💉එන්නත් කරණය සහ කොවිඩ් මරණ 💀

RandomGuy

Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Screen Shot 2021-08-29 at 3.03.12 PM.png


    vaccine ගැහුවා කියල මේකේ කිසිම වෙනසක් පෙන්න නැහැ නේද?
    මොකද මේකට හේතුව? මම නම් හිතන්නෙ vaccine වලට වඩා වැදගත් safe distancing සහ isolation කියලයි.

    මේ වීඩියෝ එකෙන් අදහසක් ගන්න පුළුවන් කොවිඩ් පැතිරීම වෙනස් වෙන හැටි safe distancing and isolation සාදක වෙනස් වෙනකොට.




    විවුර්ථ සංවාදය පිණිසයි. දේශපාලන වහල් කම් සඳහා ත්‍රෙඩ් එක භාවිතා නොකරන්න.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    දැන් මෙහෙමනෙ අපි ගමු සයිනොපාම් විදපු ඩුබායි උදාහරනයක් විදිහට..හැමෝම දන්නවනෙ එහෙ රජ්ජුරුවොත් විදගත්තෙ සයිනොපාම් ,එහෙ මරන අනුපාතය 0.2% ගානක්, අපිටත් එතනට යන්ඩ පුලුවන් එන්නත් කරණය ඉතාම වැදගත්..
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    මම ඕක මුල ඉඳන්ම කියනවා, අපේ මිනිස්සුන්ට චීන පාන් ගැන දුන්න විශ්වාසය අර ඉන්ද්‍රජිත් වත් දුන්නේ නැ,
    අද වෙනකොට මහනුවර ඇර අනිත් ඔක්කොම ඉවරයි

    මම ගැහුවේ AZ ගිය මාර්තු මාසේ, මොකද මම වැඩ කරන තැනින් මට ගහන්න කිව්වා තැන ඉඳලම බූක් කරලා, කිසිම පෝලිමක් තිබ්බේ නැ, ඊට පස්සේ ගිය මාසේ දෙවෙනි එක ගැහුවා එක නම් ගැහුවේ විහාර මහා දෙවි එකේ , මම පුදගලිකව දන්නවා ලංකාවේ කොළඹ ඉන්න ඔක්කොම සල්ලි තියන අය ගැහුවේ AZ එක්කෝ ෆයිසර් උන් එහෙම ගහලා ලංකාවේ පොඩි මිනිහා පොලේ යන මිනිහා වඩු වැඩ කරන මනුස්සයා, කුලී වැඩ කරන මනුස්සයා ඔක්කොටම ගැහුවා චීන පාන් ඊට පස්සේ කිව්වා ආ අපි තමයි හොඳටම කරන්නේ කියලා ඊට පස්සේ මිනිස්සු ගේ බොරු බොරු මතයක් ඔලුවට දැම්මා ආ උඹලට හොඳටම ගහලා තියන්නේ දැන් බය වෙන්න එපා කියලා ඉතින් අපේ උන් අයෙත් පිස්සෝ වගේ මේකේ හත් පොලේ ගගත්තා
     
    Last edited:

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    ඒක බලන්න ඔන, රටේ ඔක්කොටම වැක්සින් ගහල, සති 3 ගියාට පස්සෙ.
    මැරෙන එවුන්ගෙන් 90% වැක්සින් ගහල නෑ කියනව, සමහරුන්ට එකයි, සාමහරුන්ට 2 ගහලත් ඇන්ටි බොඩි එන්න වෙලාවක් ඇවිල්ල නෑ

    Distance, Mask, Sanitiser තමයි

    වැක්සින් වලින් වෙනව කියන්නෙ ICU තත්වෙට එන එක නවත්වනව කියන එකනෙ
     
    • Like
    • Love
    Reactions: kinkon and NRTG

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    View attachment 141511

    vaccine ගැහුවා කියල මේකේ කිසිම වෙනසක් පෙන්න නැහැ නේද?
    මොකද මේකට හේතුව? මම නම් හිතන්නෙ vaccine වලට වඩා වැදගත් safe distancing සහ isolation කියලයි.

    මේ වීඩියෝ එකෙන් අදහසක් ගන්න පුළුවන් කොවිඩ් පැතිරීම වෙනස් වෙන හැටි safe distancing and isolation සාදක වෙනස් වෙනකොට.




