උබ දුන්නොත්නම් ඉතින් අයේ අහන්න දෙයක් නෑ සුපිරි කොල්ලෝ..ගොඩක් ස්තූතියි ඔන්න request කලා මාව add කර ගන්නෝ..![]()
You must spread some Reputation around before giving it to jk perera again
dawasata GB kiyak banna puluvanada machan
පට්ට. ඒත් facebook gmail through ලොග් වෙන එක හොඳ නෑ නේද? passwords hackවෙන්න පුළුවන් නේද?