොකද නිකම් නෝන්ඩි වෙන්න බැරි නිසා. නමුත් මූඒ මිනිහට තමන් කථානායක කියල මතක නැති වෙලා වෙන කෙනෙක්ට කථානායකතුමා කියපු දවසෙයි අර උණ හැදුණ ළමයෙක් වගේ ඔළුවේ තිබ්බ ඵකට යටින් කටුවක් ගහගෙන ඉන්නවා දැකපු දවසෙයි මටත් හිතුණා මෙලෝ වැඩකට නැති ගංකබරයෙක් කියලා..![]()
Dan promote wela AGM wage athi ne සෙන්නයෝමම රෙපෙක් නෙවේ, සොන්නයෝ
![]()
මේ යෝදයට ඕක හරියන්නෙ නෑ... ඔය තනතුරට වඩාත්ම සුදුසු වන්නේ..
චාමර සම්පත් හෝ රෝහිත හෝ වගේ උගත් බුද්ධිමත් ශක්තිමත් කෙනෙක්..
හරිනි මොනවා උනත් හරි පාරෙ යන බව පෙනවා,,කරගත්ත මොඩ කමක් කියලා හිතෙනවා ඇති මෙ රිලව් එක්ක ඇවිත්දණහිසෙන් උඩට ගන්නේ නෑ කියපු මාලිමා වීරයෝ විස්වාසබංගයක් ගේනවා කිව්ව ගමන් බය උනා
හරිනිලා කොහොමද දෙයියනේ විස්වාසබන්ගයට විරුද්දව චන්දයක් දෙන්නේ ගහපු කයිවාරුවල හැටියට![]()
දැන් නම් රිදිලා neda suddoඅනිවා.
රෝහිත, චාමර වගේ රනිල්ගෙ පක්ෂෙ උගත් බුද්ධිමත් නියෝජිතයෙක් තමයි ඕන.![]()
puke idan renawa eka genawa nmහරිනි මොනවා උනත් හරි පාරෙ යන බව පෙනවා,,කරගත්ත මොඩ කමක් කියලා හිතෙනවා ඇති මෙ රිලව් එක්ක ඇවිත්