    විවුර්ථ සංවාදය පිණිසයි. දේශපාලන වහල් කම් සඳහා ත්‍රෙඩ් එක භාවිතා නොකරන්න.

    අපේ මිනිස්සුන්ගෙ හැසිරීම අන්තිමයි. කිසි විනයක් නෑ. වැක්සීන් ගහලා ඉස්සර වගේ ඔහේ හැම තැනම යනවා මාස්ක් නැතුව.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,478
    32,215
    113
    View attachment 141511

    vaccine ගැහුවා කියල මේකේ කිසිම වෙනසක් පෙන්න නැහැ නේද?
    මොකද මේකට හේතුව? මම නම් හිතන්නෙ vaccine වලට වඩා වැදගත් safe distancing සහ isolation කියලයි.

    මේ වීඩියෝ එකෙන් අදහසක් ගන්න පුළුවන් කොවිඩ් පැතිරීම වෙනස් වෙන හැටි safe distancing and isolation සාදක වෙනස් වෙනකොට.




    විවුර්ථ සංවාදය පිණිසයි. දේශපාලන වහල් කම් සඳහා ත්‍රෙඩ් එක භාවිතා නොකරන්න.

    Sira aththa oka vaccine gahanna gihin.hadagaththa un kochchara adda? MOH wala in owa nodakka wage innawa. Dan balapan oya 2000 lkr bedillath minissu langata genna gannawa. Yako geyak gane gihin gramayata 2 meters durin indala oka minissunta bedanna thibbane? Uddachcha government services hadila thiyenneth gobba minissu nisamai.
     
    • Like
    Reactions: bladeable

    Election2015

    Well-known member
  • Nov 21, 2014
    2,859
    1,097
    113
    දැන් මෙහෙමනෙ අපි ගමු සයිනොපාම් විදපු ඩුබායි උදාහරනයක් විදිහට..හැමෝම දන්නවනෙ එහෙ රජ්ජුරුවොත් විදගත්තෙ සයිනොපාම් ,එහෙ මරන අනුපාතය 0.2% ගානක්, අපිටත් එතනට යන්ඩ පුලුවන් එන්නත් කරණය ඉතාම වැදගත්..
    සිරි ලංකාවේ අගමැති ජනාදිපති මොන වැක්ස්සින් ද ගැහුවේ
     
    • Like
    Reactions: bladeable

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,478
    32,215
    113
    ඒක බලන්න ඔන, රටේ ඔක්කොටම වැක්සින් ගහල, සති 3 ගියාට පස්සෙ.
    මැරෙන එවුන්ගෙන් 90% වැක්සින් ගහල නෑ කියනව, සමහරුන්ට එකයි, සාමහරුන්ට 2 ගහලත් ඇන්ටි බොඩි එන්න වෙලාවක් ඇවිල්ල නෑ

    Distance, Mask, Sanitiser තමයි

    වැක්සින් වලින් වෙනව කියන්නෙ ICU තත්වෙට එන එක නවත්වනව කියන එකනෙ
    Antibodies enna kalin S government service eke un Colombo genna gaththa mathakane chakralekanayak gassala. Mun bokaranna krama hadala wadi wela kelawilama yanakan balanda koheda inne...

