💉එන්නත් කරණය සහ කොවිඩ් මරණ 💀

sam_sajith

Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    පල හුත්තිගෙ බල්ලො යන්න..අැමරිකාවේ සයිනොෆාම් ද.ගහන්නෙ කියපිය වේසිගෙ බල්ලො..
    උඹේ අම්මගේ හුත්තට චීන බලු බල්ලෝ දාපු කැරි ටික තමයි ගහන්නේ

    ඇමරිකාවේ නෙවෙයි ලෝකේ හැම රටකම ඩෙල්ටා surge එක තියනවා උන්ගේ ජනගහනය එක්ක ඕක හොඳයි බලපන් අපේ ඒවා ඉන්දුනීසියාවේ, වැඩිය ඕනි නැ බ්‍රසිලේ , සීෂෙල්ස්, ඔක්කොම එහෙමයි, අඩුම තරමේ ඩුබායි කාරයා ඇරුනාම කිසිම රටක් පිළිගන්නෙත් නැ

    තොගේ අම්මට හුකපු චිනේ අඩුම තරමේ වැක්සින් එකේ අවශ්‍ය විස්තර වත් දුන්නාද, ලංකාවෙත් කොච්චර කල් ගත්තාද අනුමත කරන්න, චිනේ අඩුම තරමේ හරි නම්බර් ටික වත් දුන්නද වේසිගෙ කොල්ලෝ, තෝ චීන මීඩියා කරනවා කියලා එක ලිමිට් එකකට කරපන් මේකේ propaganda promote කරන්නේ නැතිව, ඒවා කරනවා නම් චීනෙට ගිහින් එහෙ කරපන් social media වත් නැති රටේ තෝ එනවා මෙතන නිදහස ගැන කියන්න

    මේක තාම ලංකාව ඕනිම එකකට ඇත්ත කියන්න තාම පුළුවන් එක දැනගන්නින් වේසිගෙ පුතෝ, වරෙන් ඕනි නම් espose වෙමු කෙලින් පයියක් තියනවා නම් අම්මට හුකවලා ගන්නේ
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    උඹේ අම්මගේ හුත්තට චීන බලු බල්ලෝ දාපු කැරි ටික තමයි ගහන්නේ

    ඇමරිකාවේ නෙවෙයි ලෝකේ හැම රටකම ඩෙල්ටා surge එක තියනවා උන්ගේ ජනගහනය එක්ක ඕක හොඳයි බලපන් අපේ ඒවා ඉන්දුනීසියාවේ, වැඩිය ඕනි නැ බ්‍රසිලේ , සීෂෙල්ස්, ඔක්කොම එහෙමයි, අඩුම තරමේ ඩුබායි කාරයා ඇරුනාම කිසිම රටක් පිළිගන්නෙත් නැ

    තොගේ අම්මට හුකපු චිනේ අඩුම තරමේ වැක්සින් එකේ අවශ්‍ය විස්තර වත් දුන්නාද, ලංකාවෙත් කොච්චර කල් ගත්තාද අනුමත කරන්න, චිනේ අඩුම තරමේ හරි නම්බර් ටික වත් දුන්නද වේසිගෙ කොල්ලෝ, තෝ චීන මීඩියා කරනවා කියලා එක ලිමිට් එකකට කරපන් මේකේ propaganda promote කරන්නේ නැතිව, ඒවා කරනවා නම් චීනෙට ගිහින් එහෙ කරපන් social media වත් නැති රටේ තෝ එනවා මෙතන නිදහස ගැන කියන්න


    මේක තාම ලංකාව ඕනිම එකකට ඇත්ත කියන්න තාම පුළුවන් එක දැනගන්නින් වේසිගෙ පුතෝ, වරෙන් ඕනි නම් espose වෙමු කෙලින් පයියක් තියනවා නම් අම්මට හුකවලා ගන්නේ

    අඩෝ online වීරයා..:lol:රටේ වැක්සීන් ගහන ඵක කඩාකප්පල් කරන හම්පඩ සුද්දෙක්ට දාව රටේ කරුමෙට උපන් බලු වේසිගෙ පුතා..බලාගෙන හිටපන් තොට වෙන දේ ඒක තෝ වත් දන්නෙ නෑ...

