සල්ලි පෙරේතයෙක් බන් සීයාගාන මතක නෑ බන්.
ෂුවර් එකටම 50% ට වඩා වැඩියි කියල මතක නිසා ඒ ගාන දැම්මෙ. පොන්නප්පු අඩු කරා කියලා බයියන්ට පෙන්නන ගානට වඩා වැඩිකරපු ගාන වැඩියි කියල පෙන්නන්න.![]()
මතකනේ යහපාලන කාලෙ පිං කැටේටත් කෙලියෙ
සල්ලි පෙරේතයෙක් බන් සීයාගාන මතක නෑ බන්.
ෂුවර් එකටම 50% ට වඩා වැඩියි කියල මතක නිසා ඒ ගාන දැම්මෙ. පොන්නප්පු අඩු කරා කියලා බයියන්ට පෙන්නන ගානට වඩා වැඩිකරපු ගාන වැඩියි කියල පෙන්නන්න.![]()
Ranil muladi keeyakin wadikarada bro?
Ranil මේ අවුරුද්දේ දෙපාරක් 21.9%, 22.5% විදුලි බිල අඩුකරද්දී හිනාවුන සුළු ජනා ඇතුළු මාලිමා ජෙප්පෝ බිල අඩුකරන්න යන්නේ 6% කින් ලු
https://elakiri.com/threads/ranil-ම...ුකරන්න-යන්නේ-6-කින්-ලු.2182231/#post-30274429
අද මුළු රට
එක මිටකට
සුබ නැකතට
රට අනුරට............![]()
ඉතින් අනුරට කියපන්කෝ ඒ වැඩි කරපු 600%ය අඩු කරන්න කියලායසට තිබ්බ ලයිට් 600% කින් බිල වැඩිකලේ කවුද බන්.... හොයන්නෙ බලන්නෙ නැතුව.
පුකෙන් හිනා
ඒත් උඹලගෙ ලොක්ක තමයි...
කජු කන්න බිජු අතගාන්න සල්ලි හොයන්න..
මොන 50% ද... 600% විතර.. විලි ලැජ්ජයි...
------ Post added on Oct 29, 2024 at 11:47 AM
යසට තිබ්බ ලයිට් 600% කින් බිල වැඩිකලේ කවුද බන්.... හොයන්නෙ බලන්නෙ නැතුව.
පුකෙන් හිනා
ඒත් උඹලගෙ ලොක්ක තමයි...
කජු කන්න බිජු අතගාන්න සල්ලි හොයන්න..
------ Post added on Oct 29, 2024 at 11:47 AM


Menna point ekaඕක රෝල් කරලා උඹේ අම්මාගේ පුකේ ගහපං
ඉතින් අනුරට කියපන්කෝ ඒ වැඩි කරපු 600%ය අඩු කරන්න කියලා
පුළුවන් ද බැරි ද?
------ Post added on Oct 29, 2024 at 12:12 PM
Menna point eka
Ranil 1000% wedi kara kiyamu..
Dan president Anura ne . parana ganatama denna Bari ai...
Meke inna jeppo wagema thama kata witharai weda be
------ Post added on Oct 29, 2024 at 12:30 PM
76ක් උන්ම කොරපු මගුල් නිසා තමයි ලයිට් නැති වුනේ.Kalu andakaarey light nathuva hitiya kaale mathaka nadda? 600 thiya 1,000 pc valatavath ganna electricity thibuney na. Amathakada?
Ranil light dunne naththan mekey kotalath ivarai ubala.
![]()
monson neme mongal kiyala dagnna thibbe umbata
Ranil මේ අවුරුද්දේ දෙපාරක් 21.9%, 22.5% විදුලි බිල අඩුකරද්දී හිනාවුන සුළු ජනා ඇතුළු මාලිමා ජෙප්පෝ බිල අඩුකරන්න යන්නේ 6% කින් ලු
https://elakiri.com/threads/ranil-ම...ුකරන්න-යන්නේ-6-කින්-ලු.2182231/#post-30274429
Ubata mole thiyena eka nam. Mole thiyena ubalage anura ne dan janadipathi ithin ai kalin thibba ganata adu karan naththe????apita mole na a nisa pehedili karanna.
Anura awata passe aye padu labanawa athi ban ... Lol...CEB eka laba labapuwa ko? ewagen hilau karala thawa adu karanna puluwanne...
76ක් උන්ම කොරපු මගුල් නිසා තමයි ලයිට් නැති වුනේ.![]()
![]()
![]()
අපි බිල් ගෙවන්නෙ නැතුවද....
ලයිට් දුන්න කියලා ඌට ඕන ඕන මගුල් නටන්න දෙන්න ඕනද... ලයිට් පෙන්නලා ඇට දෙකත් ගලවන්න ට්රයි කලේ
ඌ දුන්න ලයිටක් නෑ බන්.. අපෙන් උදුරගත්ත සල්ලි වලින් කල දේවල් මිසක්...
Ubata mole thiyena eka nam. Mole thiyena ubalage anura ne dan janadipathi ithin ai kalin thibba ganata adu karan naththe????apita mole na a nisa pehedili karanna.
පුදුම ගූපි රැලක් ඉන්න රටක් මේක ... රනිල්ගේ පව් අනුරට කරගහන්න වෙලා..අඩු කරත් බනිනවා, වැඩි කරත් බනිනවා![]()
ranil godak adu karala wageeඊයේ ආව බිල 2500 ගානක් යුනිට් 89යි.
Discount එකක් වත් නෑ නේ බං pay app එකකින්ඊයේ ආව බිල 2500 ගානක් යුනිට් 89යි.
ai ara 15% ka offer ekak dala thibbe @AnuradhaRaDiscount එකක් වත් නෑ නේ බං pay app එකකින්