ඉතින් දැන් එහෙම නෙමෙයිනේ බන් අයින් කරලා තියෙන්නේ නො කන්ෆිදන්ස් මෝෂන් එක රනිල්ට ෆෙවර් උනානේ. දැන් කොහොමද මයිත්රී එතකොට රනිල්ව අයින් කෙරුවේ..Bahutharaya thiyana kenai agamathi wenne kiyala ekak constitution eke naha bn..president ta oni kena thama agamathi karanne.. ehema karata lasse parliament ekata new pm gana trust ekak nathinam no confidence motion ekak genalla ayin karanna puluwan..



