♦️ජනවාරියේ රජ්‍ය සේවකයන්ට දැවැන්ත වැටුප් වැඩිවීමක්

J Starlin

Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    අනුර කුමාර හුත්තිගේ පුතා මෝල්ටාවෙව් හංගන් ඉන්න සල්ලි වලින්ද ගෙවන්නේ බැල්ලිගේ පුතෝ?
     

    INCORRECT

    Well-known member
  • Jun 13, 2016
    4,344
    3,881
    113
    EARTH
    1723606765561.png
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,706
    8,980
    113
    kandy
    සල්ලි අච්චු ගහලද , බදු වැඩි කරලද ඔය සල්ලි හොයා ගන්නේ ..
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    අනුර කුමාර හුත්තිගේ පුතා මෝල්ටාවෙව් හංගන් ඉන්න සල්ලි වලින්ද ගෙවන්නේ බැල්ලිගේ පුතෝ?
    ඒ කියන්නේ අනුර ජනාධිපති වෙනවා කියන එක ඇත්ත.... :ROFLMAO:
    නැති නම් මේක රනිල් ලෙස වෙනස් වෙලා, මෝල්ටා වෙනුවට කොළබ 7 ගෙදර වෙන්න තිබ්බ නේ
    :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     
    • Like
    Reactions: pitastharaya

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    වැඩි කරන ටැක්ස් ටිකත් ඔය ගමන් කිව්වා නම්
     

    pitastharaya

    Well-known member
  • May 27, 2013
    1,201
    687
    113
    මං රජයේ සේවකයෙක්. පඩි වැඩි කිරීම් එපා. අපි තොපි පන්නවා.
     
    • Like
    Reactions: sahan50

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    ඒ කියන්නේ අනුර ජනාධිපති වෙනවා කියන එක ඇත්ත.... :ROFLMAO:
    නැති නම් මේක රනිල් ලෙස වෙනස් වෙලා, මෝල්ටා වෙනුවට කොළබ 7 ගෙදර වෙන්න තිබ්බ නේ
    :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    Thread එක දාපු එකා පුංචි අම්මට හුකපු එකාගෙ ගල් කොල්ලෙක් නිසා දැම්මේ එහෙම... උඹත් උගෙ ගල් කොල්ලෙක්ද?

    මොන දියුණු රටවල් වලද Tax අඩු😀?
     
    • Haha
    Reactions: Dr.Amdan

    lapaman

    Well-known member
  • Apr 3, 2023
    4,722
    8,430
    113
    අනුර කුමාර හුත්තිගේ පුතා මෝල්ටාවෙව් හංගන් ඉන්න සල්ලි වලින්ද ගෙවන්නේ බැල්ලිගේ පුතෝ?

    උබේ අම්මා කොටුවේ විකුනිලා හොයන සල්ලි වලින් හුත්තිගේ පුතෝ
     

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    උබේ අම්මා කොටුවේ විකුනිලා හොයන සල්ලි වලින් හුත්තිගේ පුතෝ
    ශුවර්ද උබේ අම්මා නෙමේ කියලා? රෙද්ද උස්සන් ඊයෙත් ඉදියා 500 දෙන්න මහත්තයා ඇරලා ළමයෙකුත් දීලා යන්න කියලා.කුණු බඩු වලට ගහන්නේ නෑ කියලා මම ආවා.
     

    lapaman

    Well-known member
  • Apr 3, 2023
    4,722
    8,430
    113
    ශුවර්ද උබේ අම්මා නෙමේ කියලා? රෙද්ද උස්සන් ඊයෙත් ඉදියා 500 දෙන්න මහත්තයා ඇරලා ළමයෙකුත් දීලා යන්න කියලා.කුණු බඩු වලට ගහන්නේ නෑ කියලා මම ආවා.

    අනේ අවජාතක බැල්ලිගේ පුතෝ. තෝ දන්නෙත් දැන් ද තොගේ අම්මා ගණිකාවක් කියලා. පලයන් පොන්න මුසලයා වැඩක් බලන් නිකම් නොන්ඩි වෙන්නේ නැතිව පුක දෙන්න ඇවිල්ල. මැරියං හැම එකටම බලෙන් පුක දෙන්න ඇවිල්ල නොන්ඩි වෙන එකට 😂
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,982
    113
    FB comment about Sri Lanka jobs and කුලී වැඩ

