higana jeppo
අනුර ආව දවසේ ඉදන් ඩොලර් එකතු කරලා බිලියන 6ක ඩොලර් එකතු කරා, රුසියාව රූබෙල් හරි යුවාන් හරි වලින් ගෙවන්න ලු අන්න එකයිApi langa salli thiyenawa.
Apita ona widiyata thel denna bari nam ekata aanduwak ona nane ?
Anika yudde yanne Iran wala. Mehe thel nathi wenne ai ?
Uu ekathu kara pakak
අනුර ආව දවසේ ඉදන් ඩොලර් එකතු කරලා බිලියන 6ක ඩොලර් එකතු කරා, රුසියාව රූබෙල් හරි යුවාන් හරි වලින් ගෙවන්න ලු අන්න එකයි

මොක්කු වුනත් පට්ට මෝඩ සෙට් එකක්.පොහොට්ටු අලි ටැලිපෝන් පක්ෂ වල මිනිස්සු ද මේ පෝලිම් ඇති කරන්නෙ?
Full tank hagann puluwan kiyala moda kaluwanwa andala athi kawuru hariමොක්කු වුනත් පට්ට මෝඩ සෙට් එකක්.
මම අද දැක්ක සමහර ෂෙඩ් ළඟ පෝලිම් හැදිල ඉන්නවා. ඒ ෂෙඩ් වහල.
හැබැයි ඊට කිලෝමීටරයක් විතර දුරින් තියෙන ෂෙඩ් එකේ පෙට්රල් තියෙනවා. පෝලිමක් ඇත්තෙත් නෑ
Average බයි IQAnika yudde yanne Iran wala. Mehe thel nathi wenne ai ?
Pelawatta account eke balance eke update nadda?
අනුර ආව දවසේ ඉදන් ඩොලර් එකතු කරලා බිලියන 6ක ඩොලර් එකතු කරා, රුසියාව රූබෙල් හරි යුවාන් හරි වලින් ගෙවන්න ලු අන්න එකයි
පෝලිම් ඩෝබි
පොහොට්ටු අලි ටැලිපෝන් පක්ෂ වල මිනිස්සු ද මේ පෝලිම් ඇති කරන්නෙ?
Issara ohoma kiwwa kota kalu ekek hitiya.Average බයි IQ
Uu ekathu kara pakak![]()
මම හිතන්නෙ සෙඩ් වල තෙල් තියෙනවා දෙන්නෙ නෑමොක්කු වුනත් පට්ට මෝඩ සෙට් එකක්.
මම අද දැක්ක සමහර ෂෙඩ් ළඟ පෝලිම් හැදිල ඉන්නවා. ඒ ෂෙඩ් වහල.
හැබැයි ඊට කිලෝමීටරයක් විතර දුරින් තියෙන ෂෙඩ් එකේ පෙට්රල් තියෙනවා. පෝලිමක් ඇත්තෙත් නෑ
Pelawatta account eke balance eke update nadda?
මම දැකපු ෂෙඩ් එකේ නම් තෙල් දුන්න (කොට්ටාව NTB එක ළඟ ෂෙඩ් එකේ)මම හිතන්නෙ සෙඩ් වල තෙල් තියෙනවා දෙන්නෙ නෑ
සිරාවට..Api langa salli thiyenawa.
Apita ona widiyata thel denna bari nam ekata aanduwak ona nane ?
Anika yudde yanne Iran wala. Mehe thel nathi wenne ai ?
Awula kiyanne a kaale kata ul kara kara baila gahapu maha ekaa dan redde revila inne.සිරාවට..
මහින්ද මහත්තයා රටේ යුද්ධෙකුත් කරන ගමන් අවි ආයුධ වලට වියදම් කරන ගමන් උතුරන්න, නාන්න තෙල් දුන්නා
මොකද්ද මේ වෙලා තියෙන්නෙ
සිරාවට..
මහින්ද මහත්තයා රටේ යුද්ධෙකුත් කරන ගමන් අවි ආයුධ වලට වියදම් කරන ගමන් උතුරන්න, නාන්න තෙල් දුන්නා
මොකද්ද මේ වෙලා තියෙන්නෙ