    සිරි ලංකාවේ අගමැති ජනාදිපති මොන වැක්ස්සින් ද ගැහුවේ
    American brands sure ekata keewoth baya athi cheena paaan game eka aul yai kiyala...
    ------ Post added on Aug 29, 2021 at 12:58 PM
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Sira aththa oka vaccine gahanna gihin.hadagaththa un kochchara adda? MOH wala in owa nodakka wage innawa. Dan balapan oya 2000 lkr bedillath minissu langata genna gannawa. Yako geyak gane gihin gramayata 2 meters durin indala oka minissunta bedanna thibbane? Uddachcha government services hadila thiyenneth gobba minissu nisamai.
    ග්‍රාම සේවකට වෙන වැඩක් කරන්ඩ වෙන්නෙ නැනෙ ගෙවල්වලට 2000 බෙදනව ඇරෙන්ඩ අනික උබ හිතුවද ඌට බලය තියෙනව කියල 2000 බෙදන්ඩ මොකුත් නොදන්න හරක් තමයි මේවගෙ පොර ටෝක් ලියන්නෙ..හම්බෙන 2000 හරියට පෝලිමේ ඉදල ගන්ඩ විනයක් නැති එකාලට කියනව නෙමේ මුන් මේ එකටත් කුහකකමේ බයිල ලියනව..🤣🤣🤣🤣
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,478
    32,215
    113
    ග්‍රාම සේවකට වෙන වැඩක් කරන්ඩ වෙන්නෙ නැනෙ ගෙවල්වලට 2000 බෙදනව ඇරෙන්ඩ අනික උබ හිතුවද ඌට බලය තියෙනව කියල 2000 බෙදන්ඩ මොකුත් නොදන්න හරක් තමයි මේවගෙ පොර ටෝක් ලියන්නෙ..හම්බෙන 2000 හරියට පෝලිමේ ඉදල ගන්ඩ විනයක් නැති එකාලට කියනව නෙමේ මුන් මේ එකටත් කුහකකමේ බයිල ලියනව..🤣🤣🤣🤣
    Maskattak penna baha enawa lewa kanna, injuk injuk erozan
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    View attachment 141511

    vaccine ගැහුවා කියල මේකේ කිසිම වෙනසක් පෙන්න නැහැ නේද?
    මොකද මේකට හේතුව? මම නම් හිතන්නෙ vaccine වලට වඩා වැදගත් safe distancing සහ isolation කියලයි.

    මේ වීඩියෝ එකෙන් අදහසක් ගන්න පුළුවන් කොවිඩ් පැතිරීම වෙනස් වෙන හැටි safe distancing and isolation සාදක වෙනස් වෙනකොට.




    විවුර්ථ සංවාදය පිණිසයි. දේශපාලන වහල් කම් සඳහා ත්‍රෙඩ් එක භාවිතා නොකරන්න.

    The single vaccine isn't going to give you anything instantly neither having both doses. I think it takes a couple of weeks. Also the best stat would be to view the number of unvaccinated deaths vs the vaccinated deaths. I believe the vaccinated deaths are really low.

    Vaccines alone will not help. We need to social distance and practice basic hygiene to protect ourselves and the people around us.
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    මම ඕක මුල ඉඳන්ම කියනවා, අපේ මිනිස්සුන්ට චීන පාන් ගැන දුන්න විශ්වාසය අර ඉන්ද්‍රජිත් වත් දුන්නේ නැ,
    අද වෙනකොට මහනුවර ඇර අනිත් ඔක්කොම ඉවරයි

    මම ගැහුවේ AZ ගිය මාර්තු මාසේ, මොකද මම වැඩ කරන තැනින් මට ගහන්න කිව්වා තැන ඉඳලම බූක් කරලා, කිසිම පෝලිමක් තිබ්බේ නැ, ඊට පස්සේ ගිය මාසේ දෙවෙනි එක ගැහුවා එක නම් ගැහුවේ විහාර මහා දෙවි එකේ , මම පුදගලිකව දන්නවා ලංකාවේ කොළඹ ඉන්න ඔක්කොම සල්ලි තියන අය ගැහුවේ AZ එක්කෝ ෆයිසර් උන් එහෙම ගහලා ලංකාවේ පොඩි මිනිහා පොලේ යන මිනිහා වඩු වැඩ කරන මනුස්සයා, කුලී වැඩ කරන මනුස්සයා ඔක්කොටම ගැහුවා චීන පාන් ඊට පස්සේ කිව්වා ආ අපි තමයි හොඳටම කරන්නේ කියලා ඊට පස්සේ මිනිස්සු ගේ බොරු බොරු මතයක් ඔලුවට දැම්මා ආ උඹලට හොඳටම ගහලා තියන්නේ දැන් බය වෙන්න එපා කියලා ඉතින් අපේ උන් අයෙත් පිස්සෝ වගේ මේකේ හත් පොලේ ගගත්තා

