යකෝ මේක මාර කෙලියක්නේ.. විජලනය හැදුනායි කියලා ICU දාන්නේ මොකාද ජීවනී ටිකක් අරන් දෙනවා මිසක්.. බෙල්ලන ගැන වහාම තීරණයක් නලින්ද ජයතිස්ස ගත යුතුයි.. General Hospital එක තනිකර UNP හොර ගුහාවක්...
බෙල්ලන වහාම ඇල්ලිය යුතුයි...තමන්ගේ තනතුරේ බලය අවභාවිතා කිරීමට කියන්නෙ දුෂණය කියන වරද.
රනිල් සර් ව ගොඩ ගත්තේ මෙතුමා තමා. එකෙන්ම රෙස්පෙක්ට්
මූට වහාම නීතිය ක්රියාත්මක වෙන්න ඕනේ..



dan nakiya heta udeta icu eken behela gedara yanawa. siddiya saralay



පල පොන්ස් යන්න සීයාගේ උරන ලොල්ලා..මෝඩ මුසල කොට ලපයාරිස් ගේ කයිය විතරයි
සුදාගේ අසුචි කන ගූ ලපාරිස්

පුදුම රටක අපි ජීවත් වෙන්නේ.. අපිට දැන් තියෙන්නේ විජලනය හැදිච්ච එවුන්ව ජෙනෙරල් එකේ iCU එකට දාන්නයි කියලා උද්ගෝෂණය කරන්න...රිමාන්ඩ් = ෆුල් බොඩි චෙකප්