thanks
ah, puluwan
https://www.facebook.com/myhublk
mekata msg ekak danna bro oyata oni spec eka kiyala
Ela machan...replied
thanks
ah, puluwan
https://www.facebook.com/myhublk
mekata msg ekak danna bro oyata oni spec eka kiyala
ela ela machan![]()

bump
Rep +7

Ela machan...replied
බොරු කියන්න එපා ඩෝ ඔය වෙන කාගෙද පරණ ප්රොෆයිල් එකෙක් නෙ
අපි හාවෝ කියලා හිතුවද![]()

අහ් එහෙමද?hikz, myhub.lk profile eka mage tama bro![]()


elakiri

අහ් එහෙමද?
මම හිතුවෙ එකාට එකයි හදන්න පුලුවන් කියලා
උඹම කිව්ව එක හොඳයි මොකද මම ඇහුවා වගේ තව උනුත් ඔහොම හිතන්න ඇති අනිවාර්යයෙන්![]()

ela wedak
bump
Subscribed!
Liked!
