උඹේ අම්මගේ හුත්තට චීන බලු බල්ලෝ දාපු කැරි ටික තමයි ගහන්නේපල හුත්තිගෙ බල්ලො යන්න..අැමරිකාවේ සයිනොෆාම් ද.ගහන්නෙ කියපිය වේසිගෙ බල්ලො..
lol.. ranilath gahuwe pfizerහොද ප්රශ්ණයක්.. මම හිතන්නේ සයිනෝෆාම් ගහන්න ඈති
උඹේ අම්මගේ හුත්තට චීන බලු බල්ලෝ දාපු කැරි ටික තමයි ගහන්නේ
ඇමරිකාවේ නෙවෙයි ලෝකේ හැම රටකම ඩෙල්ටා surge එක තියනවා උන්ගේ ජනගහනය එක්ක ඕක හොඳයි බලපන් අපේ ඒවා ඉන්දුනීසියාවේ, වැඩිය ඕනි නැ බ්රසිලේ , සීෂෙල්ස්, ඔක්කොම එහෙමයි, අඩුම තරමේ ඩුබායි කාරයා ඇරුනාම කිසිම රටක් පිළිගන්නෙත් නැ
තොගේ අම්මට හුකපු චිනේ අඩුම තරමේ වැක්සින් එකේ අවශ්ය විස්තර වත් දුන්නාද, ලංකාවෙත් කොච්චර කල් ගත්තාද අනුමත කරන්න, චිනේ අඩුම තරමේ හරි නම්බර් ටික වත් දුන්නද වේසිගෙ කොල්ලෝ, තෝ චීන මීඩියා කරනවා කියලා එක ලිමිට් එකකට කරපන් මේකේ propaganda promote කරන්නේ නැතිව, ඒවා කරනවා නම් චීනෙට ගිහින් එහෙ කරපන් social media වත් නැති රටේ තෝ එනවා මෙතන නිදහස ගැන කියන්න
මේක තාම ලංකාව ඕනිම එකකට ඇත්ත කියන්න තාම පුළුවන් එක දැනගන්නින් වේසිගෙ පුතෝ, වරෙන් ඕනි නම් espose වෙමු කෙලින් පයියක් තියනවා නම් අම්මට හුකවලා ගන්නේ
රටේ වැක්සීන් ගහන ඵක කඩාකප්පල් කරන හම්පඩ සුද්දෙක්ට දාව රටේ කරුමෙට උපන් බලු වේසිගෙ පුතා..බලාගෙන හිටපන් තොට වෙන දේ ඒක තෝ වත් දන්නෙ නෑ...
මොනවා කරන්නද හුත්තෝ, කියපන් බලන්න බලු වේසිගෙ කොල්ලෝ, තොගේ අම්මට හුකන ආණ්ඩුව පැණි ප්රොමෝට් කරද්දී වැක්සින් කොහෙද තිබ්බේ ?අඩෝ online වීරයා..රටේ වැක්සීන් ගහන ඵක කඩාකප්පල් කරන බලු වේසිගෙ පුතා..බලාගෙන හිටපන් තොට වෙන දේ තෝ වත් දන්නෙ නෑ..
![]()
මොනවා කරන්නද හුත්තෝ, කියපන් බලන්න බලු වේසිගෙ කොල්ලෝ, තොගේ අම්මට හුකන ආණ්ඩුව පැණි ප්රොමෝට් කරද්දී වැක්සින් කොහෙද තිබ්බේ ?
මම කොහෙද යකෝ වැක්සින් කඩාකප්පල් කරන්නේ මම කියන්නේ ගහන පුකක් ගහලා පරිස්සමින් හිටපන් විශ්ෂයෙන් තොගේ චීන පාන් සේලයින් හුත්ත
අහපන් ලෝන්තා ලිමිට් තියා ගනින් ඕනිම දෙක එක මතක තියා ගනින්
online වීරයා තෝ නේ වරෙන් expose වෙන්න මොකද කියන්නේ next පොස්ට් එකේ මගේ contacts විස්තර දානවා උඹත් දානවද මොකද කියන්නේ , පයියක් තියනවා නම් වරෙන්
ප්රොමෝට් කරපන් ලිමිට් එකකට හරිද, නැතිනම් අම්මාව ආයෙත් චීන කඩේ ලඟට යවලා බත් එකක් ඉල්ලන් කාපන්

CID එක හොයන එන විදියට හොයන එයිහම්මෝ සජිත්ගෙ ටෝක්ස් වලට බය වුනා ඔන්න අෑ..
තොගෙ contacts දාපංකො පුළුවන්නම්.CID ඵකට මහන්සි වෙන්න දෙයක් නෑ ඵතකොට...![]()
haaaaa dan ee para thambi bana bana thambinta puka denawaදැන් මෙහෙමනෙ අපි ගමු සයිනොපාම් විදපු ඩුබායි උදාහරනයක් විදිහට..හැමෝම දන්නවනෙ එහෙ රජ්ජුරුවොත් විදගත්තෙ සයිනොපාම් ,එහෙ මරන අනුපාතය 0.2% ගානක්, අපිටත් එතනට යන්ඩ පුලුවන් එන්නත් කරණය ඉතාම වැදගත්..
