Lol gon anurage gon jokesකෝ මේ රිලවා
මෙහේ සංගණනෙ කරන්න හොයනවා. රිලවා හැංගිලා![]()
Mewa දැක්කම tamai ban mata nam නාමල් ta denna හිතෙන්නේ.
Next time අනිවා ගහන්නේ porata
Hoda දෙයක් wey
Lol gon anurage gon jokesකෝ මේ රිලවා
මෙහේ සංගණනෙ කරන්න හොයනවා. රිලවා හැංගිලා![]()
පොන්නයා ත්රෙඩ් එකෙන් හැංගිලා දැන් මාස ගානක් නේද?Mehe Waren Rilava![]()

ATC ට instructions දෙන්න පුළුවන්, pilot තමා divert කරන එකේ final authority එක.
Aviation ගැන කතා කරනවනම් Aviation terminology දැනගෙන වරෙන්. දේශපාලුවො වගේ වැරැද්දක් පිළිගන්නැත්තෙ උඹ වගේ හරිහමන් දැනුමක් නැති පිම්පියො
IAW the flight plan and operational scope, the PIC has the authority to make decisions regarding any diversions while the aircraft is in flight.
ICAO Annex 2, EASA Air OPS, specifically grant the PIC this Authority.
Argue about that point without beating around the bush.
හරකෙක්ට අවකලනය කියල දෙන්න ගිහිල්ලනෙ මෙතන![]()
Eeya ponnaya lide watila![]()
Ijuh Ijuh Ponnayaපොන්නයා ත්රෙඩ් එකෙන් හැංගිලා දැන් මාස ගානක් නේද?
https://elakiri.com/threads/කටුණායකත්-අවුල්-ජාලයක්-වගේ.2232333
Quote Reply
Report
Ijuh Ijuh Ponnaya
