‘හලාල්’ වර්ජනය කරන්න – බොදු බල සේනාව!

Captain Arjun!!!!!

Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    mama nam ahama akak naway
    mama internet aka wagema itanin pitadid hambayanwa penna ba
    ape nam kisima hambayo akka yalukam sambandakam na
    hambayak palataka inna dannat na
    elawalamai danna
    wal hatta puccalama danna ona
    ඔහොම කතාකරලා බැහැ බන් හොද විකල්පයක් ඕන:yes:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    දෙන්න උත්තරයක් නෑ නේද :lol: :lol:


    උත්තර දීමට අවශ්‍ය නෑ මොකද ඕනෙම ගොනෙකුට වුනත් තේරෙනවා එතනදි වුනේ මොකක්ද කියලා.
    උඹ වගේ 18ක් වත් නැති පොඩි එවුන්ට ඕවා සමහර විට තේරෙන්නෙ නැතුව ඇති :D
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    Fire Five උඹ බාර් එකේ මොනවද කරන්නෙ?
    කොතනද බාර් එක තියෙන්නෙ මචං?
    මම ඉන්නෙ දැං නිට්ටඹුවෙ. ඔය පැත්තෙ එන්නද?

    attachment.php
     

    Attachments

    • Capture.JPG
      Capture.JPG
      42.4 KB · Views: 126

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    පැටියා;13987801 said:
    උත්තර දීමට අවශ්‍ය නෑ මොකද ඕනෙම ගොනෙකුට වුනත් තේරෙනවා එතනදි වුනේ මොකක්ද කියලා.
    උඹ වගේ 18ක් වත් නැති පොඩි එවුන්ට ඕවා සමහර විට තේරෙන්නෙ නැතුව ඇති :D

    uba 18 na kiyanna katada :lol: :lol: :lol:
    mata 18 wala awurudu 10kata wadi
    uba nam podi akak wage
    etana una mokadda kiyala api nam dakka na
    uba hitiya wagene katawa
    uba duminda silvaga tattatat wada danna akak wage :lol:
     

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    පැටියා;13987826 said:
    Fire Five උඹ බාර් එකේ මොනවද කරන්නෙ?
    කොතනද බාර් එක තියෙන්නෙ මචං?
    මම ඉන්නෙ දැං නිට්ටඹුවෙ. ඔය පැත්තෙ එන්නද?

    attachment.php

    waren taj samudra,colombo
     

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    පැටියා;13987836 said:
    කතාවෙන් නම් පේන්නෙ 18ක් වත් නෑ වගේ :D:yes:

    uba katawan mata penna
    hambayak kyala achcharai
    sinhala tikak danna hambayak kiyala pasak wenawa
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    uba katawan mata penna
    hambayak kyala achcharai
    sinhala tikak danna hambayak kiyala pasak wenawa

    :lol:ok

    ඔවා දෙනු පරහට තමා සම්මතෙහි පිහිටා සිට.

    බාර් එකේ වැඩ කලත් බොන්න එපා බං.
    හරියට පන්සිල් රැකපං රට හදන්න කලිං :rofl:
    ඕක දැහැමි වෙළඳාමක් නෙවෙයි බුදු හාමුදුරුවො දේශනා කල විදියට :no:
     
    Last edited:

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    පැටියා;13987854 said:
    :lol:ok

    ඔවා දෙනු පරහට තමා සම්මතෙහි පිහිටා සිට.

    බාර් එකේ වැඩ කලත් බොන්න එපා බං.
    හරියට පන්සිල් රැකපං රට හදන්න කලිං :rofl:
    ඕක දැහැමි වෙළඳාමක් නෙවෙයි බුදු හාමුදුරුවො දේශනා කල විදියට :no:

    mama aka dannawa
    mama wada karanna hotel management filed eke
    hotel wala owa ayn karanna ba
    ewata noya inna ona
    apy bar manage karala bonna yanna na
    aka danna nadda uba
     

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    පැටියා;13987873 said:
    :D එලනෙ :yes:
    So what do u do there?
    Are you working as a Kitchen Steward?

    awa karanna ubala waga patawu innawa
    apita tyana awa hoyala balanna wyatay
    supervise karanna
    money control karanna
    stock manage karanna
    customer satisfaction
    staff maintain
    service maintain
    wage awa tyanna
    decision ganna
    hotel aka board of directors akka deal karanna
    hotel management gana danna nadda oya
     
    Last edited:
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    awa karanna ubala waga patawu innawa
    apita tyana awa hoyala balanna wyatay
    supervise karanna
    money control karanna
    stock manage karanna
    customer satisfaction
    staff maintain
    service maintain
    wage awa tyanna
    decision ganna
    hotel aka board of directors akka deal karanna
    hotel management gana danna nadda oya

    Nop machan I'm not aware of hotel management.
    Machan do you facilitate for banquet functions there?
    How much will it cost for a small party? Say 100 invitees.

    උඹෙ කඩ්ඩ සුපිරියට පොලිෂ් ඇති නේද? අපි කඩ්ඩෙන් කතා කරමු මචං මට කඩ්ඩ හදාගන්න ඕනෙ.
    උඹ වගේ එකෙක් සෙට් වෙනකං හිටියෙ. අපි කඩ්ඩෙන් කතා කරමු.
    හැබැයි මම වැඩිය කඩ්ඩ දන්නෙ නෑ :no:
     

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    ළකිරියෙ ජාතිවාදය හොඳා චන්ද අයිතිය වත් නැති හුජ්ජ කොල්ලන්ට පොර වෙන්න.
    නොවැම්බර් 30 රට වටේම තිබ්බා බෞද්ධයන්ට එකතු වෙලා කරන්න වැඩ.
    ඒවට ඔය කීයෙන් කී දෙනාද සහභාගි වුනෙ?
    ඒ ත්‍රෙඩ් එකට 100ක් කමෙන්ට් කරලා තිබ්බෙ නෑ.
    අනේ හුකේ තොපෙ ජාති ආලෙ.
    ඇෆ්ගනිස්තානෙ බුදුපිලිම කඩන එකට ඔන්ලයින් වීරයො පෙත්සම් නම් අත්සන් කරනවා.
    බෞද්ධයො ඇත්තටම එක මුතු වෙලා ජාතිය ආගම වෙනුවෙන් වැඩක් කරන්න හදනකොට ඒකට සහයෝගයක් දෙන්නෙ නෑ.

    යුද්දෙට නැති කඩුව කොස් කොටන්නද?
    ඔක්කොම කටින් බතල විතරයි.

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1508105


    patiya kiyanna hambayak kyala oppu una
     

    Similar threads