Aren't they recognized by the UGC?what about IJTS AKA Java institute ?
nobody is complaining about that ?
Can I get a PhD in Mathematics?One tharam thiye. UGC approved degree ekak ganna laksha 4i yanne.
Ehama nam. Bh mchn rata yanna godak Aya karanne oka thamai. Masters karanna Europe yanna kiyala a/l fail unuth degree gannawa. Samanyen BCom, BA wage eawa nam karanawaCan I get a PhD in Mathematics?![]()
You can get a Master's Qualification in any subject you wish from India..Can I get a PhD in Mathematics?![]()

What about our Rocket scientist?Ehama nam. Bh mchn rata yanna godak Aya karanne oka thamai. Masters karanna Europe yanna kiyala a/l fail unuth degree gannawa. Samanyen BCom, BA wage eawa nam karanawa
No ideaWhat about our Rocket scientist?![]()
Slitt āļāļ āļāˇāˇāļ¸ āļ¯āˇāļąāˇāļ¯?āļŊāļāļāˇāˇāˇ āļāˇāļēāļą āļŊāˇāļēāˇāļ´āļ¯āˇāļāļ ⎠āļ āļ°āˇâāļēāˇāļ´āļą āļāļēāļāļąāļ⎠āļ¸āˇ āˇāļ⎠āļāļ¸āļēāˇ. āˇāˇāļąāˇ āļāˇāļēāˇāļąāˇāļąāˇ āļŊāˇāļēāˇāļ´āļ¯āˇāļāļ ⎠āļāļģāļŊ⎠āļāˇāļēāļą āļāļ āˇāˇāļāļģāļēāˇ. SLIIT āļāļ āļāļąāļ⎠āļļāļŊāļ´āļąāˇ. āļ¸āˇāļŊ⎠āļ¯āˇāļąāˇāļ¸āļ⎠āļąāˇāļ⎠āļāļąāˇāļ§ āļāļ´āˇāļ°āˇāļē āļ¯āˇāļąāˇāˇ. fully money minded.
No point of thisāļāˇāˇ āļš āˇāˇāļąāˇ
āˇāļŊāˇāļŊ⎠āļāˇāˇāļŊ āļāļąāˇāļą āļ⎠āļāļŠ āļ āļģāˇāļąāˇāļą āļ¯āˇāļąāˇāļą āļāˇāļēāļąāˇāļąāˇ āļāļāļ§āļąāˇ āļāļāˇāļąāˇ![]()