    පුක දෙන්නෙ සුද්දොන්ට ඒ වුනාට නම සජිත්.:lol:
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,549
    5,778
    113
    එන්නත්බ්වලින් මරන ප්‍රමාන අනිවාර්‍යෙන් අඩුවෙනවා.
    එකම අවිල 100 % හැදෙන්නෑ කියල කිසිම එන්නතක නැ.
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    අඩෝ online වීරයා..:lol:රටේ වැක්සීන් ගහන ඵක කඩාකප්පල් කරන බලු වේසිගෙ පුතා..බලාගෙන හිටපන් තොට වෙන දේ තෝ වත් දන්නෙ නෑ..:lol:
    මොනවා කරන්නද හුත්තෝ, කියපන් බලන්න බලු වේසිගෙ කොල්ලෝ, තොගේ අම්මට හුකන ආණ්ඩුව පැණි ප්‍රොමෝට් කරද්දී වැක්සින් කොහෙද තිබ්බේ ?

    මම කොහෙද යකෝ වැක්සින් කඩාකප්පල් කරන්නේ මම කියන්නේ ගහන පුකක් ගහලා පරිස්සමින් හිටපන් විශ්ෂයෙන් තොගේ චීන පාන් සේලයින් හුත්ත

    අහපන් ලෝන්තා ලිමිට් තියා ගනින් ඕනිම දෙක එක මතක තියා ගනින්

    online වීරයා තෝ නේ වරෙන් expose වෙන්න මොකද කියන්නේ next පොස්ට් එකේ මගේ contacts විස්තර දානවා උඹත් දානවද මොකද කියන්නේ , පයියක් තියනවා නම් වරෙන්

    ප්‍රොමෝට් කරපන් ලිමිට් එකකට හරිද, නැතිනම් අම්මාව ආයෙත් චීන කඩේ ලඟට යවලා බත් එකක් ඉල්ලන් කාපන්
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    මොනවා කරන්නද හුත්තෝ, කියපන් බලන්න බලු වේසිගෙ කොල්ලෝ, තොගේ අම්මට හුකන ආණ්ඩුව පැණි ප්‍රොමෝට් කරද්දී වැක්සින් කොහෙද තිබ්බේ ?

    මම කොහෙද යකෝ වැක්සින් කඩාකප්පල් කරන්නේ මම කියන්නේ ගහන පුකක් ගහලා පරිස්සමින් හිටපන් විශ්ෂයෙන් තොගේ චීන පාන් සේලයින් හුත්ත

    අහපන් ලෝන්තා ලිමිට් තියා ගනින් ඕනිම දෙක එක මතක තියා ගනින්

    online වීරයා තෝ නේ වරෙන් expose වෙන්න මොකද කියන්නේ next පොස්ට් එකේ මගේ contacts විස්තර දානවා උඹත් දානවද මොකද කියන්නේ , පයියක් තියනවා නම් වරෙන්


    ප්‍රොමෝට් කරපන් ලිමිට් එකකට හරිද, නැතිනම් අම්මාව ආයෙත් චීන කඩේ ලඟට යවලා බත් එකක් ඉල්ලන් කාපන්

    හම්මෝ සජිත්ගෙ ටෝක්ස් වලට බය වුනා ඔන්න අෑ..

    තොගෙ contacts දාපංකො පුළුවන්නම්‍.CID ඵකට මහන්සි වෙන්න දෙයක් නෑ ඵතකොට...:lol:
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    හම්මෝ සජිත්ගෙ ටෝක්ස් වලට බය වුනා ඔන්න අෑ..