    තමන් කරන රස්සාව ගැන හිතලා වැඩක් නැ ඒ ගැන හිතන්නත් එපා. කරන රස්සාව නෙවෙයි හිතන්න ඔනේ හමිබකරන මුදල ගැන හිතන්න ඔනේ. ලංකාවෙ අය වරද්ද ගෙන තියන තැන තමයි ඔතන. අපි දන්නවානේ ඔය office වලට වැඩට යන අය ලස්සනට ඇදලා කරලා හිගන පඩියක් අරගන්නේ කියලා ගොඩක් අය. ඒ අදින ඇදුමෙ විටිනෙත් නැ හමිබවෙන පඩියට. එහෙම පඩි ගන්නවාට වඩා හොදයි. කුළි වැඩක් හරි, වෙන මොකක් හරි වෙන රස්සාවක් හරි හෝ තමන්ගේ දේයක් හරි කරලා ඊට වඩා හමිබකරන්න බලනවා ඊට වඩා හොදයි. (තමන්ගේ office එකේ වැඩ කරන security පවා තමන්ට වඩා හමිබකරනවා පොඩිඩක් හොයලා බලන්න) තමන් මාසෙට, සතියට, දවසකට වැඩ කරන පැය ගාණනයි ඒ වැය කරන පැය ගාණනට තමන්ට හමිබවෙන මුදල් ගැන හිතන්න. තමන්ටම ගනමි හදන්න පුළුවන් මාසේට, week, දවසට හා පැයට හමිබවෙන මුදල. අනෙක අවුරැදු ගණනන් company වල ඉදගෙන වයසට යනකමි වහල්ලු වගේ වැඩ කළාට තමන්ට හමිබවෙන්නේ සිමා සහිත පඩියක් විතරයි කියන එක මතක තියාගන්න. විශේෂයෙන්ම ලොකු ලොකු නමි තියන corporate වල වැඩ කරන්න යනවා නමට යනවා මෙතන වැඩ කරනවා කියලා පෙන්න්න පොඩි පඩියකට වැඩ කරන්න. ඒ වගේ තැන් වල ඔයා නිකන් number එකක් විතරයි කියලා මතක තියාගන්න management & stakeholders ලට ඒඅයට වැදගත් profit එක විතරයි. First job හරි experience ගන්න නමි කමක් නැ හැබැයි අනෙක office වල Job වලට (internship කියන්නේ මගේ නමි අදහස modern slavery වගේ තමයි) නමි පොඩි පඩි වලට යන එකනමි වැඩක් නැ. experience වලට නමි professional/ industrial level Job වලට නමි කමක් නැ. ඒත් ටික කාලයක් අවුරැදු කිපයක් වැඩ කළාට කමක් නැ, හැබැයි වැඩියකල් වැඩ කරලා වැඩක් නැ. අනෙක එහෙම කිසිම දේයක් ගන්න දේයක් නැත්තමි ඔහෝම අවුරැදු ගණනන් එකම දේ කර කර ඉන්න එපා. එහෙම උනාම වෙන්නේ තමන්ගේ වටිනාකම එක පඩියකට සිමා වෙන එක විතරයි. අනෙක තමන්ගේ වටිනා කාළයත් ඒ ආයතනයට වැය වෙනවා. බස් වලයි කෝචිචි වලයි හිර වෙලා යන රස්සාවට යනවා. ඔය කියන job 8 - 5 කියලා කිවිවට එහෙම නැ කියලා දන්නවානේ. ගොඩක් වෙලාවට උදේ 8 ට වැඩට යන්න උදේ පැය දෙක තුනක් ඉස්සෙල්ලා නැගිටින්න වෙනවා. තමන් යන්න ඔනේ දුරත් එක්ක ඊටත් වඩා වෙලාසනින් නැගිටින අය ඉන්නවා. 8 - 5 කිවිවට 8 - 5 වෙනකමි නෙවෙයිනේ වැඩ කරන්නේ. රැ 9 - 10 වෙනකමි වැඩ කරනවා ඊටත් වඩා වැඩ කරන අය ඉන්නවා. තව කටිටියක් ගෙවල් වලින් ගිහිල්ලා වෙන වෙන තැන් වල නැවතිලා වැඩ කරන අයත් ඉන්නවා. ඔහෝම වැඩ කාළාම තමන්ට එක එක ලේඩත් හැදෙනවා රැකියාව හින්දා. පොඩිඩක් හිතලා බලන්න තමන් ඔය වැඩ කරන කාලයයි, හැදෙන ලේඩයි, විදින මානසික පිඩනයයි, විදින වෙන කරදරයි රස්සාව හින්දා worth ද කියලා. තමන්ට හමිබවෙන වෙන මුදල හා වැය කරන කාළය එක්ක. අනෙක ආයතනයේ සමිපුර්ණ ලාභය යන්නේ අයිතිකරැවන්ට/ stakeholders. ඒ අය වැය කරන කාළයත් කෙටියි ආයතනය තුළ ගොඩක් වෙලාවට. තමන් ඒ ආයතනයේ ගෙවන කාළය වැඩියි. අනෙක තමන්ගේ ඔය නැති වෙචිච කාළය ආපහු ගන්නත් බැ. පිටරටවල් වල මෙහේ වගේ නැ. ඒ රටවල් වල එහෙම පොඩි පොඩි රස්සා කරන, ඔය කමිකරැ රස්සා කරන මිනිස්සු පවා හමිබකරනවා මෙහේ ඉන්න executive level, manager level, CEO හා සමහර වෙලාවට professional, industrial level අයට වඩා හමිබකරනවා ඒ වගේම හොද lifestyle එකක් තියනවා ලංකාවෙ අයටත් වඩා ඔය level වල ඉන්න. ඒ රටවල් වල Part time job කරන අය, ළමයි පවා හොදට හමිබකරනවා ලංකාවෙ full time වැඩ කරන අයටත් වඩා. ඒ part time හා full time job කරන ඒ රටවල් අයත් එක්ක තමන්ගේ දවසේ පඩියයි පැයකට හමිබවෙන පඩියයි පොඩිඩක් compared කරලා බලන්න පුළුවන් නමි, ඒ part time කරන ළමයි ඒ හමිබකරන සල්ලි වලින් පිටරටවල් වල ඇවිදින්න පවා යනවා. (ලංකාවෙන් පිටරට ගිහිල්ලා ඉන්න අයත් එහෙම හමිබකරනවා. ගොඩක් අය දන්නේ නැතුව ඇති මෙවා මොකද ඒ අය කියන්නෙත් නැ) අනෙක ඒ අයගේ lifestyle එකත් ගොඩක් උසස් ලංකාවෙ අයට වඩා, ඒ රටවල් වල ඡිවිත් වෙන අපේ ලංකාවෙ අයගෙත් එහෙම තමයි ලංකාවෙ හිටියට වඩා හොද lifestyle improve වෙලා තියනවා. ලේසියෙන්ම Internet එකේ තියනවා මෙවා ගැන දැන ගන්න පුළුවන් පොඩිඩක් හොයලා බලන්න.