ලෑස්ති වේයල්ල
M MAXPANE7 Well-known member Apr 17, 2021 2,570 3,336 113 Today at 12:50 AM #1 ලෑස්ති වේයල්ල Reactions: Inigo Montoya and ChoronaSottiya
dilann Well-known member Jul 6, 2018 67,972 167,794 113 එකමත් එක රටක Today at 12:53 AM #2 දැන් ලෑස්ති වෙන්නද ? Reactions: Son of Satan, SLhuman, Walter White and 3 others
ChoronaSottiya Well-known member Sep 13, 2020 4,697 6,996 113 වදුරව Today at 1:11 AM #3 South East Asia walatath lokuwata ewi wage Reactions: Inigo Montoya
Rhapscallion Well-known member Aug 23, 2025 1,058 583 113 Siri Baijan Today at 1:15 AM #4 හිම වැටෙයි නේද? එහෙම උනොත් ඊළඟ මැතිවරණය ත් ජෙප්පො දිනනවා. Reactions: PoweruseR, Tonto and Inigo Montoya
jamiezue Well-known member Jul 28, 2008 12,081 1 8,946 113 -~උලක් උඩ-~ Today at 1:25 AM #5 නියගයද, වැස්සද ,නැත්තම් නියගයයි වැස්සයි එකටද, නැත්තම් නියගයත් වැස්සත් නැතිව වෙන මොනවහරිද Reactions: pramodh87
applex Well-known member Oct 6, 2007 1,115 241 63 Today at 2:15 AM #6 jamiezue said: නියගයද, වැස්සද ,නැත්තම් නියගයයි වැස්සයි එකටද, නැත්තම් නියගයත් වැස්සත් නැතිව වෙන මොනවහරිද Click to expand... ඔව් හරියට කියහල්ල, මොකටද ලෑස්ති වෙන්න ඕන කියල Reactions: SLhuman, Walter White, wtsamantha and 2 others
jamiezue said: නියගයද, වැස්සද ,නැත්තම් නියගයයි වැස්සයි එකටද, නැත්තම් නියගයත් වැස්සත් නැතිව වෙන මොනවහරිද Click to expand... ඔව් හරියට කියහල්ල, මොකටද ලෑස්ති වෙන්න ඕන කියල
Y your_love Well-known member Apr 7, 2012 14,126 1 11,133 113 Today at 2:32 AM #7 Ready, enna kiyanna dan. Danma enawada? Thawa wela yaida? Balan inna ba
N NowUCmeNowUDont Active member Oct 6, 2025 128 196 43 Today at 2:38 AM #8 High IQ මොකුත් කියන් නැතිව මේක පිලිගන්න බැහැ
Pundit Well-known member Oct 18, 2022 508 570 93 Today at 2:08 PM #9 NowUCmeNowUDont said: High IQ මොකුත් කියන් නැතිව මේක පිලිගන්න බැහැ Click to expand... @IndrajithGamage
NowUCmeNowUDont said: High IQ මොකුත් කියන් නැතිව මේක පිලිගන්න බැහැ Click to expand... @IndrajithGamage
netnet Well-known member Oct 6, 2016 9,709 8,458 113 Today at 2:22 PM #10 Globel weather patter eka changed wela tiyenne ban. penawane Europe wala dan seethalak kiyala ekak naha thanikara Middle east wage summer ekata. planet eka heat wenawa ambanaka. issarahata hoda hoda sellam balanna puluwan
Globel weather patter eka changed wela tiyenne ban. penawane Europe wala dan seethalak kiyala ekak naha thanikara Middle east wage summer ekata. planet eka heat wenawa ambanaka. issarahata hoda hoda sellam balanna puluwan
.::J@S::. Well-known member Dec 4, 2011 9,997 6,673 113 ගග අද්දර Today at 2:30 PM #11 Ado matat ada note une, me dawas tikema wessata Manan gas ehema merila kaha wela. Kola kaha pata wela. Kela wei wage Puthe hodama eken. Reactions: A.L.I.E.N
Ado matat ada note une, me dawas tikema wessata Manan gas ehema merila kaha wela. Kola kaha pata wela. Kela wei wage Puthe hodama eken.
jhnnwp Well-known member Jan 6, 2012 44,459 32,187 113 Today at 2:31 PM #12 @IndrajithGamage ta nam wahinawalu
KSPathirana Well-known member Apr 22, 2015 7,997 10,284 113 Today at 2:38 PM #13 ඔය කියන වැස්ස පටන් ගනියි කියල හිතෙන හරි කාලයක් දිනයක් අඩුම සතියක්වත් දන්නවද? වැස්සට කලින් කරන්න පොඩි වැඩ ටිකක් තියෙනවා ඒ ටික ඉවර කරගන්න ඕනේ. Reactions: SLhuman
ඔය කියන වැස්ස පටන් ගනියි කියල හිතෙන හරි කාලයක් දිනයක් අඩුම සතියක්වත් දන්නවද? වැස්සට කලින් කරන්න පොඩි වැඩ ටිකක් තියෙනවා ඒ ටික ඉවර කරගන්න ඕනේ.
Lovtus Well-known member Apr 26, 2015 13,120 21,668 113 Today at 2:40 PM #14 dilann said: දැන් ලෑස්ති වෙන්නද ? Click to expand... ඔව් කොට්ට පැදුරු අකුල ගනින්
Walter White Well-known member Nov 20, 2019 43,661 125,267 113 දෙහිවල Today at 2:42 PM #15 @yapa100 හායි බඩුව
dilann Well-known member Jul 6, 2018 67,972 167,794 113 එකමත් එක රටක Today at 2:49 PM #16 Lovtus said: ඔව් කොට්ට පැදුරු අකුල ගනින් Click to expand... පාන්දර 12 ඉදන් කොට්ට පැදුරු අරන් බලන් ඉන්නේ Reactions: Lovtus
Lovtus said: ඔව් කොට්ට පැදුරු අකුල ගනින් Click to expand... පාන්දර 12 ඉදන් කොට්ට පැදුරු අරන් බලන් ඉන්නේ
Tricle_Buwa Well-known member Sep 15, 2019 13,007 18,917 113 Today at 3:19 PM #18 මේ අවුරුද්දේ ලොකුම රස්නයක් එන එකක් නෑ. වහිවි. 2027 Q1 නම් සුපිරි රත් වෙයි
Absolute Zero Well-known member Mar 31, 2015 13,447 1 17,236 113 −273.15°C Today at 3:20 PM #19 Kalabala wenna epa, EK weather expert Indumathi predictions gaanata welawata denawa. Reactions: .::J@S::. and SLhuman
hu KANNA Well-known member Dec 8, 2025 301 333 63 Today at 3:26 PM #20 ඒ උනාට ඉන්දුමතී කියනකම් සුවර් නැ