30% āļāˇāļąāˇ āˇāˇāļŠāˇ āļāļģāļąāˇāļą āˇāˇāļ§āˇāļēāˇ, āļ āļ´āˇ āļāļ⎠āļāļģāļŊ 15%āļ§ āļ āļŠāˇ āļāļģāļāļāˇāļ āļāˇāļēāļēāˇ.

30% āļāˇāļąāˇ āˇāˇāļŠāˇ āļāļģāļąāˇāļą āˇāˇāļ§āˇāļēāˇ, āļ āļ´āˇ āļāļ⎠āļāļģāļŊ 15%āļ§ āļ āļŠāˇ āļāļģāļāļāˇāļ āļāˇāļēāļēāˇ.

āļ āļ āˇāˇāˇāˇ āˇāļģāļ⎠āˇāˇāļģāˇāļ⎠āļāļāļŊ⎠āļāļąāˇāļąāˇāˇAdo Buddaah!!!!

āļ¸āļ¸ āļāļē āļ¸āˇāļāˇāļāˇāļāˇāˇāļ⎠āļ´āˇāļāˇāļāļ⎠āļ āļģāļāˇāļą āļąāˇ āļļāļąāˇ āļāˇāļ¯āˇāˇāļāˇado uba paththa wenas kalada?kohoma unath sathutui...
Buddage wesa kollek Aathal gaththama return eka a widiyatama denawa.āļ āļ āˇāˇāˇāˇ āˇāļģāļ⎠āˇāˇāļģāˇāļ⎠āļāļāļŊ⎠āļāļąāˇāļąāˇāˇ![]()
e gana api katha nokara imu... but munge aththa swarupe theruna eka maru... ewata wirudda wennath kondak thiyenna one.so eka maru..āļ āļ āˇāˇāˇāˇ āˇāļģāļ⎠āˇāˇāļģāˇāļ⎠āļāļāļŊ⎠āļāļąāˇāļąāˇāˇ
āļ¸āļ¸ āļāļē āļ¸āˇāļāˇāļāˇāļāˇāˇāļ⎠āļ´āˇāļāˇāļāļ⎠āļ āļģāļāˇāļą āļąāˇ āļļāļąāˇ āļāˇāļ¯āˇāˇāļāˇ
------ Post added on Jun 11, 2025 at 2:21 PM
āļ āļŊāˇāļŊāˇāļāˇāļą āˇāˇāļāļļāļģāˇBuddage wesa kollek Aathal gaththama return eka a widiyatama denawa.
āļāˇāļ⎠āˇāˇāļą āļāļ¯āˇāļģāˇāļēāˇāļ¯āˇ āļļāļŊāˇāļ´āˇāļģāˇāļāˇāļ⎠āˇāļąāˇāļąThawa wadi karanna oni. Jeppo tikak parata watenna ... Lol

āļāˇāļ⎠āˇāˇāļą āļāļ¯āˇāļģāˇāļēāˇāļ¯āˇ āļļāļŊāˇāļ´āˇāļģāˇāļāˇāļāˇāˇāļąāˇāļąyako me eeye pereedath vadi unaa needa
Api nam masa 3 n 3 t electricity bill eka gewanneāļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļ⎠āļ¸āˇāļāˇ
miss you guys
@kolavari @Sandy_Fdo @vibhashana @Robinhood wage ekek @Sathira529