CID එක හොයන එන විදියට හොයන එයි
මේක උඹ උඹේ ඒවා දානවද කියපන් එච්චරයි ඊළඟ විනාඩියේ මම දානවා
අයෙත් කියන්නේ මේක ලංකාව ඕනිම මිනිහෙක්ට ඇත්ත කතා කරන්න තාම පුළුවන් කියලා මතක තියා ගනින් චීන වේසිගෙ කොල්ලෝ

උඹ CID එකට කියපන් උඹවත් මම ඒපාරෙන්ම expose කරලා ගන්නම්තෝ තමා මේකේ වැරදි කරල තියෙන්නෙ. මේකේ තෝ දාපු ත්රෙඩ් ඔක්කොම රටේ ඵන්නත්කරණය කඩාකප්පල් කරන්න දාපුවා..මගේ ලබ්බක් වැඩක් නෑනේ බල්ලො තොට..තෝ හිතනවනම් තෝ වැරදි කරල නෑ කියල දාපිය බලන්න තොගෙ මහලොකු contacts මේකේ..![]()
අපේ මරණ අනුපාතය ටික ටික වැඩි වෙනව. උන්ගෙ අපේ තරන් ස්ප්රෙඩ් වෙන්න කලින් වැක්සීන් කරා නේද? අඩුවෙයි ඒත් 30~40%ක් වගේ රේට් එකකට යයි ස්ප්රෙඩ් වෙන එක පාලනය උනේ නැත්තන්.දැන් මෙහෙමනෙ අපි ගමු සයිනොපාම් විදපු ඩුබායි උදාහරනයක් විදිහට..හැමෝම දන්නවනෙ එහෙ රජ්ජුරුවොත් විදගත්තෙ සයිනොපාම් ,එහෙ මරන අනුපාතය 0.2% ගානක්, අපිටත් එතනට යන්ඩ පුලුවන් එන්නත් කරණය ඉතාම වැදගත්..
මම කියන්නෙත් එක මිනිස්සුන්ද මම කියන්නේ නැ චීන පාන් ගහන්න එපා කියලා ගහන මගුල ගහලා පරිස්සමින් ඉන්න ඕනිඅපේ මරණ අනුපාතය ටික ටික වැඩි වෙනව. උන්ගෙ අපේ තරන් ස්ප්රෙඩ් වෙන්න කලින් වැක්සීන් කරා නේද? අඩුවෙයි ඒත් 30~40%ක් වගේ රේට් එකකට යයි ස්ප්රෙඩ් වෙන එක පාලනය උනේ නැත්තන්.
-------------------------------------------------------------
@N A K A M U R A , @sam_sajith උබල දෙන්න මරා ගත්තට වැඩක් නෑ මුලින් හම්බ වෙන එක ගහගන්න කොයි වැක්සීන් එකෙත් හොද නරක තියෙනව. කෝකද හොද කියල බලනවට වඩා ලැබෙන එකක් ගහගන්න 10%ක් සක්සස් රේට් තිබ්බත් මේ වෙලාවෙ කොරෝන හැදෙනවට වඩා ඒක හොදයි.
උඹ CID එකට කියපන් උඹවත් මම ඒපාරෙන්ම expose කරලා ගන්නම්
කොන්ද කියනවා නම් මේකේ දානවද කියපන්
මතක තියා ගනින්
මම අවුරුදු තිහකට වැඩිය හිටය රට, පුරවැසියෙක් විදියට අනිත් උන්ට තියන හැම අයිතියක්ම මටත් තියනවා
මම කිසිම තැනක වැක්සින් ගහන්න එපා කියලා නැ වගේම මම දාලා තියන හැම දෙයක්ම මොනයම් හරි මාද්යක පල උන දෙයක්
ඕනි නම් CID හරහා expose වෙමු නැති නම් අපි අපිම expose වෙමු උඹේ කැමැත්ත
පැණි ප්රොමෝට් කරපු ආණ්ඩුවට කඩේ ගිය උඹ මට කියන්න එන්න එපා සදාචාරය මම හැමදාම කිව්වේ ඇත්ත, අදටත් කියන්නේ ගහන මගුලක් ගහලා පරිස්සම් වෙන්න කියල්ල එහෙම නොකියපු එකේ ප්රතිපලය දැන් තියනවා,
මමත් වැක්සින් ගහපු එකක් එත් මම දන්නවා මටත් ඕක හදුනා කියලා හැබැයි එකෙන් මගේ ජිවිතේ බේරුනා ඒවගේම අනිත් මිනිස්සුන්ගෙත් වැක්සින් ගහන්න හැබැයි පරිස්සමින්, අයෙත් කියනවා විශේෂයෙන්ම චීන පාන් එක ගැහුවා නම් තවත් පරිස්සමින් ඉන්න
අපි කියන්නේ උඹයි @erozan උයි ද ? මට දේශපාලනයක් නැ එක මතක තියාගන්නින් අන්න එකයි බය නැත්තේ අද වෙනකම් සජියා ට වත් රනිලා ට වත් අනුරයට වත් කඩේ ගිහිල්ලා නැ යන්නෙත් නැතෝ වැක්සීන් ගහන ඵක කඩාකප්පල් කරන්නේ දේශපාලන තරහට කියල අපි දන්නවා..වැක්සීන් ගහන්න ඵපා කිව්වත් ඵකයි ඒක ගහල වැඩක් නෑ කිව්වත් ඵකයි පොන්ස්..දෙකෙන්ම ඵන්නෙ ඵකම තේරුම..