    තොගෙ contacts දාපංකො පුළුවන්නම්‍.CID ඵකට මහන්සි වෙන්න දෙයක් නෑ ඵතකොට...:lol:
    CID එක හොයන එන විදියට හොයන එයි
    මේක උඹ උඹේ ඒවා දානවද කියපන් එච්චරයි ඊළඟ විනාඩියේ මම දානවා

    අයෙත් කියන්නේ මේක ලංකාව ඕනිම මිනිහෙක්ට ඇත්ත කතා කරන්න තාම පුළුවන් කියලා මතක තියා ගනින් චීන වේසිගෙ කොල්ලෝ
     

    89mora

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    1,604
    785
    113
    Dubai
    දැන් මෙහෙමනෙ අපි ගමු සයිනොපාම් විදපු ඩුබායි උදාහරනයක් විදිහට..හැමෝම දන්නවනෙ එහෙ රජ්ජුරුවොත් විදගත්තෙ සයිනොපාම් ,එහෙ මරන අනුපාතය 0.2% ගානක්, අපිටත් එතනට යන්ඩ පුලුවන් එන්නත් කරණය ඉතාම වැදගත්..
    haaaaa dan ee para thambi bana bana thambinta puka denawa
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    CID එක හොයන එන විදියට හොයන එයි
    මේක උඹ උඹේ ඒවා දානවද කියපන් එච්චරයි ඊළඟ විනාඩියේ මම දානවා

    අයෙත් කියන්නේ මේක ලංකාව ඕනිම මිනිහෙක්ට ඇත්ත කතා කරන්න තාම පුළුවන් කියලා මතක තියා ගනින් චීන වේසිගෙ කොල්ලෝ

    තෝ තමා මේකේ වැරදි කරල තියෙන්නෙ. මේකේ තෝ දාපු ත්‍රෙඩ් ඔක්කොම රටේ ඵන්නත්කරණය කඩාකප්පල් කරන්න දාපුවා..මගේ ලබ්බක් වැඩක් නෑනේ බල්ලො තොට..තෝ හිතනවනම්‍ තෝ වැරදි කරල නෑ කියල දාපිය බලන්න තොගෙ මහලොකු contacts මේකේ..:lol:
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    තෝ තමා මේකේ වැරදි කරල තියෙන්නෙ. මේකේ තෝ දාපු ත්‍රෙඩ් ඔක්කොම රටේ ඵන්නත්කරණය කඩාකප්පල් කරන්න දාපුවා..මගේ ලබ්බක් වැඩක් නෑනේ බල්ලො තොට..තෝ හිතනවනම්‍ තෝ වැරදි කරල නෑ කියල දාපිය බලන්න තොගෙ මහලොකු contacts මේකේ..:lol:
    උඹ CID එකට කියපන් උඹවත් මම ඒපාරෙන්ම expose කරලා ගන්නම්

    කොන්ද කියනවා නම් මේකේ දානවද කියපන්

    මතක තියා ගනින්

    මම අවුරුදු තිහකට වැඩිය හිටය රට, පුරවැසියෙක් විදියට අනිත් උන්ට තියන හැම අයිතියක්ම මටත් තියනවා
    මම කිසිම තැනක වැක්සින් ගහන්න එපා කියලා නැ වගේම මම දාලා තියන හැම දෙයක්ම මොනයම් හරි මාද්‍යක පල උන දෙයක්

    ඕනි නම් CID හරහා expose වෙමු නැති නම් අපි අපිම expose වෙමු උඹේ කැමැත්ත

    පැණි ප්‍රොමෝට් කරපු ආණ්ඩුවට කඩේ ගිය උඹ මට කියන්න එන්න එපා සදාචාරය මම හැමදාම කිව්වේ ඇත්ත, අදටත් කියන්නේ ගහන මගුලක් ගහලා පරිස්සම් වෙන්න කියල්ල එහෙම නොකියපු එකේ ප්‍රතිපලය දැන් තියනවා,

