Tax witharak neme doller rate shippingawula thiyenne ape tax ekath ekka ne ban... ehen selling price ekata tax wadunama ape unta ganna ba... eka unge waraddak neme... ape tax ekai... ape unge athe salli thiyena widiyai ekka eka decide wenne... Japan wala Sri lanka kiyala wenama price ekak na ne... Europe, US, Middle east ee market ne lokuma target... ewata hari yanna thama un price karanne anith competitors lage price ehemath balala![]()