āļ´āļ āļē⎠āļāļ§ āļāļģāˇāļēāˇāļ⎠āˇāˇāļąāˇāˇ

ethakota Praliment eken. JVP/NPP eken eken winaya kriyamarga ganne nadda ranwalata?
Thursday night wuna accident eke samples collect kare kawadda ?

Ithin huth oka nathnam university eken request karala aluth ekak ganna puluwan neh