    මමත් වැක්සින් ගහපු එකක් එත් මම දන්නවා මටත් ඕක හදුනා කියලා හැබැයි එකෙන් මගේ ජිවිතේ බේරුනා ඒවගේම අනිත් මිනිස්සුන්ගෙත් වැක්සින් ගහන්න හැබැයි පරිස්සමින්, අයෙත් කියනවා විශේෂයෙන්ම චීන පාන් එක ගැහුවා නම් තවත් පරිස්සමින් ඉන්න
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    දැන් මෙහෙමනෙ අපි ගමු සයිනොපාම් විදපු ඩුබායි උදාහරනයක් විදිහට..හැමෝම දන්නවනෙ එහෙ රජ්ජුරුවොත් විදගත්තෙ සයිනොපාම් ,එහෙ මරන අනුපාතය 0.2% ගානක්, අපිටත් එතනට යන්ඩ පුලුවන් එන්නත් කරණය ඉතාම වැදගත්..
    අපේ මරණ අනුපාතය ටික ටික වැඩි වෙනව. උන්ගෙ අපේ තරන් ස්ප්‍රෙඩ් වෙන්න කලින් වැක්සීන් කරා නේද? අඩුවෙයි ඒත් 30~40%ක් වගේ රේට් එකකට යයි ස්ප්‍රෙඩ් වෙන එක පාලනය උනේ නැත්තන්.

    -------------------------------------------------------------
    @N A K A M U R A , @sam_sajith උබල දෙන්න මරා ගත්තට වැඩක් නෑ මුලින් හම්බ වෙන එක ගහගන්න කොයි වැක්සීන් එකෙත් හොද නරක තියෙනව. කෝකද හොද කියල බලනවට වඩා ලැබෙන එකක් ගහගන්න 10%ක් සක්සස් රේට් තිබ්බත් මේ වෙලාවෙ කොරෝන හැදෙනවට වඩා ඒක හොදයි.
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    අපි වැඩිපුර ගහන වැක්සීන් එකේ හරිහමන් ප්‍රතිපලයක් එන්න, දෙවනි ඩෝස් එකත් ගහල අඩුගානේ සති 2ක් යන්න ඕනේ. දැන් වෙලා තියෙන්නේ ඔය කාලය ලැබෙන්න කලින් මිනිස්සුන්ට කොරෝණා හැදෙන එක.
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    අපේ මරණ අනුපාතය ටික ටික වැඩි වෙනව. උන්ගෙ අපේ තරන් ස්ප්‍රෙඩ් වෙන්න කලින් වැක්සීන් කරා නේද? අඩුවෙයි ඒත් 30~40%ක් වගේ රේට් එකකට යයි ස්ප්‍රෙඩ් වෙන එක පාලනය උනේ නැත්තන්.

    -------------------------------------------------------------
    @N A K A M U R A , @sam_sajith උබල දෙන්න මරා ගත්තට වැඩක් නෑ මුලින් හම්බ වෙන එක ගහගන්න කොයි වැක්සීන් එකෙත් හොද නරක තියෙනව. කෝකද හොද කියල බලනවට වඩා ලැබෙන එකක් ගහගන්න 10%ක් සක්සස් රේට් තිබ්බත් මේ වෙලාවෙ කොරෝන හැදෙනවට වඩා ඒක හොදයි.
    මම කියන්නෙත් එක මිනිස්සුන්ද මම කියන්නේ නැ චීන පාන් ගහන්න එපා කියලා ගහන මගුල ගහලා පරිස්සමින් ඉන්න ඕනි
    එහෙම කරපු නැති නිසා තමයි මේක , මු මේකේ කියන්නේ චිනේ එවන එක තමයි හොඳම කියලා එක, ඕක මිනිස්සු අතරට ගියාම මිනිස්සු පරිස්සම් වෙන්නේ නැ මචන් මේක ලංකාවනේ

