🚨BREAKING🚨 āļ”āˇƒāˇŠāļ§āˇŠâ€āļģ⎒āļēāˇāˇ€āˇš āļ´āˇāˇƒāļŊāļš āˇ€āˇ™āļŠāˇ’ āļ­āˇāļļ⎓āļ¸āļšāˇŠ! 8 āļ¯āˇ™āļąāˇ™āļšāˇ” āļ¸āļģ⎔āļ§!

Banks PLK

Well-known member
  • Apr 18, 2010
    3,995
    412
    83
    AUH, CMB , DXB
    āļ…āļŊ⎊āļŊāˇāˇ„āˇŠ ⎄⎔āļ…āļšāˇŠāļļāļģ⎊ āļšāˇ’āļēāļŊāˇ āļšāˇ‘āļœāˇ„āļŊāˇ ⎀⎙āļŠāˇ’ āļ­āˇ’āļēāļ´āˇ” āļ‘āļšāļšāˇŠ āļąāļ¸āˇŠ āļ…āļąāˇ’āˇ€āˇ āļ”āˇƒāˇŠāļ§āˇŠâ€āļģ⎒āļēāˇāˇ€āˇ™ āļ‹āļąāˇŠāļ§ āļšāˇœāļąāˇŠāļ¯āļšāˇŠ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļą āļ•āļą āˇ„āˇāļ¸ āļ‰āˇƒāˇŠāļŊāˇāļ¸āˇŠ āļ´āˇœāļąāˇŠāļąāļē⎙āļšāˇŠāļ¸ āļ¸āˇāˇƒāļēāļšāˇŠ āļ‡āļ­āˇ”āļŊāļ­ āļģāļ§āˇ™āļąāˇŠ āļ´āˇ’āļ§āˇ€āˇ™āļąāˇŠāļą āļ•āļą āļ‘⎄⎙āļ¸ āļąāˇāļ­āˇŠāļ­āļ‚ āļ¸āļģāļŊāˇ āļ¯āˇāļąāˇ€āˇ āļšāˇ’āļēāļąāˇŠāļą
    Ammage neethiyak ne. Ehema ke gahala nathnam umba meh elakiri eke piliganna one post ekak dala umba agam anuwa minissunta wairaya karana ekek kiyala. Kohomada hitha athule asawa Muslim minissu maranna kiyanna tharam. Thirisana