    :lol: ඉතිං ලංකාවේ සයිනොෆාම් ගහන්න පටන් ගත්ත දවසයි උන්ගෙ රටවල වැක්සීන් ගහන්න පටන් ගත්තෙ කවද්ද කියල හොයල බලපංකෝ..ලංකාවේ මුලින්‍ම ගැහුවේ සයිනොෆාම් නෙමෙයි මී හරකෝ අැස්ට්‍රාසෙනිකා:lol:

    අනික තොපි මෝඩයෝ වගේ පැණි ගහ ගහ හිටියට චීනේ පලිද?:lol:

    ඕයි මේ අැමරිකාවෙ ගහන්නෙත් සයිනොෆාම්ද පොන්ස්?:lol:

    D6EcNv4.png
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: erozan

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    :lol: ඉතිං ලංකාවේ සයිනොෆාම් ගහන්න පටන් ගත්ත දවසයි උන්ගෙ රටවල වැක්සීන් ගහන්න පටන් ගත්තෙ කවද්ද කියල හොයල බලපංකෝ..ලංකාවේ මුලින්‍ම ගැහුවේ සයිනොෆාම් නෙමෙයි මී හරකෝ අැස්ට්‍රාසෙනිකා:lol:

    අනික තොපි මෝඩයෝ වගේ පැණි ගහ ගහ හිටියට චීනේ පලිද?:lol:

    ඕයි මේ අැමරිකාවෙ ගහන්නෙත් සයිනොෆාම්ද පොන්ස්?:lol:
    ගොන් හුත්තෝ කව්ද පොන්නයෝ පැණි ප්‍රොමෝට් කරේ තොගේ මයිනාගේ ආණ්ඩුව නෙවෙයිද

    අනිත් රටවල් වෙලාවට උන්ගේ ඕඩර් ටික දැම්ම, නැතිනම් තෝ ගේ චීන පාන් නෙවෙයි හොඳ එකක් ගහනවා

    අම්මට හුකාගන්න එපා වේසිගෙ පුතා ඕනිම දෙක ලිමිට් තියනවා පොන්නයෝ, ළඟ හිටියනම් දෙකට නවලා වරුවක් තොට පුකේ අරිනවා, ඊයෙත් තෝ වගේ එකෙක් සෙට් උනා, කන අතට දීලා යැව්වේ

    තොගේ අම්මට චීන බල්ලෝ පුකේ ඇරියා කියලා අනිත් උන් ඇත්ත දැනගන්න ඕනි නැද්ද ඔන්න බලපන් තොගේ හුත්තේ චීන පාන් ගැන ලෝකෙම මිනිස්සු කියන දේවල්

    ලිමිට් තියාගන්නින් වේසිගෙ කොල්ලෝ


     
    • Dislike
    Reactions: N A K A M U R A

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ගොන් හුත්තෝ කව්ද පොන්නයෝ පැණි ප්‍රොමෝට් කරේ තොගේ මයිනාගේ ආණ්ඩුව නෙවෙයිද

    අනිත් රටවල් වෙලාවට උන්ගේ ඕඩර් ටික දැම්ම, නැතිනම් තෝ ගේ චීන පාන් නෙවෙයි හොඳ එකක් ගහනවා

    අම්මට හුකාගන්න එපා වේසිගෙ පුතා ඕනිම දෙක ලිමිට් තියනවා පොන්නයෝ, ළඟ හිටියනම් දෙකට නවලා වරුවක් තොට පුකේ අරිනවා, ඊයෙත් තෝ වගේ එකෙක් සෙට් උනා, කන අතට දීලා යැව්වේ

    තොගේ අම්මට චීන බල්ලෝ පුකේ ඇරියා කියලා අනිත් උන් ඇත්ත දැනගන්න ඕනි නැද්ද ඔන්න බලපන් තොගේ හුත්තේ චීන පාන් ගැන ලෝකෙම මිනිස්සු කියන දේවල්

    ලිමිට් තියාගන්නින් වේසිගෙ කොල්ලෝ



    පල හුත්තිගෙ බල්ලො යන්න..අැමරිකාවේ සයිනොෆාම් ද ගහන්නෙ කියපිය වේසිගෙ බල්ලො..ඵවපන් බල්ල තෝ ඉන්න තැනක්..ඵව්වත් නැතත් තෝ ළගදිම හොයාගන්නව..බලමු ඵදාට..

    3GuWHJ9.png