    මීට මස දෙකකට කලින් මට ඇහුනා ත්‍රි වීල් පොරවල් දෙකක් කියනවා චීන එක තමයි බන් හොඳම උන් නේ වෛරස් එකක් හොයා ගත්තේ එක නිසා මේක ගැහුවහම බය වෙන්න දෙයක් නැ
    ඉතින් හිතා ගනින් කෝ
    ඔන්න ඔය මානසිකත්ව තියන මිනිස්සුන්ට මෙන්න මේ @N A K A M U R A වගේ හුකන්නලා තවත් උඩ ගෙඩි දෙනවා
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    උඹ CID එකට කියපන් උඹවත් මම ඒපාරෙන්ම expose කරලා ගන්නම්

    කොන්ද කියනවා නම් මේකේ දානවද කියපන්

    මතක තියා ගනින්

    මම අවුරුදු තිහකට වැඩිය හිටය රට, පුරවැසියෙක් විදියට අනිත් උන්ට තියන හැම අයිතියක්ම මටත් තියනවා
    මම කිසිම තැනක වැක්සින් ගහන්න එපා කියලා නැ වගේම මම දාලා තියන හැම දෙයක්ම මොනයම් හරි මාද්‍යක පල උන දෙයක්

    ඕනි නම් CID හරහා expose වෙමු නැති නම් අපි අපිම expose වෙමු උඹේ කැමැත්ත

    පැණි ප්‍රොමෝට් කරපු ආණ්ඩුවට කඩේ ගිය උඹ මට කියන්න එන්න එපා සදාචාරය මම හැමදාම කිව්වේ ඇත්ත, අදටත් කියන්නේ ගහන මගුලක් ගහලා පරිස්සම් වෙන්න කියල්ල එහෙම නොකියපු එකේ ප්‍රතිපලය දැන් තියනවා,

    මමත් වැක්සින් ගහපු එකක් එත් මම දන්නවා මටත් ඕක හදුනා කියලා හැබැයි එකෙන් මගේ ජිවිතේ බේරුනා ඒවගේම අනිත් මිනිස්සුන්ගෙත් වැක්සින් ගහන්න හැබැයි පරිස්සමින්, අයෙත් කියනවා විශේෂයෙන්ම චීන පාන් එක ගැහුවා නම් තවත් පරිස්සමින් ඉන්න

    තෝ වැක්සීන් ගහන ඵක කඩාකප්පල් කරන්නේ දේශපාලන තරහට කියල අපි දන්නවා..වැක්සීන් ගහන්න ඵපා කිව්වත් ඵකයි ඒක ගහල වැඩක් නෑ කිව්වත් ඵකයි පොන්ස්..දෙකෙන්ම ඵන්නෙ ඵකම තේරුම..
     
    • Like
    Reactions: erozan

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    තෝ වැක්සීන් ගහන ඵක කඩාකප්පල් කරන්නේ දේශපාලන තරහට කියල අපි දන්නවා..වැක්සීන් ගහන්න ඵපා කිව්වත් ඵකයි ඒක ගහල වැඩක් නෑ කිව්වත් ඵකයි පොන්ස්..දෙකෙන්ම ඵන්නෙ ඵකම තේරුම..
    අපි කියන්නේ උඹයි @erozan උයි ද ? මට දේශපාලනයක් නැ එක මතක තියාගන්නින් අන්න එකයි බය නැත්තේ අද වෙනකම් සජියා ට වත් රනිලා ට වත් අනුරයට වත් කඩේ ගිහිල්ලා නැ යන්නෙත් නැ

    දැන් හිතපන් වෙනස

    කව්ද යකෝ වැක්සින් ගහලා වැඩක් නැ කිව්වේ කියපු තැන පෙන්නපන් හුකන්නා